StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - lista laureatów

Kategoria 1: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Linia do pielęgnacji twarzy Derma-Genesis Kreator Młodości Komórkowej Skóry, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Seria przeciw starzeniu skóry Perfecta Odmładzanie 40+, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
3. Krem korygująco-liftingujący na dzień AA Intensywny Lifting 50+, Oceanic P.F.K
Kategoria 2: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki oczyszczające i do demakijażu
1. Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy AA Ultra Nawilżanie, Oceanic P.F.K
2. Hypoalergiczny płyn micelarny 30+ Sopot Spa, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
3. Matujący żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej AA Efekt Matujący, Oceanic P.F.K
Kategoria 3: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki do cery trądzikowej
1. Linia Under Twenty w nowej odsłonie z formułą Never Ever!, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
2. Seria przeciwtrądzikowa Care & Control Soraya Professional, Soraya SA
3. Linia Clean & Clear Shine Control z orzeźwiającymi mikrogranulkami, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Kategoria 4: Pielęgnacja ciała/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria Kokosowa intensywnie nawilżających preparatów do ciała, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji leków Sp. z o.o.
2. Miód do ciała Eco Care bioorganiczny balsam, Bielenda Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o.
3. Krem do ciała Fruit Fantasy w owocowych zapachach, Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.j.
Kategoria 5: Pielęgnacja ciała/kosmetyki do kąpieli i pod prysznic
1. Żel pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym, Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
2. Seria płynów do kąpieli Apart African, Global Cosmed SA
3. Linia Lirene Body Colour Żel pod prysznic z oliwką, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA


Kategoria 6: Pielęgnacja ciała/kosmetyki ujędrniające, wyszczuplające i antycellulitowe
1. Termoaktywne serum wyszczuplające 3D Extreme Thermo Fat, Eveline Cosmetics
2. Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkę Nivea Body My Silhouette!, Nivea Polska Sp. z o.o.
3. Balsam ujędrniający z białą herbatą Soraya Professional, Soraya SA
Kategoria 7: Pielęgnacja ciała/kosmetyki brązujące i samoopalacze
1. Balsam samoopalający Dove Summer Glow z filtrem przeciwsłonecznym SPF 15, Unilever Polska SA
2. Linia balsamów brązująco-ujędrniających Lirene Body Arabica, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
3. Preparat brązujący w żelu do twarzy i ciała Sopot Sun, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
Kategoria 8: Pielęgnacja ciała/zapachy
1. Linia zapachowa C-THRU Pearl Garden, Sarantis Polska SA
2. DVB Signature – nowy duet zapachowy Victorii i Davida Beckham, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Linia adidas Natural Vitality, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 9: Pielęgnacja włosów/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria pielęgnacyjna Nivea Diamond Gloss, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Linia Elseve Re-Nutrition do pielęgnacji włosów suchych lub przesuszonych, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
3. Seria Pantene Pro-V Podkreślone Cieniowanie, Procter & Gamble
Kategoria 10: Pielęgnacja włosów/kosmetyki do koloryzacji
1. Linia farb do włosów Natural & Easy Grey Expert, Henkel Polska Sp. z o.o.
2. Ziołowy balsam koloryzujący Henna Color kolekcja brązów, Venita Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.
3. Płukanka niebieska z serii 1 i 2 Celia w ulepszonej formule, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Kategoria 11: Kosmetyki do makijażu/maskary
1. Maskara Define-A-Lash Volume Maybelline New York, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Maskara Glam’eyes Rimmel, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Maskara Show Me Volume, Gosh Cosmetics
Kategoria 12: Kosmetyki do makijażu/cienie do powiek
1. Kolekcja wodoodpornych cieni w musie Diamond Eyes Mousse, PPHU Bell
2. Kolekcja 100 pojedynczych cieni do powiek Single Eyeshadow, Pierre René
3. Trio świetlistych cieni do powiek IsaDora Creative Shades, Invima AB
Kategoria 13: Kosmetyki do makijażu/pomadki i błyszczyki
1. Nawilżający błyszczyk do ust Scarlett, Eveline Cosmetics
2. Błyszczyk powiększający usta IsaDora Pump’n Plump z kolagenem, Invima AB
3. Rozświetlający błyszczyk do ust AA Love & Kiss, Oceanic P.F.K.
Kategoria 14: Kosmetyki do makijażu/fluidy i pudry
1. Podkład rozpraszający światło IsaDora High Performance, Invima AB
2. Wodoodporny podkład w musie Satin Matte Mousse, PPHU Bell
ex aequo
Kolekcja sypkich pudrów Face z filtrami UV, Vipera Cosmetics
3. Podkład Revlon Custom Creations, Revlon Consumer Products Corporation
Kategoria 15: Kosmetyki do makijażu/lakiery i odżywki do paznokci
1. Linia lakierów do paznokci Salon Use w nowym opakowaniu, Pierre René
2. Paleta miniaturowych lakierów do paznokci Classics Charming, Golden Rose Sp. z o.o.
3. Kolekcja lakierów do paznokci Creation Nail Design Cztery Pory Roku, Vipera Cosmetics
Kategoria 16: Kosmetyki dla mężczyzn
1. System Extreme Comfort Nivea for Men, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Woda po goleniu Gillette, Procter & Gamble
3. Linia męskich zapachów Tonino Lamborghini, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 17: Kosmetyki dla dzieci
1. Seria Bobini – szampon i płyn do kąpieli w jednym – w odnowionych opakowaniach, Global Cosmed SA
2. Seria kosmetyków do pielęgnacji niemowląt Cleanic Dzidziuś, Harper Hygienics SA
3. Maść przeciw odparzeniom Johnson’s Baby Soothing, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
17.07.2024 15:06
Konferencja PSPKiD: Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
2024 to rok intensywnych prac i zmian legislacyjnych, podyktowanych zieloną polityką Unii Europejskiej – Green Deal. Oprócz nowej legislacji środowiskowej, która dotknie każdą gałąź przemysłu, rewidowane są kluczowe akty prawne stanowiące trzon legislacyjny sektora detergentowego – rozporządzenie CLP i rozporządzenie detergentowe.fot. Shutterstock
Działasz w branży kosmetycznej lub detergentowej? Przygotuj się na zmiany wymagań prawnych i nowe obowiązki. Dowiesz się o nich podczas konferencji Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego już 12 września 2024. Wiadomości Kosmetyczne są patronem medialnym wydarzenia. Do końca lipca wejściówki na konferencję są dostępne w promocyjnej cenie.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego (PSPKD) zaprasza 12 września 2024 na konferencję „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o czym warto wiedzieć jeśli działasz w branży kosmetycznej i/lub detergentowej”.

