Rusza pierwsza kampania pozycjonująca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy.
Kampania “To nie Nowy Jork. To polskie marki na Zalando” ukazuje asortyment polskich marek, uchwycony na ulicach Warszawy w sposób przypominający atmosferę globalnych stolic mody (Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio), podkreślając tym samym różnorodną ofertę rodzimych firm. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse, Big Star.
Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek, gdzie klienci będą mogli zapoznać się z ich pełnym portfolio.
– Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami – skomentował Daniel Rogiński, general manager CEE Zalando.
Kampania startuje dziś, 23 czerwca i potrwa 6 tygodni. Pojawi się w kanałach digital, social mediach, prasie, a także na samej platformie.
O Zalando
Zalando jest jedną z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych. Założona w Berlinie w 2008 roku dostarcza pełen asortyment modowy do ponad 51 milionów klientów na 25 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne w sekcji Beauty.
Asortyment Zalando obejmuje szerokie spektrum międzynarodowych marek zarówno znanych na całym świecie, jak i lokalnych.
Czytaj także: Zalando notuje wzrost i poprawę rentowności w pierwszym kwartale 2023 r.