StoryEditor
Targi i konferencje
20.05.2010 00:00

PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2010. ZNAMY LAUREATÓW!

Właściciele i pracownicy drogerii w całej Polsce wybrali Perły Rynku Kosmetycznego 2010 w czwartej edycji konkursu prowadzonego przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych przy współpracy z instytutem GfK Polonia. Badanie prowadzone jest za pomocą ankiety dołączonej do Wiadomości Kosmetycznych. Dodatkową formą zbierania opinii przedstawicieli sklepów kosmetycznych było w tym roku umieszczenie kwestionariusza na stronie internetowej Wiadomości Kosmetycznych. W każdej z 19 kategorii, respondendenci wybrali 3 produkty, które w ich własnej, subiektywnej ocenie odniosły największy rynkowy sukces.

Oto lista laureatów wyłonionych z blisko 250 produktów zgłoszonych do konkursu:

1. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE

miejsce

produkt

1.

Linia Perfecta Regeneracja 60+
Producent: Dax Cosmetics

2.

Upiększający krem nawilżający Nivea Visage Natural Beauty
Producent: Nivea

3.

Naturalny krem oliwkowy przeciw zmarszczkom 30+
Producent: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

2. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI DO OCZYSZCZANIA I DEMAKIJAŻU

miejsce

produkt

1.

AA żele do mycia twarzy
Producent: Oceanic

2.

Upiększający żel peelingujący Nivea Visage Natural Beauty
Producent: Nivea

3.

Kasztan mleczko + tonik do demakijażu
Producent: Bielenda Kosmetyki Naturalne

3. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI DO CERY TRĄDZIKOWEJ

miejsce

produkt

1.

Gama Garnier Czysta Skóra Active
Producent: L’Oréal Polska

2.

Żel do mycia 3w1 Ogórek & Limonka
Producent: Bielenda Kosmetyki Naturalne

3.

Żel myjący Clean & Clear Shine Control
Producent: Johnson & Johnson Polska

4. Kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY – KOSMETYKI OCHRONY PRZECIWSŁONECZNEJ

miejsce

produkt

1.

Ochronny krem do twarzy na słońce SPF 30 Dax Sun
Producent: Dax Cosmetics

2.

Nivea Sun krem do twarzy chroniący przed słońcem SPF 20
Producent: Nivea

3.

Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy SPF 30 AA Wrażliwi na słońce
Producent: Oceanic

5. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE

miejsce

produkt

1.

Gama Garnier Intensywna Pielęgnacja Nawilżająca 24h Hydro-Urea Lekka Formuła
Producent: L’Oréal Polska

2.

Masło do ciała Sopot SPA
Producent: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

3.

Balsam do ciała Nivea Happy Time
Producent: Nivea

6. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – KOSMETYKI DO OCZYSZCZANIA CIAŁA

miejsce

produkt

1.

Pielęgnujący żel pod prysznic Nivea Waterlilly & Oil
Producent: Nivea

2.

Kremowe mydło pomarańczowe
Producent: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

3.

Żel pod prysznic + oliwka Body Colour Lirene
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

7. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – KOSMETYKI OCHRONY PRZECIWSŁONECZNEJ

miejsce

produkt

1.

Seria kosmetyków do opalania i po opalaniu Dax Sun
Producent: Dax Cosmetics

2.

Przezroczysty spray Nivea Sun Invisible Protection SPF 20
Producent: Nivea

3.

Garnier Ambre Solaire Light & Silky
Producent: L’Oréal Polska

8. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – PRODUKTY DO HIGIENY INTYMNEJ

miejsce

produkt

1.

Linia płynów do higieny intymnej Lirene
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

2.

Chusteczki do higieny intymnej AA Intymna
Producent: Oceanic

3.

Płyn do higieny intymnej z Apteczki Babuni
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Joanna

9. Kategoria: PIELĘGNACJA CIAŁA – ZAPACHY

miejsce

produkt

1.

Linia Garnier Mineral Deodorants
Producent: L’Oréal Polska

2.

Woda toaletowa Halle by Halle Berry
Producent: Coty Polska

3.

Linia C-Thru Cristalline
Producent: Sarantis Polska

10. Kategoria: PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE

miejsce

produkt

1.

Seria Syoss
Producent: Henkel Polska

2.

Szampon Nivea Volume Sensation
Producent: Nivea

3.

Odżywka Silk Conditioner Ce-Ce’ Med
Producent: Beliso

11. Kategoria: PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI DO KOLORYZACJI

miejsce

produkt

1.

Linia Garnier Color & Shine
Producent: L’Oréal Polska

2.

Linia Wellaton z serum Pantene Color Exclusive
Producent: Procter & Gamble DS. Polska

3.

Linia Essential Color
Producent: Henkel Polska

12. Kategoria: PIELĘGNACJA WŁOSÓW – KOSMETYKI DO STYLIZACJI

miejsce

produkt

1.

Spray nabłyszcząjący Nivea Diamond Gloss
Producent: Nivea

2.

