StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Nagrody za oddane głosy na Perły Rynku Kosmetycznego 2009

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 wybierali Czytelnicy Wiadomości Kosmetycznych – właściciele i pracownicy drogerii oraz sklepów posiadających w ofercie kosmetyki. Ankieta z nowościami biorącymi udział w konkursie została wydrukowana na łamach Wiadomości Kosmetycznych (nr 11 (28), listopad 2008). Czytelnicy głosowali na trzy, ich zdaniem najlepsze produkty w każdej kategorii i wysyłali wypełnione ankiety bezpośrednio na adres firmy badawczej GfK Polonia. Instytutowi GfK zostało powierzone czuwanie nad analizą wyników rankingu, aby konkurs spełniał wysokie standardy działań Grupy Wydawniczej Lebensmittel Praxis Verlag, w której znajduje się także wydawca „Wiadomości Kosmetycznych”. Wspaniałe nagrody dla osób, które oddały swoje głosy na najlepsze kosmetyczne nowości ufundowały firmy ITAKA i Wonderbox Poland.
Główną nagrodę – tygodniowe wczasy dla dwóch osób na Wyspach Kanaryjskich – wygrała Maria Dwojak, właścicielka Drogerii A-Z w Polkowicach. Dzięki firmie ITAKA pani Maria spędzi tydzień, wraz  z osobą towarzyszącą, w 4-gwiazdkowym hotelu Rio Calma na wyspie Fuerteventura.  
Pięć nagród dodatkowych – kuponów podarunkowych Wonderbox, m.in. na ekskluzywne zabiegi relaksacyjne w SPA, trafiło do:
– Danuty Sikory, właścicielki sklepu wielobranżowego w Borku Wielkopolskim,
– Barbary Grabowskiej, właścicielki sklepu w Turku,
– Magdaleny Mączki, asystentki kierownika supermarketu drogeryjnego „Rossmann” w Olkuszu,
– Barbary Nowak, właścicielki sklepu „Basia” w miejscowości Rumia-Janowo,
– Artura Roguli, właściciela sklepu „Elraj” we Włoszczowej.
Serdecznie gratulujemy!


Maria Dwojak, właścicielka Drogerii A-Z w Polkowicach odbiera nagrodę od Kacpra Halucha, kierownika salonu firmowego ITAKI w Legnicy. Pani Maria oddało głos na Perły Rynku Kosmetycznego 2009 – konkurs organizowany przez naszą redakcję i wygrała główną nagrodę ufundowaną przez firmę ITAKA – tygodniowe wczasy dla dwóch osób na Wyspach Kanaryjskich. 



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2024 20:03