StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Partnerzy gali Perły Rynku Kosmetycznego 2009

Partnerzy Generalni gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
Biuro Podróży ITAKA
Biuro Podróży Itaka, członek Polskiej Izby Turystyki, powstało w 1989 r. Jest liderem w organizacji wczasów i wycieczek opartych na lotach czarterowych. Specjalizuje się w akwenie Morza Śródziemnego, a najbardziej różnorodną ofertę posiada do Turcji, Grecji, Włoch, na Wyspy Kanaryjskie.
Itaka posiada 55 Salonów Firmowych w największych miastach Polski i ponad 600 sprawdzonych biur agencyjnych na terenie całego kraju. Sklep internetowy www.itaka.pl jest czynny 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu i umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności on-line.
Itaka to duże, prężne i dynamiczne biuro podróży o ugruntowanej pozycji na rynku. Zatrudnia ponad 200 osób. Współpracuje z kilkunastoma liniami lotniczymi, niezliczoną ilością biur podróży i hotelarzami na całym świecie. Posiada własne autokary i profesjonalną bazę transportową.
W 2008 roku Itaka odnotowała rekordową sprzedaż – obsłużyła aż 230 tys. klientów.
Od 2 lat Itaka realizuje projekt Ambasadorzy ITAKI – znane osoby ze świata rozrywki, kultury, czy sportu, dzielą się na łamach naszych katalogów swoimi relacjami z wojaży do miejsc, które można zobaczyć podróżując z Itaką.
Najważniejsze otrzymane nagrody i wyróżnienia:
– w 2007 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2007,
– w 2007 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta,
– w 2008 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2008,
– w 2008 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Certyfikat Przejrzysta Firma.
Kontakt: www.itaka.pl

Polska Grupa Drogeryjna
Polska Grupa Drogeryjna jest częścią Eko-Holding S.A. i powstała z kapitałowego połączenia szeregu ważnych w branży dystrybutorów. Własna sieć centrów logistycznych, 150-osobowy zespół handlowy oraz 12 tys. aktywnych klientów to potencjał który pozwala zaoferować skuteczną dystrybucję każdemu producentowi i świetny serwis sklepom. PGD działa dziś na około trzech czwartych powierzchni kraju, a ambicje aby stać się ogólnopolskim dystrybutorem zostaną zapewne wkrótce zaspokojone. Skuteczne zarządzanie przez doświadczonych menadżerów oraz efekt synergii uzyskany z połączenia szeregu działających z sukcesem firm, to dla Polskiej Grupy Drogeryjnej świetna prognoza na przyszłość.
Kontakt: ul. Paprotna 3, 51-114 Wrocław,
tel. 71/32 32 106, 71/32 32 182, fax 71/32 32 181,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Willson & Brown
Firma Willson & Brown (W&B) jest producentem materiałów POS służących do eksponowania artykułów w obiektach handlowych. Działalność firmy koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż, w tym standów, displayów, stoisk promocyjnych oraz sklepowych systemów ekspozycji towarów.
W&B oferuje pełną gamę działań na wszystkich etapach powstawania POS – od kreacji koncepcji na promocję artykułu, przez opracowanie prototypu i produkcję, po wsparcie w zakresie logistyki i serwisu ekspozycji w miejscu sprzedaży.
Willson & Brown posiada sieć handlową obejmującą 13 krajów, w tym Wielką Brytanię, Francję, Czechy, Rosję i Niemcy. W roku 2009 firma planuje otwarcie kolejnych przedstawicielstw w Rumunii i na Węgrzech. Do grona Klientów W&B należą największe międzynarodowe koncerny.
70 proc. decyzji o zakupie jest podejmowanych przez konsumentów bezpośrednio w miejscu sprzedaży…Celem Willson & Brown jest stworzenie producentom warunków do optymalnego wykorzystania tej szansy, poprzez odpowiednie wyeksponowanie artykułów. Tworząc nową przestrzeń dla marek, klienci W&B wzbogacają wizerunek swoich produktów o dodatkowe wartości, które wynikają z ich prezentacji w sklepach.
W pierwszych miesiącach 2009 roku firma Willson & Brown otrzymała już trzy tytuły POPAI Zlata Koruna POP Awards 2008 w Pradze, nagrodę BizTrendy 2008 od magazynu Business Media oraz trzy statuetki POS STARS na Targach Promo Expo w Warszawie, w tym jedną w kategorii Firma Roku Point of Sale.
Kontakt: Willson & Brown,
Al. Krakowska 224, 02-219 Warszawa,
tel. 22/868 03 30,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.w-b.pl

