Sprawna komunikacja na linii marka-klient to w dzisiejszych czasach konieczność, jeśli dany brand chce odnieść sukces – uważają autorzy raportu.
Respondenci biorący udział w badaniu na potrzeby raportu Beauty & the Future przygotowanego przez Mobile Institute, oczekują, że marka kosmetyczna odpowie im na zadane pytanie bardzo szybko – do 2 godzin (27 proc.) lub nawet do 1 godziny (26 proc.).
Co warte podkreślenia, przedstawiciele pokolenia Silver Power, czyli osoby dojrzałe, urodzone w latach 1946-1964, wymagają, by dialog z marką odbywał się w czasie rzeczywistym (55 proc. wskazań).
Jednocześnie 16 proc. internautów deklaruje, że byliby oni skłonni do podzielenia się pomysłem na ulepszenie marki beauty, której produkty kupują. Tutaj również prym wiodą osoby z najstarszego analizowanego pokolenia. 38 proc. respondentów wybrałoby do kontaktu z marką formularz, natomiast już 29 proc. skorzystałoby z widgetu na stronie sklepu/marki (43 proc. w przypadku Xenialsów – lata 1965-1974 i 41 proc. badanych z Pokolenia Z – osoby urodzone po roku 1996).
Raport Beauty & the Future powstał na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie sierpnia i września 2021 roku z wykorzystaniem metody CAWI (Computer-Assisted Web Interview) - responsywnych ankiet elektronicznych emitowanych na stronach w wysyłce mailowej. W badaniu wykorzystany został system ankietowy opinie.mobi oraz widgety instapps.io. Zebrano odpowiedzi od 2076 internautów.