StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - lista laureatów

Kategoria 1: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Linia do pielęgnacji twarzy Derma-Genesis Kreator Młodości Komórkowej Skóry, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Seria przeciw starzeniu skóry Perfecta Odmładzanie 40+, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
3. Krem korygująco-liftingujący na dzień AA Intensywny Lifting 50+, Oceanic P.F.K
Kategoria 2: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki oczyszczające i do demakijażu
1. Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy AA Ultra Nawilżanie, Oceanic P.F.K
2. Hypoalergiczny płyn micelarny 30+ Sopot Spa, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
3. Matujący żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej AA Efekt Matujący, Oceanic P.F.K
Kategoria 3: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki do cery trądzikowej
1. Linia Under Twenty w nowej odsłonie z formułą Never Ever!, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
2. Seria przeciwtrądzikowa Care & Control Soraya Professional, Soraya SA
3. Linia Clean & Clear Shine Control z orzeźwiającymi mikrogranulkami, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Kategoria 4: Pielęgnacja ciała/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria Kokosowa intensywnie nawilżających preparatów do ciała, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji leków Sp. z o.o.
2. Miód do ciała Eco Care bioorganiczny balsam, Bielenda Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o.
3. Krem do ciała Fruit Fantasy w owocowych zapachach, Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.j.
Kategoria 5: Pielęgnacja ciała/kosmetyki do kąpieli i pod prysznic
1. Żel pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym, Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
2. Seria płynów do kąpieli Apart African, Global Cosmed SA
3. Linia Lirene Body Colour Żel pod prysznic z oliwką, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA


Kategoria 6: Pielęgnacja ciała/kosmetyki ujędrniające, wyszczuplające i antycellulitowe
1. Termoaktywne serum wyszczuplające 3D Extreme Thermo Fat, Eveline Cosmetics
2. Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkę Nivea Body My Silhouette!, Nivea Polska Sp. z o.o.
3. Balsam ujędrniający z białą herbatą Soraya Professional, Soraya SA
Kategoria 7: Pielęgnacja ciała/kosmetyki brązujące i samoopalacze
1. Balsam samoopalający Dove Summer Glow z filtrem przeciwsłonecznym SPF 15, Unilever Polska SA
2. Linia balsamów brązująco-ujędrniających Lirene Body Arabica, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
3. Preparat brązujący w żelu do twarzy i ciała Sopot Sun, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
Kategoria 8: Pielęgnacja ciała/zapachy
1. Linia zapachowa C-THRU Pearl Garden, Sarantis Polska SA
2. DVB Signature – nowy duet zapachowy Victorii i Davida Beckham, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Linia adidas Natural Vitality, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 9: Pielęgnacja włosów/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria pielęgnacyjna Nivea Diamond Gloss, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Linia Elseve Re-Nutrition do pielęgnacji włosów suchych lub przesuszonych, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
3. Seria Pantene Pro-V Podkreślone Cieniowanie, Procter & Gamble
Kategoria 10: Pielęgnacja włosów/kosmetyki do koloryzacji
1. Linia farb do włosów Natural & Easy Grey Expert, Henkel Polska Sp. z o.o.
2. Ziołowy balsam koloryzujący Henna Color kolekcja brązów, Venita Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.
3. Płukanka niebieska z serii 1 i 2 Celia w ulepszonej formule, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Kategoria 11: Kosmetyki do makijażu/maskary
1. Maskara Define-A-Lash Volume Maybelline New York, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Maskara Glam’eyes Rimmel, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Maskara Show Me Volume, Gosh Cosmetics
Kategoria 12: Kosmetyki do makijażu/cienie do powiek
1. Kolekcja wodoodpornych cieni w musie Diamond Eyes Mousse, PPHU Bell
2. Kolekcja 100 pojedynczych cieni do powiek Single Eyeshadow, Pierre René
3. Trio świetlistych cieni do powiek IsaDora Creative Shades, Invima AB
Kategoria 13: Kosmetyki do makijażu/pomadki i błyszczyki
1. Nawilżający błyszczyk do ust Scarlett, Eveline Cosmetics
2. Błyszczyk powiększający usta IsaDora Pump’n Plump z kolagenem, Invima AB
3. Rozświetlający błyszczyk do ust AA Love & Kiss, Oceanic P.F.K.
Kategoria 14: Kosmetyki do makijażu/fluidy i pudry
1. Podkład rozpraszający światło IsaDora High Performance, Invima AB
2. Wodoodporny podkład w musie Satin Matte Mousse, PPHU Bell
ex aequo
Kolekcja sypkich pudrów Face z filtrami UV, Vipera Cosmetics
3. Podkład Revlon Custom Creations, Revlon Consumer Products Corporation
Kategoria 15: Kosmetyki do makijażu/lakiery i odżywki do paznokci
1. Linia lakierów do paznokci Salon Use w nowym opakowaniu, Pierre René
2. Paleta miniaturowych lakierów do paznokci Classics Charming, Golden Rose Sp. z o.o.
3. Kolekcja lakierów do paznokci Creation Nail Design Cztery Pory Roku, Vipera Cosmetics
Kategoria 16: Kosmetyki dla mężczyzn
1. System Extreme Comfort Nivea for Men, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Woda po goleniu Gillette, Procter & Gamble
3. Linia męskich zapachów Tonino Lamborghini, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 17: Kosmetyki dla dzieci
1. Seria Bobini – szampon i płyn do kąpieli w jednym – w odnowionych opakowaniach, Global Cosmed SA
2. Seria kosmetyków do pielęgnacji niemowląt Cleanic Dzidziuś, Harper Hygienics SA
3. Maść przeciw odparzeniom Johnson’s Baby Soothing, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
31.03.2025 10:35
Cosmoprof 2025: tysiące kroków i setki tematów
Doświadczony zespół, składający się ze specjalistów sprzedaży i trade marketingu, doskonale reprezentował markę Neboa na stoiskuNeboa