Partnerzy gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna
NAVO PGD jest firmą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług dystrybucyjnych i logistycznych dla produktów FMCG na rynku polskim. Od 17 lat NAVO jest Strategicznym Partnerem Procter & Gamble na Rynku Tradycyjnym w Polsce. NAVO obsługuje kilkanaście tysięcy klientów oferując im stałą opiekę służb sprzedaży, system bezpośredniej dostawy oraz doskonałe produkty z silnym wsparciem marketingowym.
Kluczowe kompetencje firmy to: budowa perfekcyjnej obecności i ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej, regularne wizyty handlowe, aktywne zarządzanie półką, merchandising, budowanie szerokiej dystrybucji, szybkie wprowadzenie nowego produktu na rynek oraz skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży.
Kontakt: Navo Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o.,
ul. Nowokościelna 35, 43-100 Tychy,
tel.: 32/325 60 00, fax 32/325 60 04,
infolinia 0801 677 744,
www.navo.pl, hurtownia internetowa www.enavo.pl

Acti Pack
Acti Pack to producent słoików i butelek wykonywanych z PET i PEHD oraz zamknięć (wieczka, nakrętki, fliptopy) oferuje gamę produktów standardowych od 75 ml do 5 tys. ml oraz wykonywanych na zamówienie wg wskazań lub projektu klienta.
Wykorzystując synergię ze spółkami stowarzyszonymi Loire Plastic Industrie, (wtrysk tworzyw sztucznych) oraz Packinov (maszyny dozujące i zamykanie termiczne) zapewnia możliwość opracowywania kompletnych rozwiązań w zakresie opakowań, obejmujących słoik lub butelkę PET, a także elementy zamykające i uszczelniające w pełni odpowiadające różnym potrzebom.
Kontakt: ActiPack Polska,
ul. Wspólna 73/18, 00-687 Warszawa,
tel. 22/835 77 83, www.actipack.pl

