StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - zobacz zdjęcia z rozdania nagród

ROZDANIE NAGRÓD PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2009, TIFFANY'S RESTAURANT, WARSZAWA 18.02.2009

pobierz duże zdjęcia


Agnieszka Bojarska, IsaDora


Aktor Piotr Boruta i Czocher


Anna Mieczkowska, Maybelline NY


Anna Zowczak, Loreal Paris, Elseve


Marek Zaręba i Grzegorz Kasperski, hurtownia kosmetyków sc Ewa


Robert Olejarczyk z Navo PGD i Brygida Miękus z Wiadomości Handlowych


Edyta Paszek, Cruso PR


Ewa Wójcikowska, 7 Public Relations


Ewa Wrzesińska, Vipera Cosmetics


Gerta Pająk, Bielenda Kosmetyki Naturalne


Goście w Tiffanys


Grzegorz Wosik, Delia Cosmetics


Jarosław Rajkiewicz, Sarantis


Joanna Jankowska i  Dariusz Szperlik, Polska Sieć Drogerii Vica


Joanna Kowalczuk, Ziaja


Karolina Skwarlińska-Marczuk, Nivea Polska


Katarzyna i Jacek Witek, hurtownia kosmetyków Wit


Katarzyna Witek i Zbigniew Woźny, hurtownia kosmetyków Wit


Wszyscy laureaci


Magdalena Zimna, GfK Polonia


Małgorzata Babicz, Lirene, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris


Małgorzata Mejer, Procter and Gamble


Małgorzata Obara, Bell


Małgorzata Kożuch, ActiPack


Marcin Burgs, Drogerie Natura


Marzena Gradecka, Polska Grupa Drogeryjna i Paweł Kapuściński, Wydawnictwo Gospodarcze


Marzena Gradecka, Polska Grupa Drogeryjna i Andrzej Stawski, Asco


Monika Nurek, Under Twenty, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris


Monika Wątorek, Coty i Jarosław Rajkiewicz, Sarantis


Izabela Sawicka i Magdalena Zasada, Oceanic oraz Bożena Graczyk, Wiadomości Kosmetyczne


Beata Marciniak, Wonderbox i Katarzyna Bochner, Wiadomości Kosmetyczne


Ewa Wrzesińska i Anna Słomka, Vipera Cosmetics


Jarosław Lis i Jakub Rozwadowski, Colgate Palmolive


Beata Fołtyn, Gosh Cosmetics i ekipa Wiadomości Kosmetycznych


Monika Strobin i Gaba Thor, Willson and Brown


Aleksandra Nowocień, Renata Olszewska i Tomasz Zaceński, Global Cosmed


Kinga Kotuniak, Floslek i Wioletta Wichowska, Dax Cosmetics


Piotr Boruta i Czocher


Piotr Boruta i Czocher


Teresa Nykaza, Euphora


Teresa Nykaza, Euphora oraz Katarzyna Bochner, Bożena Graczyk i Anna Klichowska - WK


Tomasz Borychowski, Itaka


Urszula Pierzchała, Eveline Cosmetics


Wioletta Wichowska, Dax Cosmetics


Magdalena Zimna, GfK Polonia i Magdalena Gula, PR Room

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 15:50