L'Oréal szuka osoby z ciekawym doświadczeniem i udokumentowaną historią, która nie boi się wziąć na siebie odpowiedzialności za e-commerce marki Kiehl’s.
E-commerce manager ma nadzorować sprzedaż online i zarządzać platformą, kładąc nacisk na kluczowe wskaźniki efektywności przychodów, transakcji i wartości zamówień. Najpierw jednak będzie musiał skonfigurować biznesplan – od prognozowania, przez ustalenie tempa wzrostu sprzedaży stymulowanej akcjami promocyjnymi, po wprowadzenie produktu na rynek. Ważna będzie również analiza wydajności witryny, źródeł ruchu i konwersji, po to, by zidentyfikować możliwości rozwoju.
Przydatna w pracy będzie też wiedza o konkurencji, rynku i najlepszych praktykach e-commerce. Dlatego poszukiwana jest osoba o minimum 3-letnim doświadczeniu w handlu elektronicznym w szybko rozwijających się firmach. Która rozumie potrzeby konsumentów i ma umiejętność ich interpretacji i zaproponowania kreatywnych, nowatorskich rozwiązań odpowiadających na te potrzeby.
Stąd przy aplikacji konieczność udokumentowania doświadczenia w zwiększaniu wyników marki w handlu elektronicznym, znajomości narzędzi e-commerce, cyfrowych i CRM, umiejętności korzystania z narzędzi analityczno-pomiarowych. Należy się też wykazać dobrym planowaniem, umiejętnością zarządzania projektami i komercyjnym sposobem myślenia, biegłą znajomością języka angielskiego oraz pasją w stosunku do kwestii pielęgnacyjnych, szczególnie z wykorzystaniem naturalnym składników.