Kaufland dołączył do sieci handlowych, które zaoferują klientom usługę click&collect. Od przyszłego tygodnia produkty pierwszej potrzeby z asortymentu sieci będzie można zamówić na stronie internetowej a następnie odebrać w stacjonarnym sklepie.
Projekt rusza testowo, rozwiązanie będzie dostępne w trzech hipermarketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeśli usługa zostanie dobrze przyjęta, zostaną do niej podpięte kolejne placówki. Polska.
Aby skorzystać z usługi Click & Collect, należy się zarejestrować w serwisie internetowym bezpośrednio lub korzystając ze swoich kont w serwisach społecznościowych. Będzie można wybierać spośród ponad 1500 produktów pierwszej potrzeby z oferty sieci Kaufland – z kategorii produktów spożywczych, artykułów higienicznych i kosmetyków, produkty dla dzieci oraz żywności dla zwierząt. W najbliższym czasie rezerwacji produktów będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, która będzie do pobrana w App Store oraz w Google Play.
Złożone przez internet zamówienie będzie kompletowane przez pracowników sieci. Zakupy będzie można odebrać i opłacić w wydzielonej do tego celu kasie.