Neboa gościła na targach Cosmoprof jako wystawca już po raz trzeci. Nasz doświadczony zespół, składający się ze specjalistów sprzedaży i trade marketingu, doskonale reprezentował markę na stoisku, wzmacniając jej obecność i nawiązując kluczowe relacje biznesowe. Dodatkowo mocna mobilna ekipa poszukująca inspiracji odbyła wiele spotkań z dostawcami opakowań i surowców. W nogach mamy nabite tysiące kroków, przedyskutowane setki tematów i spraw, zebrane gros ciekawostek i nowych kontaktów – podsumowuje udział w tegorocznej edycji Cosmoprof Małgorzata Kawalec. dyrektor marketingu spółki Eurus, producenta kosmetyków marki Neboa.

– Spotkania z klientami, dystrybutorami i owiedzającymi były tymi najprzyjemniejszymi, które zawsze są dla nas źródłem energii i motywacji. Wielu z nich poznaliśmy podczas naszej obecności na targach trzy lata temu, a dziś duża ich część jest naszymi partnerami biznesowymi, z którymi razem rozwijamy Neboa za granicą. Już dziś marka jest obecna na 12 rynkach zagranicznych, a w strategicznych planach eksportowych mamy kolejne! – podkreśla szefowa marketingu Eurus.

– Nasze stoisko oraz produkty przyciągały wzrok i cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Możemy śmiało powiedzieć, że obecność na targach była dla nas bardzo owocna i zacieramy ręce na współprace z nowymi sieciami zagranicznymi i dystrybutorami – dodaje Małgorzata Kawalec.

Podczas targów Cosmoprof firma zaprezentowała swoje wiosenne nowości, które właśnie sukcesywnie pojawiają się na półkach w drogeriach Rossmann w Polsce, w tym maski koloryzujące 2w1, innowacyjne sera do ciała, a także komplementarne produkty do linii Overnight, Volume i Strong Scalp. Produkty te dołączyły do szerokiej oferty Neboa, która w krótkim czasie powiększyła się z 17 do ponad 66 SKU. 

