Marcin Mielniczuk, dyrektor e-commerce ezebra.pl, weźmie udział w 10. Forum Branży Kosmetycznej, które odbędzie się już 24 maja w ramach wydarzenia Retail Trends 2022. Zabierze glos w debacie pt. Zmiana kanałów sprzedaży kosmetyków i nawyków konsumenckich, a logistyka i zarządzanie półką oraz zapasami.
Marcin Mielniczuk jest praktykiem zarządzania procesami handlowymi z 15 letnim doświadczeniem w obszarze Retail FMCG w kanale on-line i off-line.
Jest także trenerem i autor specjalistycznych szkoleń z zakresu zakupów, negocjacji i zarządzania kategoriami asortymentowymi.
Ezebra.pl jest jedną z najdłużej działających i najpopularniejszych drogerii internetowych. Istnieje na rynku od 2007 r. Wywodzi się z Lublina. Ma w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów ze wszystkich kosmetycznych kategorii, a także akcesoria, suplementy, zdrową żywność i produkty do domu. Ezebra.pl wielokrotnie stawała na podium w rankingach najlepszych e-commerców w kategorii zdrowie i uroda. Ostatnio m.in. znalazła się w czołówce rankingu Opineo „Najlepsze sklepy internetowe 2021”.
Czytaj: Jakie e-sklepy kosmetyczne konsumenci oceniają najlepiej?
Została także wyróżniona w raporcie Koszyk Roku 2022 jako jeden z najlepszych sklepów internetowych zapewniających klientom najłatwiejszą rejestrację i logowanie.
Czytaj: Ezebra i Sephora wśród najlepszych e-sklepów według raportu Koszyk Roku 2020
Forum Branży Kosmetycznej to konferencja B2B dla dostawców produktów i usług, łącząca producentów z handlem, a także dla wszystkich, którzy interesują się biznesem kosmetycznym, poświęcona najważniejszym wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Tegoroczna edycja Forum Branży Kosmetycznej oraz Kongres Rynku FMCG odbędą się już 24 maja w Warszawie w ramach wydarzenia Retail Trends 2022.
Kongresowi Retail Trends 2022 towarzyszyć będzie strefa start-upów powered by foodtech.ac, realizowana wspólnie z akceleratorem start-upów Foodtech.ac. Pokaźne grono młodych firm zaprezentuje swoje produkty i pomysły biznesowe. Strefa Start-upów to kolejny projekt będący odpowiedzią na aktualne trendy w branży spożywczej, w tym na gwałtowny wzrost wartości rynku roślinnych zamienników produktów zwierzęcych.
W dodatkowej sali ukraińskiej pojawią się przedstawiciele największych ogólnokrajowych i regionalnych sieci sklepów oraz stacji paliw działających w Ukrainie. Do Warszawy przyjadą m.in. przedstawiciele sieci Epicentr (DIY), Sim23 (convenience store), ATB, Fozzy Group, Welyka Kieszenia, Tor-Ba, KOLO, Nasz Kraj/SPAR i WOG, którzy są zainteresowani nawiązaniem bezpośredniego kontaktu z polskimi firmami – producentami i dystrybutorami działającymi w branży FMCG.
Sprzedaż wejściówek i rejestracja na Retail Trends trwa do 17 maja 2022.