Lokalna warstwa kampanii beauty obejmuje osiem ujęć i promowana będzie w kanałach własnych Zalando – na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz w newsletterze. Platforma zakupowa prezentuje lokalną odsłonę kampanii beauty z udziałem polskich ambasadorek Jessiki Mercedes Kirschner i Julii Kuczyńskiej.
Program ambasadorski i współpraca z lokalnymi influencerami są częścią działań służących przybliżeniu platformy polskim klientom.
- Kategoria beauty jest dla nas jednym ze strategicznych priorytetów na 2019 rok. Stanowi naturalne uzupełnienie oferty Zalando Fashion Store - 3 na 5 naszych klientów dokonując zakupów kosmetyków, kupuje również ubrania. Dzięki współpracy z dwiema najbardziej rozpoznawalnymi influencerkami modowymi w Polsce, możemy jeszcze lepiej przybliżyć Polkom ich ulubione marki dostępne na Zalando - mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead Poland & Czech Republic.
- To kolejny krok w lokalizowaniu i dopasowaniu naszej oferty do polskiego rynku. Naszym celem jest pozostanie “starting point for fashion”, czyli pierwszym miejscem, do którego trafiają klienci myśląc o zakupach w segmencie mody - dodaje Dawid Pożoga.