Po uruchomieniu duńskiego sklepu internetowego Rossmann jest już obecny w dziewięciu krajach europejskich.
– Rynek duński jest dla nas bardzo interesujący, ponieważ u naszych skandynawskich sąsiadów nie ma jeszcze klasycznej koncepcji drogerii, jak to ma miejsce w Niemczech – mówi Raoul Rossmann, Dyrektor Zarządzający ds. Zakupów i Marketingu w Rossmann GmbH.
– Korzystamy z naszych struktur, aby nasi duńscy klienci mogli korzystać z różnorodności wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach – w szczególności z produktów naszych marek własnych – dodał Raoul Rossmann.
W duńskiej drogerii jest dostępnych ok. 10 tys. produktów, marki własne Rossmanna, jak i marki producentów współpracujących z siecią. Zamówienia są dostarczane do domu klienta lub, na życzenie, przesyłane do paczkomatu.
Duński sklep internetowy będzie od początku sierpnia szeroko reklamowany.
Obecnie Rossmann jest dostępny w: Niemczech, Polsce, na Węgrzech, w Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, Hiszpanii i Danii.
Rossmann jest jedną z największych sieci drogeryjnych. W 2020 r. osiągnął 10,3 mld euro przychodu. Prowadzi 4200 drogerii w 8 państwach.