Iwona Pyła, doświadczony strateg i ekspert od budowy i rebrandingu marek, dołączyła do firmy Primavera Parfum. Zajęła stanowisko new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się ich implementacją na polskim rynku w kanale e-commerce, nowoczesnym i tradycyjnym.
Ostatnio Iwona Pyła była szefową firmy Creo Brand, która zajmuje się m.in. łączeniem potrzeb i oczekiwań kupców marki własnej z ofertą producentów. Oprócz tego pracowała w firmach: Carlsberg Group, Joko Cosmetics (obecnie NUCO Creative Color Solutions), Eveline Cosmetics, Miraculum, 4 MASS, Delia Cosmetics i Astra Coffee & More.
Jej doświadczenie to 21 lat w obszarach: strategia, budowa, komunikacja, revamping marek FMCG, a także sprzedaż i wsparcie sprzedaży (kanał nowoczesny, e-commerce, tradycyjny, eksport). Przez 18 lat pracowała jako product & brand manager oraz zajmowała się projektami private/white label.
Primavera Parfum zajmuje się w wielokanałową sprzedażą internetową. Świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. Największy udział w przychodach firmy – ok. 40 proc. – stanowi współpraca ze sklepami wyspecjalizowanymi w sprzedaży kosmetyków. W 2022 r. przychody firmy wyniosły 210 mln zł. W swoim portfelu produktowym Primavera Parfum ma 70 tys. produktów z kategorii Beauty i Health.
Czytaj też:
Primavera Parfum nowym operatorem logistycznym Bon Dia Beauty
Primavera Parfum zwiększa liczbę wysyłek. Docelowo może ich być nawet 25 tys. dziennie