StoryEditor
Targi i konferencje
28.06.2010 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2010 rozdane

57 nagród w 19 najważniejszych kategoriach kosmetycznych! W czwartek 24 czerwca, w warszawskim klubie LaPlaya nad Wisłą rozdaliśmy Perły Rynku Kosmetycznego. Spotkanie odbyło się w wyjątkowej scenerii – na plaży stylizowanej na egzotyczną wyspę. Stawili się na nie przedstawiciele najważniejszych firm kosmetycznych, sieci drogerii i największych firm dystrybucyjnych w kraju. Mimo wyjątkowo niesprzyjającej aury atmosfera była gorąca, a zabawa przedłużyła się do późnych godzin nocnych.

Nie tylko wręczyliśmy statuetki i dyplomy, ale także w konkursie wizytówkowym wylosowaliśmy cenne nagrody – dwa ekskluzywne zegarki Doxa ufundowane przez firmę Classic Watch, tydzień z Audi ufundowany przez firmę Auto-Viva Warszawa – autoryzowanego dilera Audi oraz limitowane butelki Bacardi Mojito ufundowane przez Badardi Martini Polska.
Nagrody pojadą również do osób, które prawidłowo wypełniły ankiety w naszym konkursie i oddały swój głos Perły Rynku Kosmetycznego. Wylosowaliśmy dwa weekendowe pobyty w SPA ufundowane przez Młyn Klekotki Resor & SPA, pięć zestawów podarunkowych Wonderbox oraz sześć zestawów akcesoriów do włosów Goody z najnowszej oferty firmy Navo.
Zorganizowanie uroczystości w takiej oprawie było możliwe dzięki firmom, które przyjęły rolę sponsorów uroczystości. Oprócz wymienionych już fundatorów nagród byli to Sponsorzy Generalni: sieć Drogerie Natura oraz firmy Erabit, Polska Grupa Drogeryjna, Centrum Dystrybucji Błysk, Dystrybutor Kosmetyków Wit, Polska Grupa Dystrybucyjna Navo, Hurtownia Kosmetyków An-Mar, Sagra Technology. Alkohol zapewniła firma Bacardi Martini Polska a pełną gamę napojów – firma Coca Cola. Żywiołowym tańcem czarował gości zespół tancerzy Daca Brasil.
Perły Rynku Kosmetycznego to wyjątkowa nagroda. Przyznają ją od czterech lat ludzie handlu – właściciele i pracownicy drogerii oddając swoje głosy na nowości zgłoszone do konkursu przez producentów. W tym roku wybierali Perły spośród blisko 250 kosmetyków przyznając w każdej kategorii pierwsze, drugie i trzecie miejsce. Konkurs organizuje redakcja „Wiadomości Kosmetycznych”. Nad przebiegiem głosowania czuwa firma Gfk Polonia.

Zobacz listę laureatów
Zobacz fotorelację z rozdania nagród

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2024 22:06