Oferta “Beauty dla kobiet” została wprowadzona na rynek niemiecki latem tego roku. W tym momencie Zalando poszerza sprzedaż kosmetyków o produkty pielęgnacyjne dla mężczyzn. Asortyment “Beauty for Men” obejmie aż 1 500 artykułów 25 marek, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Produkty będą dostępne również stacjonarnie, w tzw. „Beauty Station” w Berlinie, gdzie klienci mają możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.
- Bardzo cieszymy się z wprowadzenia oferty Beauty dla kobiet w Niemczech tego lata. Udostępniając około 7 000 produktów ponad 150 popularnych marek kosmetycznych, stworzyliśmy silną i rozbudowaną ofertę. Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii - mówi Claudia Reth, Vice Prezes kategorii Specialities w Zalando.
Zalando jest platformą modową i lifestyle’ową dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W asortymencie znajduje się blisko 2000 marek zarówno znanych na całym świecie, produkty lokalnych projektantów, a także marki własne. Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 17 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Polski i Wielkiej Brytanii. Sieć logistyczna obejmuje pięć centralnie położonych centrów logistycznych i mniejsze magazyny w Północnych Włoszech, Francji i Szwecji.