Od kandydata Zalando oczekuje co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w internetowym sklepie z modą, zdolności analitycznych i matematycznych w handlu detalicznym oraz głębokiej wiedzy na temat rynku, konkurencji i najnowszych trendów w modzie na polskim rynku, biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego.
E-commerce manager ma m.in. za zadanie analizować potrzeby polskiego rynku, upewniać się, że oferta jest dopasowana do lokalnych warunków, zwiększać sprzedaż dostarczając niezbędne dane do budowania strategii handlowej.
Zalando jest wiodącą w Europie platformą modową i lifestyle’ową. Założona w Berlinie w 2008 roku dostarcza pełen asortyment modowy do ok. 42 milionów klientów na 20 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne.
Czytaj także: Sephora zostaje strategicznym partnerem Zalando w kategorii kosmetyków premium
Przypomnijmy, że niedawno na czele Zalando Polska i Czechy stanął Daniel Rogiński, wcześniej wiceprezes sieci Drogerie Natura oraz szefe e-commerce w CEPD - spółce będącej właścicielem m.in. Natury oraz sieci aptek DOZ, a także CEO Cepd.tech czyli spółki technologicznej obu podmiotów.