Nie tylko wręczyliśmy statuetki i dyplomy, ale także w konkursie wizytówkowym wylosowaliśmy cenne nagrody – dwa ekskluzywne zegarki Doxa ufundowane przez firmę Classic Watch, tydzień z Audi ufundowany przez firmę Auto-Viva Warszawa – autoryzowanego dilera Audi oraz limitowane butelki Bacardi Mojito ufundowane przez Badardi Martini Polska.
Nagrody pojadą również do osób, które prawidłowo wypełniły ankiety w naszym konkursie i oddały swój głos Perły Rynku Kosmetycznego. Wylosowaliśmy dwa weekendowe pobyty w SPA ufundowane przez Młyn Klekotki Resor & SPA, pięć zestawów podarunkowych Wonderbox oraz sześć zestawów akcesoriów do włosów Goody z najnowszej oferty firmy Navo.
Zorganizowanie uroczystości w takiej oprawie było możliwe dzięki firmom, które przyjęły rolę sponsorów uroczystości. Oprócz wymienionych już fundatorów nagród byli to Sponsorzy Generalni: sieć Drogerie Natura oraz firmy Erabit, Polska Grupa Drogeryjna, Centrum Dystrybucji Błysk, Dystrybutor Kosmetyków Wit, Polska Grupa Dystrybucyjna Navo, Hurtownia Kosmetyków An-Mar, Sagra Technology. Alkohol zapewniła firma Bacardi Martini Polska a pełną gamę napojów – firma Coca Cola. Żywiołowym tańcem czarował gości zespół tancerzy Daca Brasil.
Perły Rynku Kosmetycznego to wyjątkowa nagroda. Przyznają ją od czterech lat ludzie handlu – właściciele i pracownicy drogerii oddając swoje głosy na nowości zgłoszone do konkursu przez producentów. W tym roku wybierali Perły spośród blisko 250 kosmetyków przyznając w każdej kategorii pierwsze, drugie i trzecie miejsce. Konkurs organizuje redakcja „Wiadomości Kosmetycznych”. Nad przebiegiem głosowania czuwa firma Gfk Polonia.
Zobacz fotorelację z rozdania nagród