StoryEditor
E-commerce
06.10.2020 00:00

Pracujesz w handlu? Zarejestruj się bezpłatnie na Forum Branży Kosmetycznej 2020

Już 19. listopada organizujemy 8. Forum Branży Kosmetycznej – konferencję poświęconą  jednemu z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Jeśli zarządzasz siecią handlową, drogeryjną, apteczną, jesteś dyrektorem zakupów lub sprzedaży, kupcem kategorii, właścicielem sklepu, możesz bezpłatnie wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Dowiesz się, jak rozwija się rynek, jak branża kosmetyczna radzi sobie z COVI-dowymi perturbacjami, jakie są prognozy dla sprzedaży kosmetyków i poznasz nowości przygotowane przez producentów. Zapraszamy do rejestracji!

Od lat „Wiadomości Kosmetyczne” łączą przemysł z handlem i pomagają prowadzić biznes. Oprócz naszej działalności wydawniczej, służy temu Forum Branży Kosmetycznej. Tę konferencję w całości poświęconą rynkowi kosmetycznemu organizujemy już po raz 8. 19 listopada w warszawskim hotelu Hilton DoubleTree odbędzie kolejna edycja Forum Branży Kosmetycznej.  

Forum organizowane jest w formule hybrydowej dającej możliwość uczestnictwa stacjonarnego dla ograniczonej liczby gości (ze względów bezpieczeństwa) oraz w wersji online dla wszystkich tych, którzy wybiorą zdalne uczestnictwo w konferencji.

Dla przedstawicieli handlu udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Dostawcy produktów i usług mogą skorzystać z atrakcyjnych rabatów przy zakupie większej liczby wejściówek.

Zapraszamy do rejestracji na Forum Branży Kosmetycznej 2020 TUTAJ

Biorąc udział w konferencji:

  • Dowiesz się, jak branża radzi sobie z COVID-owym kryzysem
  • Poznasz najnowsze trendy na rynku kosmetycznym
  • Spotkasz się osobiście z partnerami w biznesie
  • Nawiążesz nowe kontakty i utrwalisz już istniejące
  • Wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami rynku
  • Zapoznasz innowacyjną ofertę Partnerów wydarzenia – producentów i dostawców usług dla biznesu kosmetycznego

W programie konferencji znalazło się szereg interesujących prezentacji poświęconych trendom na rynku kosmetycznym oraz zmianom i wyzwaniom spowodowanym wpływem COVID na branżę. W programie m.in.:

  • Agnieszka Skonieczna, Head Analyst, Retail Business Unit Director, Karolina Szałas, Analyst PMR: Czy wirus trawi biznes kosmetyczny? Jak pandemia wpłynie na rynek detaliczny?
  • Mark Smith, dyrektor generalny NATRUE, The International Natural and Organic Cosmetics: Rynek kosmetyków naturalnych potrzebuje odgórnych regulacji. Jakich zmian w prawie możemy się spodziewać?
  • Artur Schab, Managing Director, Pharmaceutical Consulting: Przyszłość rynku aptek w Polsce, potencjał kanału dla sprzedaży kosmetyków.
  • Dr inż. Iwona Białas, Safety Assessor, właściciel Cosmetosafe Consulting: Odpowiedzialność za wprowadzenie kosmetyku do obrotu. Na szali bezpieczeństwo konsumenta, wizerunek marki i stabilność firmy.
  • Dr Adrianna Lewandowska, MBA, założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego: Wyzwania firm rodzinnych w Polsce. Podejście systemowe.
  • Marta Prochot, CEO agencji marketingowej Dreamlike i Natalia Wróbel, Project Manager: Marketing w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości. Jak zbudować silną markę i dbać o spójny wizerunek za pomocą działań marketingowych?  

Dyskusja „Przyszłość rynku kosmetycznego, wyzwania i szanse w erze post-Covid” odbędzie się z udziałem wybitnych ekspertów: Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego; Leszek Kłosiński, prezes zarządu, Oceanic; Michał Mróz, prezes zarządu, Inter-Vion; Adam Nitecki, dyrektor generalny, Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich; Henryk Orfinger, współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris, wiceprezes zarządu Dr Irena Eris SA

Zdrowie i piękno od zawsze idą ze sobą w parze. W tym roku zdrowie stało się absolutnym priorytetem. W trosce o bezpieczeństwo uczestników Forum opracowaliśmy specjalne procedury (zobacz TUTAJ), które pozwolą spędzić ten dzień  w komfortowych warunkach. 

