Do zakresu obowiązków poszukiwanej osoby będzie należało: projektowanie badań konsumenckich, praca na narzędziach badawczych, przeprowadzanie badań marketingowych (FGI, CAWI, Etno), koordynacja projektów badawczych we współpracy z agencjami (briefing, metodologie, rekrutacje, prowadzenie projektu). Oprócz tego specjalista ds. badań marketingowych będzie wspierał we wdrożeniu nowych metod pomiaru i analiz oraz tworzył kwestionariusze badawcze z wykorzystaniem narzędzi online. Istotne będzie również opracowywanie raportów, a także prowadzenie wywiadów z klientami.
Rossmann oczekuje od kandydata na to stanowisko: doświadczenie w obszarze badań konsumenckich i marketingowych (strona agencji lub klienta), wykształcenia socjologicznego, lub marketingowe/ekonomicznego. Potrzebna jest również znajomość metodologii badań marketingowych/konsumenckich (NPS, CAWI, FGI, IDI, etnografia, badania trackingowe marki) oraz źródeł danych rynkowych (Panel GfK, Nielsen SLR i inne). Przyda się także praktyczna znajomość metod social listening, CX, design thinking, czy service design, doświadczenie w prowadzeniu projektów, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość, zdolność prezentowania własnych pomysłów oraz syntezy wniosków, łączenie zdolności analitycznych z kreatywnością, fokus na detale i poszukiwanie "insajtów".
Rossmann SDP tworzy autorskie rozwiązania e-commerce’owe i marketingowe z ramienia największej drogerii internetowej w Polsce. Przy pomocy różnych technologii rozwija dziesiątki autonomicznych mikrousług. Aplikacje sieci cieszą się popularnością (ponad 7 MLN aktywnych użytkowników).
Przeczytaj również: Dm drogerie markt rekrutują do polskiego zespołu