Niedawno pisaliśmy o tym, że w Stanach Zjednoczonych marka The Body Shop podpisała umowę z Uber Eats i za pośrednictwem tej aplikacji będzie dostarczać kosmetyki do domów klientów.
The Body Shop sprzedaje w USA za pośrednictwem Uber Eats
Teraz na naszym rynku współpracę podjęły sieć specjalistycznych sklepów i hurtowni fryzjerskich Fale Loki Koki i firma Glovo. Jak czytamy w komunikacie Glovo będzie jedyną platformą w kraju, która umożliwia zamawianie produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych oferowanych przez Fale Loki Koki, prosto do domów użytkowników w zaledwie kilkadziesiąt minut.
– Do naszej szerokiej oferty gastronomicznej czy spożywczej dołączamy teraz także profesjonalne kosmetyki i produkty do pielęgnacji włosów. Dzięki Glovo klient może otrzymać je w mniej niż godzinę. W ten sposób zakupy stają się coraz wygodniejsze a użytkownicy mogą otrzymać produkty szybciej niż w ramach standardowych dostaw w e-commerce – mówi Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska.
– Fale Loki Koki to marka, która dzięki Glovo jeszcze mocniej otwiera się na klientów indywidualnych, dla których pielęgnacja włosów na najwyższym poziomie stanowi istotną część stylu życia. Nasi klienci oczekują dostępu do produktów z szybką dostawą do domu, dzięki której mogą kontynuować profesjonalną pielęgnację w domu już po wyjściu od fryzjera – skomentowała Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu Fale Loki Koki.
Fale Loki Koki, to sieć sklepów specjalistycznych oraz hurtowni fryzjerskich, które oferują kompletny asortyment profesjonalnych produktów do włosów. W ofercie znajdują się m.in: szampony, odżywki do włosów, farby, lakiery, balsamy, pomady, fluidy do stylizacji, a także wiele dodatkowych akcesoriów.
Fale Loki Koki dostępne są na platformie Glovo w 30 miastach, zarówno w dużych, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław i Poznań, jak i w mniejszych, m.in. w Grudziądzu, Kaliszu czy Bydgoszczy. Użytkownicy mogą wybierać pośród 400 produktów, dostępnych w kategoriach pielęgnacja, koloryzacja, stylizacja, sprzęt czy akcesoria.
Korzystając z Glovo, klienci mogli do tej pory zamówić dania z restauracji, zakupy spożywcze, z opcją dostawy nawet w 20 minut. Do tego dochodzą usługi kwiaciarni, piekarni, cukierni czy lodziarni. Niedawno firma ogłosiła także rozszerzenie współpracy z Papiernik by Empik.
– Branża beauty to dla Glovo kolejny krok w rozwoju naszej oferty. Z pewnością drzemie w niej olbrzymi potencjał – konsumenci doceniają wygodę zamówień oraz szybkość dostawy – podsumowuje Beata Wronowska.