Podczas marcowej konferencji Zalando, na której firma podała swoje wyniki finansowe i plany, David Schneider, jeden z prezesów tej platformy modowej wspomniał, że planowany jest dalszy rozwój kategorii beauty na platformie Zalando.
O tym jakie są plany zarządu Zalando w kategorii kosmetyków powiedział dla wiadomoscikosmetyczne.pl Juan Casero Palmero, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej niemieckiej platformy fashion.
- Zaczęliśmy budować naszą wiedzę w kategorii kosmetyków trzy lata temu. Widzimy silnie rosnący asortyment - powyżej 14 tys. produktów, ponad 300 marek i rozszerzyliśmy ofertę kosmetyczną na 10 krajów - wskazuje menedżer. - Silna trakcja odzwierciedlona jest w trzycyfrowym wzroście sprzedaży w 2020 roku, choć z mniejszej bazy, wyższa dwucyfrowa kwota w milionach.
Jeśli chodzi o rozwój Zalando w kategoriach beauty, to firma skupi się na doświadczeniach konsumentów.
- Naszym celem w przyszłości jest zapewnienie zróżnicowanych doświadczeń, które pomogą klientom znaleźć, zamówić i uzupełnić najlepsze produkty kosmetyczne zgodnie z ich potrzebami. To pozwoli wykorzystać nasze podstawowe doświadczenia związane z modą i dodać nowe doświadczenia specyficzne dla urody - zapowiada Juan Casero Palmero.