WiT Dystrybutor Kosmetyków
Firma WiT to dystrybutor kosmetyków z 20-letnim doświadczeniem. Przedsiębiorstwo powstało jako pierwsze w woj. łódzkim w branży kosmetyczno-chemicznej i jako jedno z pierwszych w Polsce. Pierwsze umowy dystrybucyjne firma zawarła z takimi firmami jak: Pollena Uroda, Pollena Miraculum, Pollena Lechia, Henkel, Soraya. Dziś w gronie jej dostawców znajdują się producenci krajowi, międzynarodowe koncerny i zagraniczni dystrybutorzy.
Ostatnie lata działalności, to dla WiT-a okres dynamicznego rozwoju. W 2007 roku firma odnotowała 25-proc. wzrost wartości sprzedaży, a w 2008 wzrost sięgnął już 30 proc. Te sukcesy to po części efekt współpracy z kilkoma bardzo prężnie działającymi dostawcami z zachodniej Europy.
Obecnie WiT to firma znana w całym kraju, sieć dystrybucji jaką stworzyła obejmuje ok. 100 odbiorców hurtowych, większość polskich sieci handlowych oraz ok. 1000 sklepów detalicznych w centralnej Polsce. WiT zbudował silną, rozpoznawalną markę. Logo WiT dla partnerów handlowych stało się synonimem najwyższej jakości.
Kontakt: WiT, ul. Senatorska 8, 93-192 Łódź,
tel. 42/6831295, 42/6833956, tel./fax 42/6840278,
www.wit.pl
, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drogerie Visage
Drogerie Visage to nowa, rozwijająca się sieć samoobsługowych drogerii na terenie południowej Polski należąca do grupy kapitałowej Błysk Centrum Dystrybucji Chemii Gospodarczej i Kosmetyków z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju. Pierwsze otwarcie pilotażowej drogerii nastąpiło w 2006. Obecnie sieć tworzy siedem drogerii własnych o średniej powierzchni 160 mkw.
Atuty Drogerii Visage to: miły, kompetentny personel; komfortowe warunki robienia zakupów; bogaty asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych. Zarząd sieci zakłada jej dynamiczny rozwój poprzez otwarcie kolejnych 15 własnych placówek do końca 2009 roku, budowanie oferty asortymentowej odpowiadającej najbardziej wymagającym klientom oraz tworzenie pozytywnego wizerunku sieci w oczach dostawców i klientów. Drogerie Visage współpracują z takimi markami i firmami, jak Artdeco, IsaDora, Revlon, Pupa, Gosh, L'Oréal, Coty, Garnier, Dermika, Soraya, Oceanic, Eveline, Fine, Dax Cosmetics, Schwarzkopf, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Colgate, Henkel, Donegal.
Kontakt: Visage Sp. z o.o.,
ul. Rolnicza 139, 44-336 Jastrzębie Zdrój,
tel./fax.: 32/469 60 64
www.drogerievisage.pl;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SC Ewa Hurtownia Kosmetyków
Sc Ewa Hurtownia Kosmetyków jest firmą typowo dystrybucyjną. Jako dystrybutor tak renomowanych marek kosmetycznych jak: Gosh, AA-Oceanic, Top Choice, Dax Cosmetics, Eveline Cosmetics, Grupa Kolastyna, Delia Cosmetics, La Rive, Chatier, Nike, Malizia, Marion, Biosilk (Farouk), Carlo Di Roma, Ulric de Varens, Kamill (Burnus) należy do ścisłej czołówki wśród hurtowni kosmetycznych (jest największym dystrybutorem wielu z tych marek). W 2008 roku firma osiągnęła 30 proc. wzrost obrotów. Pomogła w tym zapoczątkowana w zeszłym i kontynuowana w tym roku integracja z najlepszymi odbiorcami. 25 września sc Ewa organizuje doroczną konferencję – Tylko dla Orłów (biznesu), tym razem na Majorce. Teraz Orły Biznesu rozpatrują możliwość utworzenia własnej sieci pod nazwą Eurodrogeria. Da to możliwość wspólnego promowania ich własnych sklepów.
Kontakt: sc Ewa Sp. J.,
Al. Jerozolimskie 202, Warszawa,
tel. 22/874 01 04, fax. 22/863 57 90,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polska Sieć Drogerii Vica
Polska Sieć Drogerii Vica to samoobsługowe drogerie oferujące klientom szeroki asortyment kosmetyków. Powstała w 2004 r. Obecnie w sieci funkcjonuje 14 drogerii rozmieszczonych na terenie województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i lubuskiego. Zaopatrywane są przez centralny magazyn zlokalizowany w Czachorowie koło Gostynia. Priorytetowym celem dla zarządu sieci jest budowanie wizerunku drogerii przyjaznych klientowi oraz uzyskanie statusu solidnego, cieszącego się zaufaniem, partnera handlowego.
Kontakt: Vica Sp. z o.o.,
ul. Bojanowskiego 1, 63-830 Pępowo,
tel.: 65/573 66 08, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.vica.pl

AMA SA
Przedsiębiorstwo Handlowe AMA S.A. to czołowy, działający od 19 lat, dystrybutor kosmetyków, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych. Od 1996 r. firma jest członkiem ogólnopolskiej sieci handlowej Delko S.A.
Spółka AMA obsługuje ponad 1000 dużych i małych sklepów na całym Mazowszu, w tym m.in. Warszawskie Hale Targowe, spółdzielnie zrzeszone w Mazowieckiej Agencji Handlowej Społem oraz prywatne sieci handlowe, takie jak PGS, Nasze Sklepy, Lewiatan, FJ, Sklepy dla Ciebie i inne. Dzięki podpisaniu umów z największymi producentami kosmetyków, chemii gospodarczej i art. higienicznych, firma może oferować najszerszy asortyment produktów z tej branży w skali województwa oferując klientom wiele promocji. Ponadto dwa razy w roku wspólnie z producentami organizuje dla klientów targi ze specjalnymi ofertami zakupowymi. Jednocześnie zapewnia swoim odbiorcom pełną logistykę dostarczając towar w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Gwarantuje pełną, elektroniczną wymianę danych z klientami, profesjonalną obsługę przedstawicieli handlowych i dowóz towarów bezpośrednio do sklepów, a także kompleksową opiekę nad placówkami handlowymi w zakresie aranżacji sklepu, merchandisingu, organizacji promocji i konkursów.
Kontakt: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA SA,
ul. Matuszewska 14 bud. 11, 03-876 Warszawa,
tel./fax: 22/332 35 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wonderbox
Firma Wonderbox oferuje prezenty z formie wrażeń, m.in. lot samolotem, masaż gorącymi kamieniami, kurs salsy, lot balonem czy romantyczna kolacja dla dwojga, a wszystko w formie ekskluzywnego pudełka z katalogiem atrakcji do wyboru oraz bonem, którym obdarowany rozlicza się za usługę.
Jest to unikalna oferta na polskim rynku, bo obdarowany sam wybiera atrakcję a osoba obdarowująca ma pewność satysfakcji trafionego prezentu.
Wonderbox – jedyny taki prezent i tysiące okazji by go podarować! Podaruj moc wrażeń!
Kontakt: ul. Słomińskiego 7 lok. 201, 00-195 Warszawa,
tel. 22/405 06 17, 22/405 06 18,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
, www.wonderbox.com.pl