Do udziału w charakterze prelegentów i panelistów PSPKD zaprosiło ekspertów wielu dziedzin, o bezcennej wiedzy i doświadczeniu z obszaru produktów kosmetycznych, detergentowych, a także środowiska. Głos zabiorą przedstawiciele polskich władz – Biura ds. Substancji Chemicznych i Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie, organizacji otoczenia biznesu – Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego, Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań PIOiRO, Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań SA oraz Związku Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach Eko-Pak.

O procesach i strategiach adaptacji do zmieniających się wymagań powiedzą przedstawiciele producentów kosmetyków i detergentów, firm badawczych, dystrybutorów surowców a także GS1 Polska.

image
Konferencja PSPKD związana jest z szeregiem zmian prawnych, które dotkną firmy kosmetyczne i detergentowe
PSPKD

Termin: 12 września 2024 (czwartek)

Miejsce: Warszawa, Hotel DoubleTree by Hilton, ul. Skalnicowa 21

Rejestracja: tutaj  

Agenda: tutaj

Uwaga! Do 31 lipca 2024 obowiązuje obniżona cena na wejściówki

Rok 2024 jest szczególnie ważny dla polskiej gospodarki, firm oraz administracji publicznej – w tym czasie świętujemy 20-lecie członkostwa Polski w Unii Europejskiej, jest to również okres intensywnych przygotowań do objęcia przez Polskę przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej, które rozpocznie się 1 stycznia 2025 roku i potrwa 6 miesięcy.

Rok 2024 to także rok intensywnych prac i zmian legislacyjnych, podyktowanych zieloną polityką Unii Europejskiej – Green Deal. Jest to również newralgiczny moment dla całej branży kosmetycznej i detergentowej, która stoi przed szczególnie trudnym czasem.

Oprócz nowej legislacji środowiskowej, która dotknie każdą gałąź przemysłu, rewidowane są kluczowe akty prawne stanowiące trzon legislacyjny sektora detergentowego – rozporządzenie CLP i rozporządzenie detergentowe.

Obie rewizje wprowadzą wiele fundamentalnych dla branż zmian, skutkujących nie tylko wzrostem nakładów finansowych czy administracyjnych, ale też potrzebą zmian na etapie koncepcji produktu i jego dystrybucji. Minimalny wymiar czcionki i nowy format etykiety CLP, regulacja sprzedaży refill, cyfrowy paszport produktu, ocena zgodności, ocena bezpieczeństwa środków czystości opartych na mikroorganizmach to zupełnie nowe wymagania, z którymi będą musieli się zmierzyć producenci detergentów. Zmiana podejścia do klasyfikacji substancji wieloskładnikowych wprowadzi istotne zawirowania w branży kosmetycznej - pod znakiem zapytania może stanąć zasadności stosowania wielu cenionych i kluczowych składników produktów kosmetycznych – ekstraktów roślinnych i olejków eterycznych.

