To posunięcie jest częścią szerszej misji ekspansji w USA. Brytyjska marka, znana ze swoich bomb do kąpieli i etycznie wytwarzanych, wolnych od okrucieństwa kosmetyków, ma zamiar otworzyć około 30 nowych sklepów stacjonarnych, a także wdrożyć koncepcję spa – podaje WWD.
Carrie Harambasic, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w Lush North America, powiedziała WWD:
Lush poszerza ostatnie swoje portfolio usług i sojuszy z innymi firmami dość ekstensywnie: Lush HairLab, salon fryzjerski należący do sieci, pojawi się na brightońskiej Trafalgar Street jesienią 2023 roku, marka nawiązała współpracę z Refugee Action, aby powitać uchodźców i osoby ubiegające się o azyl w Wielkiej Brytanii, odnowiony Green Hub został otwarty w Fleets Corner Business Park w Poole w hrabstwie Dorset, Lush dołączył również do grona marek wpisujących się w trend Barbiecore ze swoją limitowaną, różową kolekcją kosmetyków, a Just Eat, właściciel Pyszne.pl, ogłosił globalne partnerstwo z marką, w ramach którego usługa dostawy na wynos będzie oferować popularne produkty Lush swoim klientom na określonych rynkach.
Czytaj także: Lush nagrodził menedżerów premiami. Równocześnie firma notuje 90 proc. spadek zysków