StoryEditor
Targi i konferencje
28.07.2013 00:00

PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2013 - FOTORELACJA



Witamy pierwszych gości na rozdaniu nagród w hotelu Sheraton


Długie listy z nazwiskami naszych gości, a na co dzień partnerów handlowych


Rozmowy biznesowe rozpoczęte. Na zdjęciu zarząd firmy Espiro Group – operatora sieci Sekret Urody i Robert Zeszutek, dyrektor handlowy firmy Pierre René


Wiceprezes sieci Drogerie Jasmin – Teresa Stachnio oraz Katarzyna Bochner – redaktor naczelna „Wiadomości Kosmetycznych” i Bożena Graczyk – kierownik działu reklamy



Poprosimy o wizytówki, będą potrzebne przy losowaniu atrakcyjnych nagród


Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie (z prawej) i Ryszard Adam Żabiński – prezes zarządu Focus Research


Piotr Szajrych – prezes firmy Rekopol


Piotr Bochenek – prezes zarządu Espiro Group, Izabela Turowska – prezes firmy T&T i członek zarządu Espiro Group oraz Marcin Małysz – dyrektor operacyjny Espiro Group (Sekret Urody)


Katarzyna Tajchman – brand manager w Harper Hygienics i Brygida Miękus – menedżer ds. reklamy kategorii kosmetyczno-chemicznych w „Wiadomościach Handlowych”


Małgorzata Wojtaś – menedżer ds. eventów w Wydawnictwie Gospodarczym – wydawcy „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”


Sala pełna gości


W roli prowadzącego Olivier Janiak


Wykład o wyzwaniach komunikacyjnych w zmieniającym się świecie mediów poprowadził Maciej Kossowski, członek zarządu Onet.pl


Jak mieć więcej pieniędzy na promocję? – to zagadnienie interesuje każdego, kto prowadzi biznes. Wykład przygotowała firma Deloitte


Wśród znakomitych gości na sali prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej PGD Polska a zarazem prezes Fundacji Polskiego Handlu – Marzena Gradecka oraz Marcin Kraszewski – dyrektor Fundacji Polskiego Handlu 


Gratulacje dla zwycięzców i podziękowania od Partnerów gali Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego od Pawła Kapuścińskiego, prezesa Wydawnictwa Gospodarczego – wydawcy „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”


Szał nagród. Firma Bielenda zebrała główne trofeum w wielu kosmetycznych kategoriach. Statuetki i gratulacje odbierała Gerta Pająk, product manager w Bielenda Kosmetyki Naturalne


Główna nagroda w kategorii Innowacja Roku, którą wręczaliśmy po raz pierwszy, przypadła w udziale firmie Bell. Odebrała ją Dorota Jędrzejczyk, PR & marketing coordinator Bell.


Na drugie miejsce w kategorii Innowacja Roku, zdaniem detalistów, zasłużyły produkty firmy Delia. Nagrodę odebrał Grzegorz Chyła, dyrektor handlowy w Delia Cosmetics\


Anna Malanowska i Marek Biernat z działu handlowego L’Oréal Polska


Izabela Bogdan-Tutak z działu handlowego L’Oréal Polska




ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 01:18