StoryEditor
Targi i konferencje
20.05.2010 00:00

PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2010. ZNAMY LAUREATÓW!

Właściciele i pracownicy drogerii w całej Polsce wybrali Perły Rynku Kosmetycznego 2010 w czwartej edycji konkursu prowadzonego przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych przy współpracy z instytutem GfK Polonia. Badanie prowadzone jest za pomocą ankiety dołączonej do Wiadomości Kosmetycznych. Dodatkową formą zbierania opinii przedstawicieli sklepów kosmetycznych było w tym roku umieszczenie kwestionariusza na stronie internetowej Wiadomości Kosmetycznych. W każdej z 19 kategorii, respondendenci wybrali 3 produkty, które w ich własnej, subiektywnej ocenie odniosły największy rynkowy sukces.

Oto lista laureatów wyłonionych z blisko 250 produktów zgłoszonych do konkursu:

1. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE

miejsce

produkt

1.

Linia Perfecta Regeneracja 60+
Producent: Dax Cosmetics

2.

Upiększający krem nawilżający Nivea Visage Natural Beauty
Producent: Nivea

3.

Naturalny krem oliwkowy przeciw zmarszczkom 30+
Producent: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

2. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI DO OCZYSZCZANIA I DEMAKIJAŻU

miejsce

produkt

1.

AA żele do mycia twarzy
Producent: Oceanic

2.

Upiększający żel peelingujący Nivea Visage Natural Beauty
Producent: Nivea

3.

Kasztan mleczko + tonik do demakijażu
Producent: Bielenda Kosmetyki Naturalne

3. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI DO CERY TRĄDZIKOWEJ

miejsce

produkt

1.

Gama Garnier Czysta Skóra Active
Producent: L’Oréal Polska

2.

Żel do mycia 3w1 Ogórek & Limonka
Producent: Bielenda Kosmetyki Naturalne

3.

Żel myjący Clean & Clear Shine Control
Producent: Johnson & Johnson Polska

4. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI OCHRONY PRZECIWSŁONECZNEJ

miejsce

produkt

1.

Ochronny krem do twarzy na słońce SPF 30 Dax Sun
Producent: Dax Cosmetics

2.

Nivea Sun krem do twarzy chroniący przed słońcem SPF 20
Producent: Nivea

3.

Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy SPF 30 AA Wrażliwi na słońce
Producent: Oceanic

5. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE

miejsce

produkt

1.

Gama Garnier Intensywna Pielęgnacja Nawilżająca 24h Hydro-Urea Lekka Formuła
Producent: L’Oréal Polska

2.

Masło do ciała Sopot SPA
Producent: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

3.

Balsam do ciała Nivea Happy Time
Producent: Nivea

6. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – KOSMETYKI DO OCZYSZCZANIA CIAŁA

miejsce

produkt

1.

Pielęgnujący żel pod prysznic Nivea Waterlilly & Oil
Producent: Nivea

2.

Kremowe mydło pomarańczowe
Producent: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

3.

Żel pod prysznic + oliwka Body Colour Lirene
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

7. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – KOSMETYKI OCHRONY PRZECIWSŁONECZNEJ

miejsce

produkt

1.

Seria kosmetyków do opalania i po opalaniu Dax Sun
Producent: Dax Cosmetics

2.

Przezroczysty spray Nivea Sun Invisible Protection SPF 20
Producent: Nivea

3.

Garnier Ambre Solaire Light & Silky
Producent: L’Oréal Polska

8. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – PRODUKTY DO HIGIENY INTYMNEJ

miejsce

produkt

1.

Linia płynów do higieny intymnej Lirene
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

2.

Chusteczki do higieny intymnej AA Intymna
Producent: Oceanic

3.

Płyn do higieny intymnej z Apteczki Babuni
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Joanna

9. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – ZAPACHY

miejsce

produkt

1.

Linia Garnier Mineral Deodorants
Producent: L’Oréal Polska

2.

Woda toaletowa Halle by Halle Berry
Producent: Coty Polska

3.

