Dane mówią, że aż 89 proc. konsumentów uważa recenzje za niezbędną informację przy podejmowaniu decyzji o zakupie produktu. Jeszcze więcej, bo aż 97 proc. klientów sprawdza recenzje produktów przed ich zakupem.
Usługa daje możliwość wygenerowania autentycznych referencji w postaci opinii, ocen cytatów, zdjęć itp. To trwale zwiększa współczynnik konwersji i sprzedaży. Douglas zachęca do odkrywania siły marketingu szeptanego, który pozwoli na lepszą sprzedaż nowych produktów i bestsellerów dzięki rzetelnym recenzjom.
W 2019 ruszyła nowa odnoga firmy – Douglas Marketing Solutions, która zajmuje się kompleksową obsługą marek, które chcą prowadzić reklamę opartą na danych i marketingu z informacjami z pierwszej ręki. Douglas działa zgodnie z mottem „Digital First” – celem jest transformacja w cyfrową firmę o stacjonarnym biznesie. W ten sposób sklepy internetowe, marketplacey i sklepy stacjonarne są lepiej połączoną i stają się opartą na twardych danych platformą kosmetyczną.
Przy opracowywaniu spersonalizowanych danych dla konkretnej marki, najpierw określana jest grupa docelowa i tworzona jest solidna baza danych, oparta na informacjach pochodzących od firmy Douglas. Wyjątkowe połączenie danych z e-commerce, sklepów i danych CRM z pierwszej ręki gwarantuje szczegółowe targetowanie, a to pozwala dotrzeć do grupy docelowej, która jest najbardziej skłonna do zakupu produktu.
Przeczytaj również: Douglas udostępnił cyfrową wyszukiwarkę zapachów uławiającą wybór perfum online