Sieć drogerii dm rozpoczęła cykliczne spotkania na żywo połączone z możliwością robienia zakupów. W pierwszym, które odbyło się w ostatni piątek, wzięło udział wielu użytkowników aplikacji Moje dm. Dlatego sieć zdecydowała, że formuła wejdzie do stałych atrakcji dostępnych dla klientów zainteresowanych tą formą kontaktu z ekspertami i kanałem e-commerce.
Eksperci, ambasadorzy marki, położne czy pracownicy dm będą teraz regularnie transmitować na żywo. Podczas spotkań poruszać będą tematy związane z urodą, pielęgnacją, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Kolejne dmLive odbędzie się we wtorek 15 lutego o godzinie 19.00. Poprowadzą je ekspertki od pielęgnacji długich włosów, które opowiedzą o produktach marki własnej dm ebelin.
– Dzięki dmLive zakupy przenosimy do smartfona. W ten sposób poszerzamy naszą ofertę sprzedaży wielokanałowej o kolejne usługi i zbliżamy się jeszcze bardziej do naszych klientów – wyjaśnił Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający dm odpowiedzialny za dział marketingu i zaopatrzenia.
Podczas pokazu na żywo widzowie mogą w czasie rzeczywistym wchodzić w interakcje z prowadzącymi i gośćmi przed kamerą. Równocześnie od razu mogą zamówić prezentowane produkty bezpośrednio w aplikacji. Korzystają przy tej okazji z ofert tylko dla widzów. Warunkiem korzystania z dmLive jest aplikacja Moje dm.