W sanach zjednoczonych klienci, którzy składają zamówienie na stronie internetowej Sephora lub za pośrednictwem jej aplikacji, mogą wybrać opcję dostawy tego samego dnia, podać swój adres, a kurier odbiera zamówienie z najbliższego sklepu Sephora, aby dostarczyć je na wskazany adres. Opłata za usługę to 6,95 dol. Istnieje możliwość anulowania zamówienia w ciągu 15 minut od jego złożenia.
Jednak nie wszystkie produkty są dostępne z dostawą tego samego dnia. Kupujący mogą wyszukiwać kwalifikujące się produkty, wprowadzając swój adres dostawy.
Nowa usługa jest teraz dostępna siedem dni w tygodniu w większości dużych miast i na przedmieściach, ale zamówienia należy składać do godziny 16.00.
Na razie nie ma mowy o takiej usłudze w Polsce.
– Usługa nie dotyczy rynku polskiego – potwierdziła Joanna Krzyżanowska, corporate relations manager w Sephora Polska.
Na polskiej stronie Sephory można zamawiać produkty z dostawą na wskazany adres lub do paczkomatu na następny dzień. Opcja jest bezpłatna dla zamówień na kwotę powyżej 199 zł lub zawierających produkt Sephora Collection Zamówienia złożone przez aplikację mobilną są darmowe, niezależnie od kwoty.
Jeśli polscy klienci chcą mieć produkt u siebie tego samego dnia, mogą go odebrać po dwóch godzinach od zamówienia w dowolnej perfumerii (a w wybranych lokalizacjach nawet natychmiast). Obie opcje są dostępne bez dodatkowych opłat.