
Grupa LVMH ma już na chińskiej platformie wirtualne salony szeregu marek luksusowych z kategorii uroda, akcesoria, zegarki i wina – Guerlain, Givenchy, Fresh, Benefit, Rimowa, Tag Heuer, Zenith and Moët Hennessy. Najnowszy sklep firmy Kenzo, pierwsza marka modowa koncernu na tej platformie, oferuje niektóre ze swoich najbardziej popularnych produktów – odzież obuwie, torby i akcesoria.
Odrębna platforma Tmall Luxury Pavilion została uruchomiona przez koncern Alibaba w 2017 r. Obecnie swoje sklepy flagowe ma tam ponad 150 marek luksusowych, takich jak Chanel, Cartier, Bottega Veneta, Valentino, Alexander McQueen, Burberry, Tod’s, Stella McCartney, Marni, Moschino, Michael Kors, MCM, Breitling, Maserati.
We wrześniu 2019 r. na chińskiej platformie swój wirtualny pawilon otworzyła należący do grupy Richemont e-sklep Net-a-Porter, który oferuje wybrane wyroby luksusowe i designerskie takich marek, jak Balmain, Jimmy Choo, Chloé i Montblanc.