Bee.pl, internetowy sklep należący do białostockiej spółki Glosel, informuje, że zwiększył sprzedaż rok do roku ekologicznej żywności o 25 proc.
– Wiodącą kategorią są u nas napoje roślinne, tu jesteśmy niekwestionowanym liderem, jeżeli chodzi o rynek e-commerce, ale również jesteśmy bardzo dużym odbiorcą i sprzedawcą tych produktów w ogóle w Polsce. Sprzedajemy miesięcznie około 100 tys. litrów napojów roślinnych. Kolejnym bardzo ważnym elementem rozwoju produktów ekologicznych w spółce Glosel jest żywność dla dzieci – komentuje Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy Bee.pl
Z analiz Bee.pl wynika, że dla klientów istotne są certyfikaty, jakimi opatrzone są produkty. „Zielony listek” na opakowaniu świadczy o tym, że żywność w przynajmniej 95 proc. została wyprodukowana metodą ekologiczną. Firma podkreśla, że ma własny certyfikowany magazyn, który daje gwarancję jakości dystrybucji i przechowywania produktów.
Bee.pl sprzedaje produkty z różnych kategorii. Specjalizuje się w produktach ekologicznych, również w kategoriach kosmetyków i chemii domowej. Oferuje również suplementy diety, w tym produkty ziołowe, z CBD i akcesoria dla mam. To również produkty do domu z różnych kategorii, żywność dla dzieci i książki.