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
17.02.2025 10:58
Targi Cosmoprof 2025 startują 20 marca; będzie tam nasza redakcja!
Cosmoprof Bologna uważane jest wciąż za strategiczne wydarzenie dla wprowadzania na rynek nowych marek i produktówCosmoprof mat.pras.

56. edycja targów Cosmoprof, będących najważniejszym wydarzeniem branżowym B2B branży kosmetycznej, odbędzie się w Bolonii w dniach 20-23 marca. W sumie na targach pojawi się ponad 3 tys. firm z 65 krajów. Redakcja Wiadomości Kosmetycznych będzie przyglądać się temu wydarzeniu z bliska.

Jak informują organizatorzy, na tegorocznych targach spodziewanych jest ponad 250 tys. przedstawicieli branży kosmetycznej. Producenci z Polski tradycyjnie stanowić będą istotną część tego wydarzenia. 

Wydarzenie jest kluczowym punktem odniesienia dla całej branży kosmetycznej, uznawanym na całym świecie za niezwykle efektywne miejsce spotkań, ułatwiające nawiązywanie kontaktów i łączenie popytu z podażą – podkreśla Gianpiero Calzolari, prezes targów w Bolonii. 

O wadze tego wydarzenia dla biznesu (nie tylko włoskiego) świadczą coroczne wyniki targów. W 2025 roku cała powierzchnia wystawowa została wyprzedana już na kilka tygodni przed startem targów – mimo powiększenia jej o 5,8 proc. w stosunku do edycji z 2024 roku. Dzięki temu wzrostowi powierzchnia wystawiennicza w tym roku przekroczy 17 tys. mkw.

Ze statystyk Cosmoprof wynika, że w tym roku 56 proc. wystawców to firmy z Europy, a 44 proc. – z innych kontynentów. Marki włoskie stanowią 22 proc. wszystkich firm.

Cosmoprof Bologna uważane jest wciąż za strategiczne wydarzenie dla wprowadzania na rynek nowych marek i produktów, o czym świadczy znaczny odsetek nowych wystawców w porównaniu z 2024 rokiem, stanowiący 35 proc. całości. 

W marcu w Bolonii zorganizowanych będzie 29 pawilonów narodowych – oprócz Polski zaprezentują się m.in. Australia, Brazylia, Chiny, Korea Południowa, Estonia, Francja, Niemcy, Japonia, Grecja, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Ukraina, Wielka Brytania, Tajwan, USA. 

Jak zaznacza Matteo Zoppas, prezes włoskiej agencji handlowej ITA, Kosmetyki nadal są “znakiem rozpoznawczym Made in Italy”, wykazując dynamikę, innowacyjność i niezwykłą zdolność do dostosowywania się do zmian na rynkach globalnych. Zoppas przypomina też, że od stycznia do października 2024 roku włoski eksport w tym sektorze osiągnął prawie 7 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 10 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku 2023, w którym z kolei odnotowano już imponujący wzrost o 20,3 proc. w porównaniu z 2022.

Wyniki te potwierdzają wiodąca rolę naszych firm, które stoją wciąż w czołówce badań i innowacji, przewidując zapotrzebowanie rynków międzynarodowych. Obecnie eksport stanowi ponad 40 proc. przychodów sektora, a Włochy umacniają swoją pozycję lidera w produkcji makijażu: 67 proc. produktów używanych w Europie i 55 proc. na całym świecie jest wytwarzanych w naszym kraju – wylicza szef ITA.