Seria Taft Ultra Silk Touch
Producent: Henkel Polska

3.

Linia Wella Forte
Producent: Procter & Gamble DS. Polska

13. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – MASCARY

miejsce

produkt

1.

Mascara Astor Volume Diva
Producent: Coty Polska

2.

Mascara Maybelline New York Pulse Perfection
Producent: L’Oréal Polska

3.

Mascara Intensywnie Pogrubiająca Gosh Wonder Volume
Producent: Gosh Professional

14. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – CIENIE DO POWIEK

miejsce

produkt

1.

Poczwórne cienie do powiek Gosh Eyeshadows
Producent: Gosh Professional

2.

Cienie Mono Rimmel London
Producent: Coty Polska

3.

Fashion Colour Eyeshadows
Producent: Bell PPHU

15. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – POMADKI i BŁYSZCZYKI

miejsce

produkt

1.

Błyszczyk Soft Sensation Liquid Care Astor
Producent: Coty Polska

2.

Pomadka Maybelline New York Color Sensational
Producent: L’Oréal Polska

3.

Błyszczyk Light’n Shine Gosh Professional
Producent: Gosh Professional

16. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU – FLUIDY I PUDRY

miejsce

produkt

1.

Podkład Maybelline New York Dream Satin Liquid
Producent: L’Oréal Polska

2.

Podkład Stay Matte Rimmel London
Producent: Coty Polska

3.

Podkład kryjący X-Ceptional Wear
Producent: Gosh Professional

17. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAZU – LAKIERY I ODŻYWKI DO PAZNOKCI

miejsce

produkt

1.

Lakier Astor Quick’nGo!
Producent: Coty Polska

2.

Lakier Glam Wear
Producent: Bell PPHU

3.

Witaminowy lakier do paznokci Vitaminail Therapy
Producent: Eveline Cosmetics

18. Kategoria: KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN

miejsce

produkt

1.

Balsam po goleniu Nivea for Men New Energy Q10
Producent: Nivea

2.

Woda toaletowa Hollywood Playboy
Producent: Coty Polska

3.

Gillette Series
Producent: Procter & Gamble DS. Polska

19. Kategoria: KOSMETYKI DLA DZIECI

miejsce

produkt

1.

Łagodny szampon i płyn do kąpieli Nivea Baby
Producent: Nivea

2.

Woda perfumowana Hannah Montana Gotta Rock
Producent: Bi-es Polska

3.

Szampon i płyn do kąpieli Bobini Mała Księżniczka i Super Piłkarz
Producent: Global Cosmed Group


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.04.2025 13:28
L’Oréal Professionnel prezentuje Vitamino Color Spectrum podczas pokazu fryzjerskiego
579854
/ Agata Grysiak
579851
/ Agata Grysiak
579841
/ Agata Grysiak
579842
/ Agata Grysiak
579854
579851
579841
579842
Gallery

W ostatnią niedzielę na terenie malowniczego Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie łączące świat fryzjerstwa z edukacją produktową. Marka L’Oréal Professionnel zaprosiła swoich gości i gościnie na pokaz fryzjerski połączony z prezentacją innowacyjnej gamy produktów Vitamino Color Spectrum. Spotkanie przyciągnęło zarówno profesjonalistów z branży beauty, jak i pasjonatów świadomej pielęgnacji włosów.

Jedną z największych atrakcji wydarzenia była możliwość osobistego przetestowania urządzenia SteamPod – nowoczesnego narzędzia do stylizacji włosów z wykorzystaniem pary wodnej, które zdobywa coraz większą popularność wśród stylistów. Uczestnicy mogli także ozdobić swoje fryzury kolorowymi cyrkoniami, nadając im niepowtarzalny, festiwalowy charakter. Eksperci L’Oréal Professionnel byli na miejscu, by opowiadać o nowoczesnych formulacjach produktów z linii Vitamino Color Spectrum, stworzonych z myślą o pielęgnacji i ochronie koloru farbowanych włosów.

Centralnym punktem programu był pokaz fryzjerski na żywo z udziałem 16 artystów z Polski i Krajów Bałtyckich, który odbył się na specjalnie przygotowanym wybiegu. Zgromadzona publiczność mogła z bliska podziwiać mistrzowskie upięcia, precyzyjne cięcia oraz artystyczne stylizacje, wykonywane przez czołowych stylistów fryzur. Pokaz udowodnił, że fryzjerstwo to nie tylko rzemiosło, ale również forma sztuki, w której kreatywność łączy się z najnowszą technologią.

Całe wydarzenie przebiegało w atmosferze inspiracji i wymiany wiedzy, wpisując się w misję L’Oréal Professionnel – wspierania fryzjerów i fryzjerek w rozwijaniu ich talentu i świadomości produktowej. Niedzielne spotkanie na Służewcu z pewnością na długo pozostanie w pamięci uczestników jako przykład połączenia edukacji, mody i piękna w najlepszym stylu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. kwiecień 2025 01:00