 Forum Branży Kosmetycznej  to konferencja B2B dla dostawców produktów i usług, łącząca producentów z handlem, poświęcona najważniejszym wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Co roku uczestniczy w niej około 400 osób – menedżerowie zarządzający firmami kosmetycznymi oraz menedżerowie odpowiadający za zamówienia do sieci handlowych i największych firm dystrybucyjnych w Polsce i na świecie. W tym roku odbędzie się już 8. edycja Forum, które na stałe wpisało się w kalendarz biznesowych konferencji dla branży kosmetycznej. 

Zobacz fotorelację z edycji 2019

Forum Branży Kosmetycznej ma formułę typowo biznesową. Łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz nowości. Daje możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie, również w ramach aranżowanych spotkań indywidualnych (networking).
Co roku wykłady w części konferencyjnej przygotowują eksperci w swoich dziedzinach reprezentujący m.in. czołowe międzynarodowe instytuty badawcze oraz firmy konsultingowe i doradcze. W panelach dyskusyjnych zasiadają praktycy mający istotny wpływ na kształt kosmetycznego rynku w Polsce. Konferencja podzielona na bloki takie jak: handel i dystrybucja, konsument i trendy, nowe technologie daje pełen obraz kosmetycznego rynku i zachodzących na nim zmian.

Integralną częścią konferencji są targi top produktów, na których partnerzy Forum prezentują swoje marki i ofertę skierowaną do detalu oraz prowadzą biznesowe rozmowy z potencjalnymi kontrahentami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
18.11.2024 10:27
Tesco w Wielkiej Brytanii rozszerza ofertę kosmetyków online. Największe zainteresowanie budzi Maybelline
Logo Tesco (Shutterstock)Shutterstock

Ponad 450 produktów kosmetycznych trafiło do oferty Tesco.com. Znajdziemy wśród nich marki takie jak Maybelline, L’Oréal Paris i Essie. Decyzja o poszerzeniu asortymentu online wynikała z rosnącego zainteresowania klientek tym segmentem rynku.

Najczęściej wyszukiwaną marką kosmetyczną na Tesco.com było Maybelline. Zapotrzebowanie na produkty tego brandu zaowocowało wzbogaceniem oferty o ponad 260 produktów Maybelline, w tym tusz do rzęs Maybelline Sensational Sky High Mascara, korektor Maybelline Eraser Eye Concealer i błyszczyk Maybelline Lifter Lip Gloss.

Czytaj też: Maybelline powraca z kultowym hasłem „Może to Maybelline” w nowoczesnej odsłonie

Łącznie w ofercie Tesco.com znalazło się ponad 450 nowych produktów, w tym ponad 170 produktów L’Oréal Paris oraz ponad 70 produktów Essie. Klientki mogą zamówić m.in. tusz L’Oréal Paris Paradise Waterproof Mascara, podkład L‘Oréal True Match Foundation czy lakiery do paznokci Essie Good as New Nail Perfector oraz Essie Original Nail Polish.

Rozszerzona oferta kosmetyczna obejmuje usługi Tesco Home Delivery (dostawę do domu) oraz Tesco Click+Collect (odbiór zamówień w określonym punkcie).

– Po dodaniu w zeszłym roku do oferty Tesco Home Delivery oraz Click+Collect produktów kosmetycznych Rimmel i Sally Hansen, klientki wciąż wyszukiwały na naszej stronie i w aplikacji kolejnych czołowych marek, a najczęściej wyszukiwaną z nich było Maybelline. Dostarczanie produktów kosmetycznych Maybelline, L’Oréal Paris i Essie bezpośrednio do klientek lub umożliwienie wygodnego odbioru w większości naszych dużych sklepów oznacza, że możemy zaoszczędzić klientkom czasu poświęcanego na dojazd i pomóc im w uzyskaniu jeszcze większego wyboru produktów świetnej wartości w Tesco – oświadczyła dyrektorka ds. kategorii kosmetyków i pielęgnacji osobistej w Tesco, Marianne Aitken.