Na edycję Cosmoprof w 2025 roku ITA organizuje przyjazd około 180 zagranicznych nabywców z ponad 80 krajów, ułatwiając spotkania biznesowe na wysokim szczeblu między włoskimi firmami a czołowymi graczami z rynków ugruntowanych i wschodzących. Do regionów o największym potencjale wzrostu krótkoterminowego i średnioterminowego należą Azja Południowo-Wschodnia i Afryka Subsaharyjska.

Wsparcie dla działalności biznesowej Cosmoprof Worldwide Bologna zapewnia również Cosmetica Italia – włoskie stowarzyszenie firm kosmetycznych, które będzie obecne na targach z wystawą prezentującą wiodące inicjatywy i projekty branży, wspierające znaczenie włoskich kosmetyków.

Włoskie kosmetyki są szeroko uznawane i cenione na świecie za innowacyjność, wysokie standardy jakości, elastyczność, kunszt, kreatywność i tradycję – mówi Benedetto Lavino, president Cosmetica Italia. – Włoski eksport kosmetyków jest kluczowym atutem konkurencyjnym, przyczyniającym się do dodatniego bilansu handlowego, wynoszącego prawie 4,6 mld euro do końca 2024 r. (+12,5 proc. w porównaniu do 2023). Najnowsze wstępne dane wskazują, że całkowity przychód włoskiego przemysłu kosmetycznego osiągnie 16,5 miliarda euro (wzrost o ponad 9 proc), przy czym prawie połowa z tego będzie pochodzić z eksportu. 

Jak wyjaśnia Lavino, włoski system kosmetyczny generuje pozytywne skutki społeczno-ekonomiczne w całym kraju, przyczyniając się do 1,31 proc. krajowego PKB. 

Organizatorzy Cosmoprof podkreślają, że wydarzenie to pozostaje jedynym międzynarodowym spotkaniem, oferującym kompleksowy przegląd najnowszych trendów w świecie urody dzięki obecności wszystkich sektorów branży: od łańcucha dostaw po produkty gotowe pod jednym dachem. 

Skoordynowane otwarcie wszystkich pawilonów tego samego dnia – w czwartek 20 marca – ma zwiększyć interakcję między różnymi kanałami i sektorami. Tegoroczna edycja odbędzie się w nowym układzie, który ma zoptymalizować obecność firm na wydarzeniu, umożliwiając rozszerzenie oferty wystawienniczej o nowe kategorie produktów, mające szczególny wpływ na rynek.

Tym krokiem dostosujemy się do potrzeb naszej społeczności – podkreśla Enrico Zannini, dyrektor generalny targów Cosmoprof w Bolonii.

Czytaj też: Justyna Żerańska, Kosmetyczni: Eksport to coraz lepiej przemyślany kierunek działalności polskich firm

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
16.01.2025 23:48
Douglas Skincare Weeks 2025 pod znakiem beauty-tech [GALERIA]
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025 / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025 / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025 / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Gallery

Nowoczesne urządzenia diagnostyczne Douglas Beauty Tech to rewolucyjne narzędzia do oceny stanu i kondycji skóry twarzy. Chcieliśmy, aby to one były tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia Douglas Skincare Weeks – zapowiedziała Katarzyna Mauduit, szefowa marketingu Douglasa, witając gości tegorocznej, 3. edycji tego wydarzenia.

Douglas Skincare Weeks w tym roku odbywało się w dniach 15-16 stycznia. To wydarzenie, łączące część konferencyjno-panelową z udziałem ekspertów i osób z branży beauty z częścią wystawienniczą, gdzie gościło kilkadziesiąt marek, na co dzień dostępnych w perfumeriach Douglas. 

Obecni na stoiskach firm eksperci (w sumie ponad stu) chętnie opowiadali, co w świecie pielęgnacji nowego słychać, prezentowali najnowsze linie produktowe swoich marek, udzielali porad na temat skutecznej pielęgnacji. Na kilku stoiskach można było skorzystać z urządzeń high tech, służących do analizy stanu skóry. 

Dwudniowy event w sumie odwiedziło blisko 2 tys. gości, a wejściówki (konieczna była wcześniejsza rejestracja, liczba miejsc była limitowana) rozeszły się w mgnieniu oka.