Linia C-Thru Cristalline
Producent: Sarantis Polska

10. Kategoria: PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE

miejsce

produkt

1.

Seria Syoss
Producent: Henkel Polska

2.

Szampon Nivea Volume Sensation
Producent: Nivea

3.

Odżywka Silk Conditioner Ce-Ce’ Med
Producent: Beliso

11. Kategoria: PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI DO KOLORYZACJI

miejsce

produkt

1.

Linia Garnier Color & Shine
Producent: L’Oréal Polska

2.

Linia Wellaton z serum Pantene Color Exclusive
Producent: Procter & Gamble DS. Polska

3.

Linia Essential Color
Producent: Henkel Polska

12. Kategoria: PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI DO STYLIZACJI

miejsce

produkt

1.

Spray nabłyszcząjący Nivea Diamond Gloss
Producent: Nivea

2.

Seria Taft Ultra Silk Touch
Producent: Henkel Polska

3.

Linia Wella Forte
Producent: Procter & Gamble DS. Polska

13. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – MASCARY

miejsce

produkt

1.

Mascara Astor Volume Diva
Producent: Coty Polska

2.

Mascara Maybelline New York Pulse Perfection
Producent: L’Oréal Polska

3.

Mascara Intensywnie Pogrubiająca Gosh Wonder Volume
Producent: Gosh Professional

14. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – CIENIE DO POWIEK

miejsce

produkt

1.

Poczwórne cienie do powiek Gosh Eyeshadows
Producent: Gosh Professional

2.

Cienie Mono Rimmel London
Producent: Coty Polska

3.

Fashion Colour Eyeshadows
Producent: Bell PPHU

15. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – POMADKI i BŁYSZCZYKI

miejsce

produkt

1.

Błyszczyk Soft Sensation Liquid Care Astor
Producent: Coty Polska

2.

Pomadka Maybelline New York Color Sensational
Producent: L’Oréal Polska

3.

Błyszczyk Light’n Shine Gosh Professional
Producent: Gosh Professional

16. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – FLUIDY I PUDRY

miejsce

produkt

1.

Podkład Maybelline New York Dream Satin Liquid
Producent: L’Oréal Polska

2.

Podkład Stay Matte Rimmel London
Producent: Coty Polska

3.

Podkład kryjący X-Ceptional Wear
Producent: Gosh Professional

17. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAZU – LAKIERY I ODŻYWKI DO PAZNOKCI

miejsce

produkt

1.

Lakier Astor Quick’nGo!
Producent: Coty Polska

2.

Lakier Glam Wear
Producent: Bell PPHU

3.

Witaminowy lakier do paznokci Vitaminail Therapy
Producent: Eveline Cosmetics

18. Kategoria: KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN

miejsce

produkt

1.

Balsam po goleniu Nivea for Men New Energy Q10
Producent: Nivea

2.

Woda toaletowa Hollywood Playboy
Producent: Coty Polska

3.

Gillette Series
Producent: Procter & Gamble DS. Polska

19. Kategoria: KOSMETYKI DLA DZIECI

miejsce

produkt

1.

Łagodny szampon i płyn do kąpieli Nivea Baby
Producent: Nivea

2.

Woda perfumowana Hannah Montana Gotta Rock
Producent: Bi-es Polska

3.

Szampon i płyn do kąpieli Bobini Mała Księżniczka i Super Piłkarz
Producent: Global Cosmed Group


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
17.07.2024 15:06
Konferencja PSPKiD: Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
2024 to rok intensywnych prac i zmian legislacyjnych, podyktowanych zieloną polityką Unii Europejskiej – Green Deal. Oprócz nowej legislacji środowiskowej, która dotknie każdą gałąź przemysłu, rewidowane są kluczowe akty prawne stanowiące trzon legislacyjny sektora detergentowego – rozporządzenie CLP i rozporządzenie detergentowe.fot. Shutterstock
Działasz w branży kosmetycznej lub detergentowej? Przygotuj się na zmiany wymagań prawnych i nowe obowiązki. Dowiesz się o nich podczas konferencji Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego już 12 września 2024. Wiadomości Kosmetyczne są patronem medialnym wydarzenia. Do końca lipca wejściówki na konferencję są dostępne w promocyjnej cenie.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego (PSPKD) zaprasza 12 września 2024 na konferencję „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o czym warto wiedzieć jeśli działasz w branży kosmetycznej i/lub detergentowej”.

