Na platformie Wolt, marka Lush oferuje szeroki wybór produktów z różnych kategorii, w tym bestsellery i kolekcje limitowane, które pojawiają się okresowo. Klienci, którzy mają pytania dotyczące konkretnych produktów lub ich zastosowania, mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia. Można zamawiać produkty z dwóch istniejących sklepów Lush w Warszawie, znajdujących się w Westfield Arkadia oraz Złotych Tarasach.
Marka Lush od samego początku swojej działalności aktywnie angażuje się w obronę praw zwierząt, a decyzja o współpracy z Wolt podczas Veganuary ma być kolejnym działaniem związanym z tym etosem. Veganuary to coroczna inicjatywa, która zachęca do wypróbowania wegańskiego stylu życia i żywienia przez cały styczeń. Dostępność produktów marki Lush w aplikacji Wolt ułatwi uczestnictwo w tej inicjatywie, umożliwiając jednocześnie eksplorację wegańskiej kuchni i kosmetyków.
Lush to zaangażowany społecznie producent i sprzedawca świeżych, ręcznie robionych kosmetyków, mający w portfolio ponad 900 sklepów stacjonarnych oraz prowadzący sklepy internetowe w 51 krajach na całym świecie. Firma została założona w 1995 roku i zdobyła międzynarodową rozpoznawalność głównie dzięki swojej kultowej bombie kąpielowej. Obecnie w swoim asortymencie Lush ma ponad 300 produktów do pielęgnacji skóry oraz włosów. Wszystkie produkty są wytwarzane w sposób etyczny, a 60 proc. z nich dostępne jest bez opakowań. Ponadto, wszystkie są wegetariańskie, a 92 proc. z nich jest wegańskich.
Czytaj także: Właściciel Pyszne.pl wchodzi we współpracę z Lush