Super-Pharm startuje z nowym projektem w obszarze digital, którego szczegółów obecnie nie ujawnia. Firma poszukuje menedżerów, którzy będą odpowiedzialni za zbudowanie sprzedaży Marketplace i B2B, a następnie będą nią zarządzać na polskim rynku i prowadzić negocjacje kontraktów oraz umów z partnerami biznesowymi. Zatrudnione osoby będą także odpowiedzialne za wybór systemów do obsługi Marketplace oraz nadzór nad ich wdrożeniem.
Konieczne jest doświadczenie w sprzedaży Marketplace B2C oraz najlepiej, aby kandydaci mieli doświadczenie w branży health&beauty, szczególnie w kosmetycznej.
Jak napisał na biznesowym portalu społecznościowym Remigiusz Chrzanowski, Digital Director, członek zarządu Super-Pharm Poland: „Chcemy stać się najlepszą i największą w Polsce lokalizacją dla klientów szukających produktów i usług Health&Beauty”.
Super-Pharm bardzo intenstywnie rozwija się w kanale-commerce. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku Super-Pharm odnotowała 300 proc. wzrostu rok do roku sprzedaży w swoim sklepie internetowym. W 2020 r. w porównaniu do 2019 r. było to 500 proc. Czytaj: Super-Pharm także w tym roku notuje wzrosty w e-commerce.