Czytaj też: Joanna Czech – gwiazdą targów Douglas Skincare Weeks

Jak wyjaśniła Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas, urządzenia beauty tech pozwalają ekspertom na bardzo spersonalizowane doradztwo.

Nam w Douglas nie chodzi tylko o to, żeby sprzedać produkty pielęgnacyjne przeznaczone do typu skóry, ale żeby dobrać je do obecnego stanu skóry. Pod tym kątem wybraliśmy ekspertów tegorocznego wydarzenia. Chcemy tę wiedzę pogłębiać, zależy nam żeby dotarła ona do klienta finalnego. I o tym w czasie Skincare Weeks chcemy rozmawiać jako lider pielęgnacji – podkreśliła Katarzyna Mauduit.

Jak dodała, drugim ważnym tematem jest pielęgnacja nocna.

Jestem w branży już dwudziesty rok. I przez cały ten czas mówi się o tym, że klientki niewłaściwie pielęgnują skórę na noc, że cały czas nie ma tej wiedzy. Obecne badania pokazują, że tylko co piąta klientka stosuje pielęgnację nocną. Dlatego ten temat także będziemy chcieli pogłębiać, żeby demokratyzować tę wiedzę, przekonywać, dlaczego to jest takie ważne – zaznaczyła Katarzyna Mauduit.

Perfumerii Douglas w całej Polsce jest już blisko 160, i nadal otwierają się kolejne. W każdej z nich, nawet w mniejszych miejscowościach, jest wykwalifikowany ekspert do spraw pielęgnacji.

Wszystko się zmienia: zmieniają się trendy, składniki, technologie i otaczający nas świat. Ale to, co się nie zmienia, to takie nasze wewnętrzne DNA w Douglas. Nasz zespół, który na co dzień spotyka się z klientkami, jest bardzo mocno edukowany, i dba o to, by klienci dostawali najnowocześniejszą wiedzę: spersonalizowaną, ukierunkowaną, dobraną odpowiednio do swojego typu skóry, do swoich potrzeb – wyjaśniła Anna Chomik, regional skin care expert w Douglas. – Oczywiście szkolimy nasze całe personele, tak więc każdy konsultant jest przygotowany do takiej ekspertyzy. Natomiast w każdej perfumerii znajdziecie też eksperta przez duże E, który na pielęgnacji zna się najlepiej – podkreśliła.

Obecnie dostępność kosmetyków jest ogromna. Niestety, często pojawia się zjawisko nadużywania kosmetyków, zawierających aktywne składniki. – Dlaczego tym bardziej zapraszam do naszych perfumerii, żeby nie robić tego intuicyjnie, ale zapytać, poradzić się eksperta – dodała Anna Chomik.

Zdaniem Tomasza Kozaka, customer experience managera CEE Douglas, w ostatnich latach wiele się zmieniło w kwestii technologii, ogromnego dostępu do informacji i do social mediów. 

W 2025 rok weszliśmy jako lider pielęgnacji i nie oddamy pierwszego miejsca. Mogę też z ogromną dumą powiedzieć, że w 2025 roku jesteśmy absolutnym liderem, jeśli chodzi o urządzenia beauty tech – podkreślił Tomasz Kozak. Zapowiedział też, że eksponowane podczas wydarzenia urządzenia (których sieć posiada w sumie ponad sto) będą podróżować wraz z ekspertami przez cały 2025 rok po Polsce. Jednym z topowych urządzeń beauty tech jest Skin Screen, dostępne w wybranych perfumeriach Douglas. To precyzyjne i bardzo zaawansowane urządzenie, które bada dwanaście parametrów klinicznych skóry i jest efektem 20 lat badań nad skórą. 

Chcę podkreślić, najważniejszy jest dla nas ekspert. Narzędzia nigdy nie zastąpią człowieka i ekspertów. Ale razem potrafią zrobić niesamowite rzeczy – podsumował  Tomasz Kozak.

Wśród wystawców tegorocznej edycji Douglas Skincare Weeks znalazły się m.in. marki Guerlain, Lancome, La Mer, Clinique, Dr Irena Eris, Caudalie, Babor, Dax Cosmetics/Yoskine, Yonelle, Sunew, Sol de Janeiro, Awesome Cosmetics, Sesderma, BasicLab, Kylie Cosmetics, a także marka własna Douglas Naturals.

Czytaj też: Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 00:30