Sieć Dr.Max uruchomiła e-drogerię. Wystartowała 5 kwietnia, zachęcając do zakupów produktów do pielęgnacji i higieny znanych marek kosmetycznych i dermokosmetycznych, w tym także polskich – Bioliq, Tołpa, GreenPharmacy, Sylveco, Ziaja czy Ava.
W asortymencie znalazły się też kosmetyki do makijażu i są to nie tylko podkłady (m.in. Vichy i Pharmaceris), produkty do regeneracji paznokci (Regenerum, Bioteba, Regital, Joko) czy odzywki do rzęs (Floslek, L’Biotica, Long 4 Lashes, Dermena). Klienci znajdą tu również standardową kolorówkę, a więc cienie do powiek, tusze do rzęs oraz pudry Eveline, Maybelline, Benecos czy Avene.
Czytaj też: Eveline wyprzedza Maybelline w popularności kosmetyków makijażowych [RAPORT]
Dr.Max Drogeria oferuje także szeroki wybór suplementów diety, ekożywność oraz ekologiczne środki czystości (Yope). W planach ma również asortyment perfumeryjny.
Z okazji otwarcia drogerii sieć Dr.Max przygotowała konkurs dla klientów. Za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, Instagram) zachęca do dokończenia zdania: „Maxymalistka to...”. Dla autorów pięciu najciekawszych odpowiedzi przygotowano zestawy z kosmetykami o łącznej wartości 600 zł. W każdym zwycięskim boksie znajdą się produkty marek Jowae Polska, Lierac Paris, Phyto Paris i Ziaja Polska.