W obliczu nadchodzących zmian nasuwa się zatem pytanie: czy branża detergentowa i kosmetyczna będzie dalej mogła funkcjonować w oparciu o dotychczasowe podejście do strategii produktu?

Program konferencji został podzielony na bloki tematyczne:

1. Sesja wprowadzająca – perspektywy dla branż kosmetycznej i detergentowej

2. Nowe i przyszłe ramy prawne istotne dla branż kosmetycznej i detergentowej

3. Projektowanie oraz komunikacja o produkcie – nowe elementy, wpływ na innowacje i rozwój

Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają szczególnie:

  • Właścicieli i kadrę zarządzającą
  • Pracowników działów odpowiedzialnych za projekty wiązane ze zrównoważonym
  • rozwojem i ochroną środowiska 
  • Pracowników działów kontroli jakości, badawczo-rozwojowych, technologicznych i działów wdrożeń
  • Pracowników działów marketingu i rozwoju produktu

Partnerami konferencji są: Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Polska Izba Odzysku i Recyklingu Opakowań PIOiRO, Związek Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach EKO- PAK, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, Polskie Towarzystwo Chemików Kosmetologów.

Wiadomości Kosmetyczne są jednym z patronów medialnych wydarzenia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
25.04.2024 16:30
Joni Teens mówi „nie” miesiączkowym tematom tabu
Joni Teens zaprosiło ginekolożkę i edukatorkę seksualną by opowiedziały gościom i gościniom imprezy o stanie wiedzy młodych Polek na temat ich ciał.Agata Grysiak
W ostatnich latach obserwujemy coraz większą otwartość społeczną na rozmowy o menstruacji i zdrowiu reprodukcyjnym. W odpowiedzi na te zmiany, marka Joni Teens, znana z produkcji produktów menstruacyjnych oraz środków do higieny intymnej, zorganizowała wyjątkowe spotkanie edukacyjne. Celem tego wydarzenia było nie tylko zaprezentowanie swoich produktów, ale przede wszystkim wsparcie młodych osób menstruujących w ich drodze do dojrzałości płciowej.

Spotkanie odbyło się w przestronnej i estetycznie urządzonej sali restauracji Marcello, która na czas wydarzenia zamieniła się w przyjazną przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń. Główną atrakcją był miniwykład poprowadzony przez edukatorkę seksualną z grupy Ponton oraz doświadczoną ginekolożkę. Poruszane tematy obejmowały szeroko pojętą higienę intymną, ginekologię, edukację seksualną oraz metody wsparcia dla młodych osób w okresie dojrzewania.

W trakcie spotkania goście mieli także możliwość bliższego zapoznania się z produktami Joni Teens. Założycielka marki i jej zespół zaprezentowali różnorodność dostępnych tamponów i podpasek, podkreślając ich innowacyjne cechy, takie jak ekologiczne materiały czy nowoczesne rozwiązania minimalizujące ryzyko podrażnień. Ponadto, odwiedzający mogli przetestować wybrane produkty, co pozwoliło na bezpośrednią ocenę ich jakości i komfortu użytkowania.

Podczas spotkania organizowanego przez Joni Teens wiele uwagi poświęcono zagadnieniu bezpieczeństwa stosowania konwencjonalnych tamponów i podpasek. Zostało podkreślone, że wiele dostępnych na rynku produktów menstruacyjnych zawiera substancje, które mogą być szkodliwe dla zdrowia. Chodzi przede wszystkim o drażniące i alergizujące składniki, a także o pochodne chloru, które są stosowane podczas procesu wybielania. Eksperci zwrócili uwagę na to, że tego typu substancje mogą przyczyniać się do nawracających stanów zapalnych okolic intymnych, co może prowadzić do długotrwałych problemów zdrowotnych, a nawet do potencjalnej niepłodności. Dyskusja ta miała na celu uświadomienie uczestników o konieczności wybierania bezpieczniejszych, certyfikowanych produktów, które są wolne od szkodliwych chemikaliów, a co za tym idzie – bardziej przyjazne dla zdrowia.

image
Agata Grysiak

Dla wielu uczestników i uczestniczek jednym z najbardziej pamiętnych momentów było stworzenie kolorowej, pozytywnej atmosfery. Organizatorzy zadbali o to, by każdy czuł się swobodnie, w tym poprzez urocze, kolorowe menu cateringowe oraz możliwość zrobienia zdjęć z magicznym jednorożcem, co dodało spotkaniu lekkości i radości.

Czytaj także: Produkty zapachowe do okolic intymnych: szkodliwy trend czy szansa biznesowa?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 10:55