Na platformie Tesco Marketplace dostępny jest także szeroki wybór artykułów z kategorii „zdrowie i uroda” pochodzących od zewnętrznych sprzedawców.

Czytaj też: Które kosmetyki kupują użytkownicy BLIXa? Najchętniej te od Eveline, L’Oréal i Maybelline

W Polsce możliwość zakupów online w Tesco została zlikwidowana w 2020 roku. Usługa była dostępna przez 8 lat i zaowocowała zrealizowaniem 8 milionów zamówień, co przełożyło się na 400 milionów dostarczonych produktów. Ostatnie markety Tesco w Polsce zostały zamknięte pod koniec 2021 roku. Polski oddział Tesco został sprzedany spółce Salling Group będącej właścicielem sieci Netto za 819 milionów złotych.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
15.11.2024 14:46
Allegro odnotowuje dynamiczny wzrost w trzecim kwartale 2024
Zielony automat paczkowy Allegro.Allegro

Grupa Allegro zanotowała imponujące wyniki finansowe w trzecim kwartale 2024 roku. Wzrost wartości sprzedanych towarów brutto (GMV) wyniósł prawie 10 proc. rok do roku, a liczba aktywnych kupujących przekroczyła 20,5 miliona. Znaczące przychody oraz ekspansja na nowe rynki potwierdzają silną pozycję Allegro w regionie.

W trzecim kwartale 2024 roku Grupa Allegro zdołała zwiększyć wartość sprzedanych towarów brutto (GMV) o prawie 10 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, osiągając w Polsce wzrost o 10,8 proc. r/r. Wartość GMV w kraju wyniosła 14,7 mld zł, co oznacza, że Allegro rośnie w tempie pięciokrotnie szybszym niż krajowa sprzedaż detaliczna. Skorygowany zysk EBITDA w Polsce wzrósł o 13,5 proc. r/r, osiągając 883 mln zł, co przełożyło się na marżę na poziomie 6 proc., przewyższając średnioterminowe prognozy firmy.

Liczba aktywnych kupujących na platformach Allegro w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wzrosła do 20,5 miliona, z czego ponad 5,5 miliona to użytkownicy spoza Polski. Ekspansja międzynarodowa nabiera tempa, czego dowodem jest uruchomienie platformy Allegro.hu na Węgrzech, która zwiększyła liczbę potencjalnych klientów o prawie 10 milionów. Nowe platformy, takie jak Allegro.cz i Allegro.sk, zyskały łącznie 2,8 miliona aktywnych kupujących w trzecim kwartale, a sprzedaż sprzedających z Czech i Słowacji wzrosła o 40 proc. kwartał do kwartału.

Allegro kontynuuje swoją strategię wzrostu poprzez innowacje w e-commerce, w tym program Allegro Smart! oraz Allegro Pay. Program Smart! pozwolił użytkownikom zaoszczędzić łącznie ponad 13 miliardów złotych na dostawach, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży na platformie. Allegro Pay z kolei odpowiadało za sfinansowanie 14,2 proc. całkowitej wartości GMV w trzecim kwartale. Nowe produkty, takie jak karta płatnicza Visa od Allegro Pay oraz usługa Allegro Delivery, wspierają wygodę klientów, oferując szeroki zakres opcji dostawy i płatności.

Tworząc strategię na czwarty kwartał, Allegro planuje dalszy wzrost GMV na poziomie do 13 proc. r/r, nawet przy zwiększonych wydatkach marketingowych. Pomimo oczekiwanego spowolnienia tempa wzrostu skorygowanego zysku EBITDA w końcówce roku, całoroczna marża ma utrzymać się powyżej średnioterminowych oczekiwań na poziomie 5,3–5,7 proc. GMV. Silna pozycja finansowa Allegro, z dźwignią finansową poniżej 1x skorygowanego zysku EBITDA, pozwala firmie na kontynuowanie inwestycji w rozwój oraz poszerzanie swojej oferty.

Czytaj także: Rossmann na 7. miejscu w rankingu e-commerce MediaPanel — kto uplasował się wyżej?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2024 23:24