W tej chwili usługę uruchomiło 70 sklepów Sephora. Kiedy konsumenci zamawiają za pośrednictwem aplikacji JDDJ lub mini-programu, #beauty produkty są dostarczane z najbliższego sklepu Sephora w ciągu godziny przez dostawców JDDJ.
Już ponad 3400 sklepów kosmetycznych na świecie uruchomiło usługę JDDJ, w tym Watsons, Innisfree, The Colorist, tworząc sieć dostaw kosmetyków na dużą skalę z zarówno z markami kosmetycznymi jak i sieciami detalicznymi.
Przeczytaj również: Zakupy online mają wpływ na kurczenie się powierzchni sklepów stacjonarnych
Rozwój e-commerce jest dla Sephora bardzo ważny, o czym pisaliśmy już wcześniej. Firma kupuje brytyjskiego sprzedawcę internetowego Feelunique, a w czerwcu br. ogłosiła strategiczne partnerstwo z Zalando. Sephora zapowiedziała, że wprowadzi do Zalando swoją wyselekcjonowaną ofertę kilku tysięcy produktów kosmetycznych od ponad 300 prestiżowych i ekskluzywnych marek. Tymczasem Zalando zaoferuje Sephorze dostęp do 42 milionów aktywnych klientów na 20 rynkach w całej Europie, a także wygodę w zakresie dostaw, płatności i zwrotów.
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Prowadzi 2500 stacjonarnych perfumerii w 35 krajach świata. Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach. Od 2014 roku oferuje klientom również zakupy online w perfumerii internetowej na sephora.pl