Sieć drogerii Natura dobrze zakończyła 2019 r. Spółka osiągnęła 10 proc. wzrost sprzedaży ogółem oraz rekordową sprzedaż w kanale e-commerce – wzrost o ponad 300 proc. „Konsekwentne wdrażanie zmian i rozwiązań mających na celu udoskonalenie procesów sprzedażowych, marketingowych i logistycznych wpłynęło na znaczną poprawę wyniku spółki”– czytamy w komunikacie sieci
– Cały czas pracujemy nad wzrostem efektywności komunikacji do klienta oraz z klientem. Nieustannie poszerzamy naszą propozycję asortymentową – to wszystko owocuje coraz lepszymi wynikami sprzedaży i zadowoleniem klientów – komentuje Barbara Goździkowska, prezes zarządu spółki Natura.
Zarząd Natury zapowiada, że w pierwszej połowie roku pojawi się wiele kolejnych zmian i wdrażane będą następne etapy strategii biznesowej. „Przez cały rok Natura będzie się skupiała na generowaniu kolejnych wzrostów sprzedaży w dostępnych kanałach oraz szukaniu nowych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu” – podaje spółka w komunikacie.
Jak mówiła niedawno dla wiadomoscikosmetycznych.pl prezes Barbara Goździkowska, Natura planuje nadal rozwijać biznes, w tym w modelu franczyzowym oraz kładzie duży nacisk na rozwój e-commerce. – Nasza oferta jest regularnie aktualizowana i dostosowywana do potrzeb klientów oraz zmian rynkowych – m.in. ciągłe poszerzamy ofertę produktów naturalnych, ekologicznych. Drogerie przechodzą proces dostosowania do standardu przyjętego dla całej sieci – powiedziała nam Barbara Goździkowska.
Natura jest jedną z największych i najstarszych sieci drogeryjnych sieci działających w Polsce. Pod jej szyldem działa ok. 300 sklepów oraz drogeria internetowa. Natura należy do Grupy Pelion, właściciela m.in. sieci aptek DOZ.