
– Klub DP stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania nowoczesnych konsumentów wobec coraz bardziej popularnych programów lojalnościowych opartych na aplikacjach smartfonowych i związanych z nimi korzyści. Chcemy aby klienci drogerii DP mieli większą możliwość wyboru promowanych produktów, na co nie pozwalała nam tradycyjna gazetka reklamowa – mówi Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu DP Drogerie Polskie.
– Nasi klubowicze zyskują dostęp do wyjątkowych, idealnie dopasowanych ofert, usług i benefitów, dzięki którym zakupy są bardziej opłacalne i trafione a każda wizyta w naszej drogerii staje się wartościowym i ekscytującym doświadczeniem – podkreśla Leszek Szwajcowski.
Po pobraniu aplikacji na telefon i zarejestrowaniu danych na klubowiczów czekają: rabaty do 50 proc., porady stylistów, testy produktów, dermokonsultacje, konkursy, powiadomienia o premierach, zaproszenia na pokazy makijażu, spersonalizowane ekskluzywne oferty, itp.
Aplikacja działa od 7 grudnia br.