StoryEditor
Targi i konferencje
19.02.2013 00:00

NAGRODA, DZIĘKI KTÓREJ PRODUKTY TRAFIAJĄ NA PÓŁKI I ROŚNIE SPRZEDAŻ!

Szanowni Państwo,serdecznie zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń do kolejnej edycji konkursu Perły Rynku Kosmetycznego, w ramach którego ocenie detalistów zostaną poddane nowości wprowadzone do sprzedaży w 2012 roku. Każdy producent (importer/dystrybutor marki na Polskę) ma prawo nominować po jednej nowości w każdej dotyczącej go kategorii produktów.  Nie mogą to być produkty, które brały udział w poprzedniej edycji konkursu.


W tym roku, po raz pierwszy, detaliści wybiorą również INNOWACJE - produkty, które otworzyły nowe segmenty rynku, kreowały trendy, przyczyniły się do istotnej zmiany w kategorii.
Perły Rynku Kosmetycznego to konkurs wyłaniający najbardziej udane premiery rynkowe w kilkudziesięciu kategoriach. Produkty opatrzone znakiem Perła Rynku Kosmetycznego wzbudzają  zainteresowanie konsumentów i na dobre przyjmują się w handlu. Sukces sprzedażowy  stanowi  wskazówkę dla producentów, w które nowości warto inwestować.
Unikatową cechą konkursu jest to, że najlepsze nowości wskazują detaliści, a więc ludzie, którzy bezpośrednio „pracują z półką” , zbierając opinie i obserwując reakcje konsumentów. Głosowanie odbywa się za pomocą  ankiety on-line umieszczonej na stronie wiadomoscikosmetyczne.pl i rozsyłanej do grupy kilku tysięcy odbiorców newslettera Wiadomości Kosmetycznych. Wszystkie oddane głosy trafiają do instytutu GfK Polonia, który je zlicza, a następnie przekazuje wyniki do redakcji „Wiadomości Kosmetycznych”.
Prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego (pobierz formularz) oraz dołączenie opisu produktu (do 700 znaków ze spacjami, koniecznie z podaniem gramatury) i zdjęcia produktu (minimum 300 dpi, na białym tle).

Zgłoszenia przyjmujemy do 28 lutego br. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz listę kategorii
Pobierz regulamin konkursu


Organizator konkursu

Partner konkursu



Perły Rynku Kosmetycznego 2012 lista laureatów
Perły Rynku Kosmetycznego 2011
Perły Rynku Kosmetycznego 2010
Perły Rynku Kosmetycznego 2009



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.04.2025 13:28
L’Oréal Professionnel prezentuje Vitamino Color Spectrum podczas pokazu fryzjerskiego
579854
/ Agata Grysiak
579851
/ Agata Grysiak
579841
/ Agata Grysiak
579842
/ Agata Grysiak
579854
579851
579841
579842
Gallery

W ostatnią niedzielę na terenie malowniczego Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie łączące świat fryzjerstwa z edukacją produktową. Marka L’Oréal Professionnel zaprosiła swoich gości i gościnie na pokaz fryzjerski połączony z prezentacją innowacyjnej gamy produktów Vitamino Color Spectrum. Spotkanie przyciągnęło zarówno profesjonalistów z branży beauty, jak i pasjonatów świadomej pielęgnacji włosów.

Jedną z największych atrakcji wydarzenia była możliwość osobistego przetestowania urządzenia SteamPod – nowoczesnego narzędzia do stylizacji włosów z wykorzystaniem pary wodnej, które zdobywa coraz większą popularność wśród stylistów. Uczestnicy mogli także ozdobić swoje fryzury kolorowymi cyrkoniami, nadając im niepowtarzalny, festiwalowy charakter. Eksperci L’Oréal Professionnel byli na miejscu, by opowiadać o nowoczesnych formulacjach produktów z linii Vitamino Color Spectrum, stworzonych z myślą o pielęgnacji i ochronie koloru farbowanych włosów.

Centralnym punktem programu był pokaz fryzjerski na żywo z udziałem 16 artystów z Polski i Krajów Bałtyckich, który odbył się na specjalnie przygotowanym wybiegu. Zgromadzona publiczność mogła z bliska podziwiać mistrzowskie upięcia, precyzyjne cięcia oraz artystyczne stylizacje, wykonywane przez czołowych stylistów fryzur. Pokaz udowodnił, że fryzjerstwo to nie tylko rzemiosło, ale również forma sztuki, w której kreatywność łączy się z najnowszą technologią.

Całe wydarzenie przebiegało w atmosferze inspiracji i wymiany wiedzy, wpisując się w misję L’Oréal Professionnel – wspierania fryzjerów i fryzjerek w rozwijaniu ich talentu i świadomości produktowej. Niedzielne spotkanie na Służewcu z pewnością na długo pozostanie w pamięci uczestników jako przykład połączenia edukacji, mody i piękna w najlepszym stylu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. kwiecień 2025 18:15