Drogeria internetowa Flaconi zorganizowała na początku maja spotkanie dla swoich dostawców w celu zacieśnienia więzi w branży e-commerce. Odbyło się ono w siedzibie firmy w Berlinie. Zaproszeni goście wymieniali pomysły biznesowe i dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów w handlu internetowym oraz branży beauty.
Przedstawiciele Flaconi prezentowali wizję i cele e-drogerii, a także pomysły na wspólne kształtowanie kosmetycznej branży online. Swoją wiedzą z gośćmi dzielili się m.in. prelegenci z Google, TikToka, Mety i Lancôme.
Flaconi należy do wiodących sklepów internetowych z kosmetykami w Niemczech. Ma też jeden sklep stacjonarny. Mieści się on w centrum Berlina. Oprócz sprzedaży kosmetyków prowadzi w nim salon fryzjerski.
W Polsce niemiecka e-perfumeria zaczęła działać pod koniec 2019 roku.
Czytaj też: Flaconi - niemiecka e-perfumeria ruszyła w Polsce
Oferuje szeroką gamę perfum, produktów do pielęgnacji skóry i włosów, makijażu, kosmetyków naturalnych i akcesoriów. W sumie do dyspozycji klientów jest ponad 500 marek i 20 tys. produktów. Są to zarówno kosmetyki premium, jak i produkty bardziej dostępne cenowo.