Witamy pierwszych gości na rozdaniu nagród w hotelu Sheraton
Długie listy z nazwiskami naszych gości, a na co dzień partnerów handlowych
Rozmowy biznesowe rozpoczęte. Na zdjęciu zarząd firmy Espiro Group – operatora sieci Sekret Urody i Robert Zeszutek, dyrektor handlowy firmy Pierre René
Wiceprezes sieci Drogerie Jasmin – Teresa Stachnio oraz Katarzyna Bochner – redaktor naczelna „Wiadomości Kosmetycznych” i Bożena Graczyk – kierownik działu reklamy
Poprosimy o wizytówki, będą potrzebne przy losowaniu atrakcyjnych nagród
Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie (z prawej) i Ryszard Adam Żabiński – prezes zarządu Focus Research
Piotr Szajrych – prezes firmy Rekopol
Piotr Bochenek – prezes zarządu Espiro Group, Izabela Turowska – prezes firmy T&T i członek zarządu Espiro Group oraz Marcin Małysz – dyrektor operacyjny Espiro Group (Sekret Urody)
Katarzyna Tajchman – brand manager w Harper Hygienics i Brygida Miękus – menedżer ds. reklamy kategorii kosmetyczno-chemicznych w „Wiadomościach Handlowych”
Małgorzata Wojtaś – menedżer ds. eventów w Wydawnictwie Gospodarczym – wydawcy „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”
Sala pełna gości
W roli prowadzącego Olivier Janiak
Wykład o wyzwaniach komunikacyjnych w zmieniającym się świecie mediów poprowadził Maciej Kossowski, członek zarządu Onet.pl
Jak mieć więcej pieniędzy na promocję? – to zagadnienie interesuje każdego, kto prowadzi biznes. Wykład przygotowała firma Deloitte
Wśród znakomitych gości na sali prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej PGD Polska a zarazem prezes Fundacji Polskiego Handlu – Marzena Gradecka oraz Marcin Kraszewski – dyrektor Fundacji Polskiego Handlu
Gratulacje dla zwycięzców i podziękowania od Partnerów gali Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego od Pawła Kapuścińskiego, prezesa Wydawnictwa Gospodarczego – wydawcy „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”
Szał nagród. Firma Bielenda zebrała główne trofeum w wielu kosmetycznych kategoriach. Statuetki i gratulacje odbierała Gerta Pająk, product manager w Bielenda Kosmetyki Naturalne
Główna nagroda w kategorii Innowacja Roku, którą wręczaliśmy po raz pierwszy, przypadła w udziale firmie Bell. Odebrała ją Dorota Jędrzejczyk, PR & marketing coordinator Bell.
Na drugie miejsce w kategorii Innowacja Roku, zdaniem detalistów, zasłużyły produkty firmy Delia. Nagrodę odebrał Grzegorz Chyła, dyrektor handlowy w Delia Cosmetics\
Anna Malanowska i Marek Biernat z działu handlowego L’Oréal Polska
Izabela Bogdan-Tutak z działu handlowego L’Oréal Polska