Do udziału w charakterze prelegentów i panelistów PSPKD zaprosiło ekspertów wielu dziedzin, o bezcennej wiedzy i doświadczeniu z obszaru produktów kosmetycznych, detergentowych, a także środowiska. Głos zabiorą przedstawiciele polskich władz – Biura ds. Substancji Chemicznych i Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie, organizacji otoczenia biznesu – Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego, Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań PIOiRO, Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań SA oraz Związku Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach Eko-Pak.

O procesach i strategiach adaptacji do zmieniających się wymagań powiedzą przedstawiciele producentów kosmetyków i detergentów, firm badawczych, dystrybutorów surowców a także GS1 Polska.

image
Konferencja PSPKD związana jest z szeregiem zmian prawnych, które dotkną firmy kosmetyczne i detergentowe
PSPKD

Termin: 12 września 2024 (czwartek)

Miejsce: Warszawa, Hotel DoubleTree by Hilton, ul. Skalnicowa 21

Rejestracja: tutaj  

Agenda: tutaj

Uwaga! Do 31 lipca 2024 obowiązuje obniżona cena na wejściówki

Rok 2024 jest szczególnie ważny dla polskiej gospodarki, firm oraz administracji publicznej – w tym czasie świętujemy 20-lecie członkostwa Polski w Unii Europejskiej, jest to również okres intensywnych przygotowań do objęcia przez Polskę przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej, które rozpocznie się 1 stycznia 2025 roku i potrwa 6 miesięcy.

Rok 2024 to także rok intensywnych prac i zmian legislacyjnych, podyktowanych zieloną polityką Unii Europejskiej – Green Deal. Jest to również newralgiczny moment dla całej branży kosmetycznej i detergentowej, która stoi przed szczególnie trudnym czasem.

Oprócz nowej legislacji środowiskowej, która dotknie każdą gałąź przemysłu, rewidowane są kluczowe akty prawne stanowiące trzon legislacyjny sektora detergentowego – rozporządzenie CLP i rozporządzenie detergentowe.

Obie rewizje wprowadzą wiele fundamentalnych dla branż zmian, skutkujących nie tylko wzrostem nakładów finansowych czy administracyjnych, ale też potrzebą zmian na etapie koncepcji produktu i jego dystrybucji. Minimalny wymiar czcionki i nowy format etykiety CLP, regulacja sprzedaży refill, cyfrowy paszport produktu, ocena zgodności, ocena bezpieczeństwa środków czystości opartych na mikroorganizmach to zupełnie nowe wymagania, z którymi będą musieli się zmierzyć producenci detergentów. Zmiana podejścia do klasyfikacji substancji wieloskładnikowych wprowadzi istotne zawirowania w branży kosmetycznej - pod znakiem zapytania może stanąć zasadności stosowania wielu cenionych i kluczowych składników produktów kosmetycznych – ekstraktów roślinnych i olejków eterycznych.

W obliczu nadchodzących zmian nasuwa się zatem pytanie: czy branża detergentowa i kosmetyczna będzie dalej mogła funkcjonować w oparciu o dotychczasowe podejście do strategii produktu?

