Konkurs Drogeria Roku przyczynia się do promocji najlepszych placówek handlowych. Pełni rolę szkoleniową, bo umożliwia podpatrywanie rozwiązań, które wypracowali najlepsi w branży i motywuje innych do samodoskonalenia. Jest organizowany zarówno w interesie właścicieli drogerii, jak i producentów oraz dystrybutorów kosmetyków. Pomysł na biznes, przemyślana koncepcja sklepu, odpowiedni dobór asortymentu, znajomość lokalnego rynku i własnych klientów – to atuty, które nadal pozwalają konkurować pojedynczym sklepom z małych miast z sieciowymi gigantami. Konkurs Drogeria Roku pokazuje, że ważna jest różnorodność, która oddala wizję bezwzględnej – dla wszystkich uczestników rynku – unifikacji i centralizacji handlu. Do udziału w rywalizacji o tytuł Drogerii Roku zapraszamy właścicieli wszystkich drogerii, zarówno niezrzeszonych, jak i działających pod szyldem sieci lub grupy zakupowej. Udział w konkursie jest bezpłatny.Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie KWESTIONARIUSZA ZGŁOSZENIOWEGO, odesłanie go na adres redakcji wraz ze zdjęciami drogerii zgłaszanej do konkursu.Na podstawie nadesłanych materiałów opisujemy wybrane drogerie na łamach Wiadomości Kosmetycznych oraz prezentujemy na stronie www.wiadomoscikosmetyczne.pl Nominowane sklepy odwiedzają również ankieterzy firmy AMPS, którzy wcielają się w rolę Tajemniczego Klienta. Zwycięzcę w każdej kategorii wyłania profesjonalne jury złożone z ekspertów w dziedzinie handlu, aranżacji wnętrza i obsługi klienta oraz przedstawicieli znanych firm kosmetycznych.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak
Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.
Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.
Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.
Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.
W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.
Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.
Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -
Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:
Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką
ZOBACZ KOMENTARZE (0)