Sieć Super-Pharm podsumowuje wyniki działania aplikacji po roku od jej uruchomienia w nowej wersji. Obecnie zakupy przez aplikację robi 25 proc. klientów sieci. W pierwszym miesiącu działania projektu było to 9 proc. konsumentów.
W pierwszym miesiącu działania z aplikacji skorzystało ponad 100 tys. klientów. Obecnie jest to ponad 250 tys. osób miesięcznie.
W ciągu roku wirtualną kartę w aplikacji wyświetlono ponad milion razy, aktywowano 850 tys. kuponów. Klienci obejrzeli ponad milion produktów i złożyli ponad 350 tys. zamówień.
Aplikacja uzyskała poziom ocen 4,9/5 w google & apple store.
Sieć Super-Pharm uruchomiła swoją pierwszą wersję aplikacji 1.0 w 2019 r. Później powstawały jej kolejne wersje. Prace nad najnowszą wersją 2.5 skupiały się na tym, żeby klientom zapewnić w online takie same doświadczenia zakupowe jak w sklepach stacjonarnych.
Więcej o najnowszej wersji aplikacji Super-Pharm czytaj: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością
Super-Pharm to sieć licząca około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach oraz e-sklep. Koncepcja marki opiera się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic.
Czytaj także: Super-Pharm ma nową placówkę w warszawskiej Promenadzie