Firma ujawniła, że siedem międzynarodowych firm kosmetycznych zgodziło się już na otwarcie sklepów firmowych na Tmall. Kolejne pięć firm beauty podpisało umowy z New Retail, a Tmall zapewnia im szczegółową analizę bazy klientów.
Poszerzenie oferty kosmetyków Tmall wynika z silnego wzrostu sprzedaży kategorii, w 2018 roku o 60 proc. Marki widzą także platformę Tmall jako miejsce wprowadzania nowego asortymentu - 80 proc. marek obecnych na rynku wybiera ją, gdy startują z nowym produktem.
Ponadto rosnąca liczba najważniejszych marek kosmetycznych, takich jak L'Oréal, współpracuje z centrum innowacji produktów Tmall, aby dzielić się danymi i stymulować innowacyjność produktów.
Do 2023 roku ludność biegła w nowych technologiach ma w Chinach wzrosnąć o 175 milionów - do 678 milionów konsumentów. Ta rzesza konsumentów, którzy pojawią się online po raz pierwszy, oznacza ogromną szansę na kształtowanie początkowych doświadczeń z marką.
Szybkość rozwoju nowych produktów w Chinach musi zostać odpowiednio zwiększona. Niektóre z najlepszych w swojej klasie marek zachodnich skracają czas opracowywania nowych formuł z 12-18 miesięcy do pięciu miesięcy opierając się na danych z Tmall.