Dr.Max Drogeria z początkiem września wystartowała z szeroko zakrojoną kampanią. Reklamuje się poprzez spoty w telewizji i radiu, a także w przestrzeni miejskiej i internecie. Bohaterkami kampanii są Maxymalistki, które maxymalnie korzystają z ofert i promocji.
Internetowa drogeria należąca do spółki Dr. Max, która zarządza drugą – pod względem liczby placówek – największą siecią apteczną w Polsce, została uruchomiona w kwietniu tego roku. Oferuje produkty do pielęgnacji i higieny znanych marek kosmetycznych i dermokosmetycznych, a także kosmetyki do makijażu, szeroki wybór suplementów diety, ekożywność oraz ekologiczne środki czystości. Ostatnio wprowadziła również asortyment perfumeryjny.
Czytaj też: Dr.Max Polska uruchomił e-drogerię
– Dr.Max Drogeria to bardzo dynamicznie rozwijający się projekt, który wprowadza nas w nowoczesne dystrybuowanie produktów, optymalizuje sprzedaż i dywersyfikuje przychody. Jesteśmy tam, gdzie chcą kupować użytkownicy. Dlatego chwalimy się nią i promujemy w wielu kanałach – poinformował Marek Wadolowski, chief commercial officer w Dr.Max Pharmacy Chain w swoich mediach społecznościowych.
Zapowiedział też, że aktualna kampania to dopiero początek.
Czytaj też: Dr. Max buduje hurtownię farmaceutyczną w podwarszawskim Teresinie