Należąca do Walgreens Boots Alliance, brytyjska firma Boots zajmująca się sprzedażą kosmetyków, rozszerza swoją ofertę e-commerce. W przyszłym roku uruchomi Boots Marketplace, który umożliwi markom zewnętrznym wystawianie swoich produktów na boots.com. Sieć chce nawiązać współpracę z nowymi dostawcami, aby zapewnić klientom szerszy asortyment marek związanych ze zdrowiem, urodą, pielęgnacją niemowląt i wellness.
Mniejsze i wschodzące marki będą miały możliwość dotarcia do „milionów” klientów, a jednocześnie będą miały szansę trafić do szerszej sprzedaży w 2247 punktach sprzedaży detalicznej Boots w całej Wielkiej Brytanii.
Przeczytaj również: Hebe uruchamia marketplace. Startuje projekt Hebe Partner
– Marketplace pozwoli nam wykorzystać siłę naszej dotychczasowej działalności, aby oferować konsumentom jeszcze większy wybór i być pierwszym na rynku ze wschodzącymi markami i nowymi produktami – wyjaśniła Paula Bobbett, chief digital ffficer w Boots.
To kolejny krok w trwającej transformacji cyfrowej Boots, który jest również następstwem uruchomienia w tym miesiącu serwisu internetowego konkurencyjnego sprzedawcy. Nowy marketplace Superdrug zadebiutował z ponad 200 markami kosmetycznymi.
Przeczytaj również: Superdrug rozszerza swoją platformę sprzedażową o marketplace