Perfumeria internetowa Sephora, która wystartowała ponad 6 lat temu, notuje od 3 lat największe obroty w całej sieci firmy i rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. Obecnie klienci perfumerii Sephora mogą się zaopatrywać tylko przez jej sklep internetowy, sklepy stacjonarne pozostają zamknięte ze względu na pandemię koronawirusa.
18 marca wystartowała nowa platformę e-commerce. Zyskała ona nową szatę graficzną, zaprojektowaną w oparciu o aktualne trendy e-commerce, ma ona także zapewnić wzrost poziomu szeroko rozumianego customer experience.
Postawiliśmy na przyjazną stronom mobilnym prezentację produktów i uproszczony koszyk. Strona ma również czytelniejszą w porównaniu z poprzednią jej odsłoną, nawigację po kategoriach i tematach. Przykładamy jeszcze większą wagę do treści – na nowej stronie sukcesywnie będą się pojawiać porady, różnego rodzaju inspiracje ze świata beauty, quizy i przewodniki po naszym asortymencie. Nowa technologia daje nam elastyczność we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań – dzięki temu jeszcze w tym roku wdrożymy kolejne rozwiązana związane z customer experience – mówi Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora Polska.
Nowa sephora.pl wprowadza też systematycznie udogodnienia dla członków klubu lojalnościowego Sephora, do którego należy blisko 3 miliony osób. Konto klienta ma nowocześniejszy i czytelniejszy wygląd. Każdy klubowicz będzie mógł też już wkrótce, zarówno na stronie sklepu, jak i w aplikacji mobilnej, sprawdzić aktualne oferty i promocje przygotowane dla niego przez zespół Sephora.
Wraz ze zmianami na platformie sephora.pl, wystartowała także nowa aplikacja mobilna dostępna na systemy iOS i Android. Również ona zyskała zupełnie nowy wygląd i funkcjonalności. Strona główna to karty przedstawiające główne wątki komunikacyjne – najważniejsze nowości, oferty promocyjne, polecane treści. W sekcji artykułów, prezentowane będą treści poradnikowe i przybliżające asortyment perfumerii.
Wdrożenie nowej platformy, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy, zbiegło się w czasie z okresem, w którym perfumeria internetowa Sephora stała się jedynym miejscem zakupów dla naszych klientów. Cieszę się, że w tak trudnym dla nas wszystkich czasie, możemy zaoferować klientom większy komfort zakupów i jednocześnie miejsce, w którym znajdą wiele porad, ciekawostek i artykułów edukacyjnych przygotowanych przez ekspertów – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.
Perfumeria internetowa sephora.pl oferuje bezpłatną dostawę kurierem DPD, Pocztą Polską lub za pomocą paczkomatów, dla wszystkich zamówień już od 49 zł.