– Tak dynamiczny wzrost nie uszedł uwadze naszych partnerów biznesowych i był miłym elementem wielu rozmów na temat planów dalszego rozwoju – zaznacza Małgorzata Kawalec.

image
Neboa

Założeniem tegorocznego wystroju stoiska było zaakcentowanie pełnej życia, koloru i zabawy skutecznej pielęgnacji skóry głowy i włosów, co w warstwie wizualnej uzyskano poprzez zastosowanie m.in. nowoczesnych technologii, takich jak filmy 3D i FOOH. Motywem przewodnim była idea marki Neboa, którą w skrócie można opisać jako „modern effective nature”. 

– Jest ona realizowana poprzez wysokie standardy działu NPD, który ambitnie stawia sobie poprzeczkę w zakresie tworzenia formulacji, doboru składników i komponentów oraz innowacyjne łączenie najnowszych technologii ze składnikami pochodzenia naturalnego – wyjaśnia Małgorzata Kawalec.

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię troski o planetę, co realizujemy poprzez oczyszczanie oceanów i mórz z plastiku, przetwarzanie go, adopcję żółwi i zwierząt oceanicznych i bardzo restrykcyjne poszukiwania surowców opakowaniowych. Ten kierunek dla Neboa nie jest „tylko” trendem, ale sposobem pracy, myślenia o dalszych projektach i wywierania realnego wpływu na to, aby konsumpcja kosmetyków była nie tylko przyjemna, ale także wspierająca naszą planetę. W Neboa wierzymy, że pielęgnacja skóry głowy, włosów i ciała może być łatwa, przyjemna, skuteczna, ale także wspierać ekosystem jedynego domu, który mamy – czyli Ziemi. I z tym mottem idziemy dalej, eksplorując zdobyte na Cosmoprof kolejne doświadczenia biznesowe, produktowe i marketingowe – podsumowuje Małgorzata Kawalec.

Do podzielenia się swoimi wnioskami i spostrzeżeniami na łamach Wiadomości Kosmetycznych zapraszamy oczywiście wszystkie chętne firmy, które uczestniczyły w targach Cosmoprof w Bolonii. Niestety, nie udało nam się porozmawiać z wieloma z Was tam na miejscu…

Jesteśmy także ciekawe opinii tych, którzy uważają, że obecność na targach nie jest firmie potrzebna.

Teksty i zdjęcia proszę przesyłać na mail: marzena.szulc@wiadomościkosmetyczne.pl

Czytaj też:

56. edycja Cosmoprof: Bolonia udowodniła, że jest centrum branży beauty [GALERIA]

Cosmoprof Bolonia 2025: targi nas zachwyciły, ale co jest do poprawy?

Kosmetyczni na Cosmoprof Worldwide Bologna 2025: nowe możliwości i liczna reprezentacja

Polska kosmetyczna innowacja nagrodzona na Cosmoprof Worldwide Bologna 2025 - brawo dla Passage Cosmetics!

 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
25.03.2025 16:30
Cosmoprof Bolonia 2025: targi nas zachwyciły, ale co jest do poprawy?
Wiadomości Kosmetyczne

Targi Cosmoprof w Bolonii, które odbyły się w ostatni weekend z okrasą, ponownie przyciągnęły uwagę całej branży kosmetycznej. Tysiące wystawców, setki tysięcy odwiedzających z całego świata i setki premierowych produktów – wszystko to sprawiło, że wydarzenie było niewątpliwie epicentrum branżowych nowości. Jednak mimo spektakularnej skali i imponującej oferty wystawienniczej, uczestnicy nie mogli nie zauważyć istotnych niedociągnięć organizacyjnych, które znacząco wpłynęły na komfort zwiedzania.