Program konferencji został podzielony na bloki tematyczne:

1. Sesja wprowadzająca – perspektywy dla branż kosmetycznej i detergentowej

2. Nowe i przyszłe ramy prawne istotne dla branż kosmetycznej i detergentowej

3. Projektowanie oraz komunikacja o produkcie – nowe elementy, wpływ na innowacje i rozwój

Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają szczególnie:

  • Właścicieli i kadrę zarządzającą
  • Pracowników działów odpowiedzialnych za projekty wiązane ze zrównoważonym
  • rozwojem i ochroną środowiska 
  • Pracowników działów kontroli jakości, badawczo-rozwojowych, technologicznych i działów wdrożeń
  • Pracowników działów marketingu i rozwoju produktu

Partnerami konferencji są: Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Polska Izba Odzysku i Recyklingu Opakowań PIOiRO, Związek Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach EKO- PAK, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, Polskie Towarzystwo Chemików Kosmetologów.

Wiadomości Kosmetyczne są jednym z patronów medialnych wydarzenia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
25.04.2024 16:30
Joni Teens mówi „nie” miesiączkowym tematom tabu
Joni Teens zaprosiło ginekolożkę i edukatorkę seksualną by opowiedziały gościom i gościniom imprezy o stanie wiedzy młodych Polek na temat ich ciał.Agata Grysiak
W ostatnich latach obserwujemy coraz większą otwartość społeczną na rozmowy o menstruacji i zdrowiu reprodukcyjnym. W odpowiedzi na te zmiany, marka Joni Teens, znana z produkcji produktów menstruacyjnych oraz środków do higieny intymnej, zorganizowała wyjątkowe spotkanie edukacyjne. Celem tego wydarzenia było nie tylko zaprezentowanie swoich produktów, ale przede wszystkim wsparcie młodych osób menstruujących w ich drodze do dojrzałości płciowej.

Spotkanie odbyło się w przestronnej i estetycznie urządzonej sali restauracji Marcello, która na czas wydarzenia zamieniła się w przyjazną przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń. Główną atrakcją był miniwykład poprowadzony przez edukatorkę seksualną z grupy Ponton oraz doświadczoną ginekolożkę. Poruszane tematy obejmowały szeroko pojętą higienę intymną, ginekologię, edukację seksualną oraz metody wsparcia dla młodych osób w okresie dojrzewania.

W trakcie spotkania goście mieli także możliwość bliższego zapoznania się z produktami Joni Teens. Założycielka marki i jej zespół zaprezentowali różnorodność dostępnych tamponów i podpasek, podkreślając ich innowacyjne cechy, takie jak ekologiczne materiały czy nowoczesne rozwiązania minimalizujące ryzyko podrażnień. Ponadto, odwiedzający mogli przetestować wybrane produkty, co pozwoliło na bezpośrednią ocenę ich jakości i komfortu użytkowania.

Podczas spotkania organizowanego przez Joni Teens wiele uwagi poświęcono zagadnieniu bezpieczeństwa stosowania konwencjonalnych tamponów i podpasek. Zostało podkreślone, że wiele dostępnych na rynku produktów menstruacyjnych zawiera substancje, które mogą być szkodliwe dla zdrowia. Chodzi przede wszystkim o drażniące i alergizujące składniki, a także o pochodne chloru, które są stosowane podczas procesu wybielania. Eksperci zwrócili uwagę na to, że tego typu substancje mogą przyczyniać się do nawracających stanów zapalnych okolic intymnych, co może prowadzić do długotrwałych problemów zdrowotnych, a nawet do potencjalnej niepłodności. Dyskusja ta miała na celu uświadomienie uczestników o konieczności wybierania bezpieczniejszych, certyfikowanych produktów, które są wolne od szkodliwych chemikaliów, a co za tym idzie – bardziej przyjazne dla zdrowia.

image
Agata Grysiak

Dla wielu uczestników i uczestniczek jednym z najbardziej pamiętnych momentów było stworzenie kolorowej, pozytywnej atmosfery. Organizatorzy zadbali o to, by każdy czuł się swobodnie, w tym poprzez urocze, kolorowe menu cateringowe oraz możliwość zrobienia zdjęć z magicznym jednorożcem, co dodało spotkaniu lekkości i radości.

Czytaj także: Produkty zapachowe do okolic intymnych: szkodliwy trend czy szansa biznesowa?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 10:57