StoryEditor
Targi i konferencje
23.11.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2010 ZASADY

Perły Rynku Kosmetycznego to konkurs organizowany przez redakcję miesięcznika Wiadomości Kosmetyczne.  
Konkurs przeznaczony jest dla producentów i  importerów kosmetyków działających na polskim rynku.
Idea konkursu polega na wyłanianiu najlepszych nowości wprowadzanych co roku na rynek kosmetyczny.
Do konkursu mogą być zgłaszane kosmetyki przeznaczone na rynek masowy, wprowadzone do sprzedaży w  ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Producent/importer może zgłosić po jednym produkcie w każdej konkursowej kategorii, niezależnie od liczby marek, które posiada w swoim portfolio.
Oceny nowości biorących udział w konkursie dokonują Czytelnicy Wiadomości Kosmetycznych poprzez głosowanie w ankiecie, która jest publikowana na łamach pisma oraz na stronie internetowej www.wiadomoscikosmetyczne.pl Ocena odbywa się wg zasady 1-pierwsze miejsce, 2-drugie miejsce, 3 – trzecie miejsce.  
Ankiety zawierające imię, nazwisko i kontakt do osoby  głosującej, są odsyłane bezpośrednio do instytutu GfK Polonia www.gfk.pl , gdzie następuje zliczenie głosów.
Ogłoszenie wyników głosowania odbywa się podczas Gali Perły Rynku Kosmetycznego.  Zdobywcy 1 miejsca w swoich kategoriach są nagradzani statuetką Perły Rynku Kosmetycznego, zdobywcy 2 i 3 miejsca pamiątkowymi dyplomami.  
Zdobywcy 1 miejsca mogą przez rok, bezpłatnie, posługiwać się znakiem graficznym Perła Rynku Kosmetycznego w działaniach marketingowych dotyczących produktu, któremu został on przyznany. Zdobywcy 2 i 3 miejsca mogą informować o przyznanych wyróżnieniach i posługiwać się specjalnie przygotowanym znakiem graficznym.
Udział  w konkursie Perły Rynku Kosmetycznego jest bezpłatny.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest prawidłowe wypełnienie formularza konkursowego i odesłanie go na adres podany przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych. 

Czytaj także:

•    PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2010. ZNAMY LAUREATÓW!

•    Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - lista laureatów
•    Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - zobacz zdjęcia z rozdania nagród
•    Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - nagrody dla Czytelników Wiadomości Kosmetycznych
•    Partnerzy gali Perły Rynku Kosmetycznego 2009


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2024 10:12