Pierwszym i najbardziej odczuwalnym mankamentem był zupełny brak miejsc do siedzenia. Targi trwały wiele godzin, a hale wystawowe rozciągały się na ogromnym terenie – mimo to na próżno było szukać ławek, kanap czy chociażby krzeseł, które pozwoliłyby choć na chwilę odpocząć. Goście, zmęczeni długimi spacerami między stoiskami, zmuszeni byli przysiadać na podłogach przy ścianach pawilonów, co nie tylko wyglądało nieestetycznie, ale również podkreślało niedopatrzenie organizatorów. Warto również zauważyć, że było po prostu niebezpieczne i groziło potknięciem się o innego gościa czy gościnię, nie mówiąc już o tym, że dla osób z niepełnosprawnościami (np. poruszającymi się o kulach) brak takich miejsc odpoczynku jest po prostu niemal wykluczeniem z grona gości. Było to również przykre w momencie przerwy na lunch — zwiedzający zmuszeni byli jeść na stojąco przy stolikach, niektórzy przysiadali na gazonach lub betonowych słupkach albo własnych walizkach. Warto podkreślić tu zasługi polskiej strefy wystawienniczej w pawilonie 16, gdzie owszem, były i krzesła i stoliki pozwalające na chwilę oddechu.

image
Marzena Szulc

Drugim problemem był całkowity brak dostępnego personelu informacyjnego. W obliczu ogromu wydarzenia, gdzie pawilonów było kilkanaście, a każdy z nich gromadził dziesiątki wystawców, obecność osób gotowych wskazać drogę lub odpowiedzieć na pytania zwiedzających byłaby nieoceniona. Niestety, uczestnicy musieli radzić sobie sami – często błądząc, krążąc bez celu i pytając siebie nawzajem, jak dotrzeć do konkretnych miejsc. Próżno było szukać pomocy u organizatorów, ponieważ ich przedstawicieli po prostu nie było wśród gości. Zazwyczaj na tego typu eventach pojawiają się hości i hostessy, których zadaniem jest udzielić informacji co do dostępnych udogodnień czy pomoc w odnalezieniu się, jednak tym razem taka obsługa nie została zapewniona. 

image
Wiadomości Kosmetyczne

Z tym wiąże się trzeci, kluczowy aspekt: nieintuicyjne oznaczenia pawilonów. Mimo że mapki wydarzenia były dostępne, brak logicznej numeracji oraz wprowadzające chaos i niezgodne ze stanem faktycznym tablice kierunkowe sprawiały, że odnalezienie konkretnego stoiska przypominało grę w orientację przestrzenną. Niejednokrotnie można było zobaczyć gości, którzy stawali na środku korytarza, próbując zrozumieć, czemu tabliczka kierunkowa sugeruje, by do pawilonu X skręcić w lewo, skoro do wyboru mamy pójście prosto lub w prawo, albo czemu szlak wiodący do pawilonu Y urywa się w połowie hali. Bywały także oznaczenia informujące, że żeby dojść do pawilonu Z, należy skręcić i iść wzdłuż budynku, na którym wisi oznaczenie... a budynkiem tym był pawilon Z. W efekcie wielu odwiedzających marnowało cenny czas na próby zidentyfikowania właściwego kierunku, co potęgowało frustrację i zmniejszało efektywność wizyty.

image
Marzena Szulc

Chociaż Cosmoprof Bolonia 2025 z pewnością zapisał się na kartach branżowej historii jako wydarzenie pełne nowości i inspiracji, to organizatorzy – zarówno ci odpowiedzialni za ten event, jak i osoby planujące podobne imprezy – powinni wyciągnąć wnioski z tych niedociągnięć. Komfort uczestnika, jego orientacja w przestrzeni i możliwość odpoczynku to podstawowe elementy każdej udanej imprezy. W przeciwnym razie nawet najbardziej innowacyjne stoiska mogą przegrać z niewygodą i zmęczeniem zwiedzających.

...a jeśli chcesz trafić na wydarzenie branżowe, którego organizatorzy biorą Twój komfort pod uwagę, to zapraszamy już na jesieni na Forum Branży Kosmetycznej 2025!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 23:43