Notino ma już 24 stacjonarne sklepy w siedmiu krajach w Europie. Najnowszy został otwarty w największym centrum handlowym Eurovea w Bratysławie. Kolejne stacjonarne placówki to dowód na omnichannelową strategię sprzedaży, którą prowadzi Notino.
– napisał Bartosz Kliś, chief commercial oficer w Notino informując w mediach społecznościowych o otwarciu kolejnej placówki.
Jak podkreśla Bartosz Kliś, stacjonarne sklepy są ważnym elementem wsparcia sprzedaży e-commerce, co pokazują liczby.
– podaje Bartosz Kliś.Zaznacza też, że Notino wykorzystuje w swoich sklepach najnowocześniejsze technologie, np. cyfrowe lustra do testowania produktów, czy wirtualny dobór perfum. Zarazem eksperci marek kosmetycznych są do dyspozycji klientów i doradzają klientom mając z nimi bezpośredni kontakt.
Czytaj także: Notino pozyskało 280 mln euro na dalszy rozwój. Zbuduje za to m.in. magazyn w Polsce
Notino to największy internetowy sklep z perfumami i kosmetykami w Europie. Firma powstała w Czechach w 2004 roku. Równolegle oferuje sprzedaż internetową w 27 krajach Europy. Z usług e-commerce Notino skorzystało już ponad 24 miliony klientów, do których wysyła średnio ponad 56 tys. paczek dziennie. Roczne obroty firmy wyniosły ponad 1 mld euro w roku rozliczeniowym, który trwał od 1 maja 2022 roku do 30 kwietnia 2023 roku, co oznacza wzrost o 32 proc. rok do roku.