Wszystko.pl – platforma zakupowa Comarchu, która wystartowała pod koniec czerwca br. – poinformowała media, że w sierpniu rozpoczęła współpracę strategiczną z firmą InPost. Przesyłki będą dostarczane za pomocą rozwiązań logistycznych InPost - przez sieć kurierską oraz do paczkomatów InPost. Sprzedający mają otrzymać preferencyjne warunki cenowe w ramach umowy z operatorem oraz ochronę paczki do wartości 3 tys. zł.
Czytaj także: Wszystko.pl zapowiada uruchomienie aplikacji mobilnej
W czwartym kwartale tego roku planowane jest aktywowanie możliwości integracji sprzedających na wszystko.pl z dedykowanym rozwiązaniem. Umożliwi ona sprzedającym dostęp do usług: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat 24/7.
Wszystko.pl oraz InPost zapowiadają także, że połączą siły w działaniach marketingowych.
– Specjalne akcje promocyjne czy marketingowe dla sprzedawców, a także korzyści dla konsumentów wzmocnią sprzedaż i zyski polskich przedsiębiorców – powiedział Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.
Spółki nie podają jednak konkretów: „Obie firmy planują wspólne akcje marketingowe, o których kształcie i terminach będą informować na bieżąco” – czytamy w komunikacie prasowym.
– Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, zakładająca jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów (...) – skomentował prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu Zbigniew Rymarczyk.