StoryEditor
Targi i konferencje
08.04.2013 00:00

Drogeria Roku 2013 - partnerzy

Dziękujemy Partnerom Ogólnopolskiego Kongresu Producentów i Handlu „Market Roku i Drogeria Roku 2013”



Partner Strategiczny: ILC

ILC Sp. z o.o. „Wiedza w każdym detalu”.Firma oferuje wsparcie serwisowe na najwyższym poziomie, posiada rozbudowaną sieć partnerską, obejmującą swoim zasięgiem cały kraj. Wiedza, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, owocuje tu produktami najwyższej jakości. ILC dostosowuje do indywidualnych potrzeb klienta systemy centralnego zarządzania asortymentem, cennikami, promocjami, akcjami kuponowymi, planami marketingowymi, czasem pracy czy programami lojalnościowymi.
www.ilc.pl

FARMIO

FARMIO SA to właściciel marki jaj „Farmio wolne od GMO” pochodzących  od kur karmionych paszą wolną od GMO. Współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami i  wyselekcjonowanymi polskimi fermami drobiu, które przestrzegają rygorystycznych norm karmienia kur. Uważamy, że polscy konsumenci powinni mieć możliwość wyboru żywności opartej na składnikach wolnych od GMO.  Doskonale znamy branżę spożywczą i handlową. Mamy  wysokie kompetencje w zakresie produkcji, dystrybucji i marketingu żywności oraz nowoczesne narzędzia analityczne. Współpracujemy z uznanymi ekspertami. Jako pierwszy producent realizujemy pionierską dla całego segmentu jaj  ogólnopolską kampanię reklamową w mediach (telewizji, prasie, internecie).
www.farmio.com

Partnerzy: BRUNUS

Burnus Polska Sp. z o.o. jest obecna na rynku Polskim od 2000 roku. Firma oferuje szeroką gamę produktów kosmetycznych, chemii gospodarczej, detergentów specjalnego przeznaczenia.
Potencjał firmy tworzą uznawane marki takie jak: KAMILL, BURTI, LITAMIN oraz HYCHEM.
KAMILL to jeden z liderów rynku w kategorii „Pielęgnacja dłoni”. Kremy tej marki cenione są wśród konsumentów za wysoką skuteczność w ochronie skóry dłoni. Produkty dostępne są na terenie całej Polski.
Firma dociera do najważniejszych sieci handlowych, a także współpracuje z wieloma hurtowniami.


BIELENDA

Bielenda Kosmetyki Naturalne to producent kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Firma istnieje od 1990 roku i od momentu założenia wierna jest idei, która zawarta została w nazwie firmy – tworzeniu najwyższej jakości kosmetyków w oparciu o naturalne surowce i nowatorskie procedury. Umiejętne połączenie osiągnięć współczesnej kosmetologii i biotechnologii oraz wyników badań prowadzonych przez dermatologów, od ponad dwudziestu lat służy najpełniejszemu wykorzystaniu najbardziej wartościowych składników pozyskiwanych z różnych części świata. Wysoką innowacyjność i efektywność produktów Bielenda potwierdzają badania aplikacyjne oraz długa lista nagród branżowych i wyróżnień przyznawanych przez prestiżowe magazyny.
www.bielenda.pl


SENATOR

Firma SENATOR to jeden wiodących producentów artykułów reklamowych wysokiej jakości. Prawie stuletnia tradycja, doświadczenie i znajomość branży BTL na rynkach Europy, Azji i USA stanowią dla SENATORA doskonałą podstawę do tworzenia profesjonalnych i skutecznych nośników reklamy. Długopisy, pióra, teczki konferencyjne oraz porcelana, które tworzą ofertę firmy są zaprojektowane z myślą o późniejszym personalizowaniu ich, dostosowywaniu do indywidualnego charakteru każdej firmy. Znaczną i prężnie rozwijającą się część usług producenta stanowi szeroka paleta technik znakowania.
Od trzech lat ofertę firmy uzupełniają także produkty marki koziol, których niebanalny design jest wysoko ceniony w świecie.
Misją SENATORA jest tworzenie perfekcyjnych artykułów reklamowych, których najwyższa jakość i ponadczasowy design pozwolą wesprzeć wizerunek każdej marki.


BELISO

Beliso Sp. z o.o. , od 1995 roku właściciel marki Cece of Sweden – profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Obecnie dystrybucja marki Cece of Sweden obejmuje:
•             ponad 2 000 Salonów Fryzjerskich
•             ponad 100 hurtowni i sklepów fryzjerskich
•             ponad 1 600 drogerii wiodących sieci drogeryjnych

Cece of Sweden to uznane kosmetyki do użytku profesjonalnego, jednak niektóre z serii dostępne są również dla rynku drogeryjnego:
Cece MED – kosmetyki odpowiadające na pięć głównych problemów skóry głowy i włosów, oparte na naturalnych składnikach i wyciągach roślinnych
Cece CARE – kosmetyki do profesjonalnej pielęgnacji różnych rodzajów włosów na bazie jedwabiu
SALON – grupa produktów powstałych z myślą o salonach fryzjerskich, dla drogerii dostępne są tylko wybrane linie serii SALON

Współpracujemy z wiodącymi sieciami drogeryjnymi, oferując fryzjerskie kosmetyki do pielęgnacji włosów klientkom, pragnącym profesjonalnie zadbać o swoje włosy w domu. Obecnie wybrane produkty Cece of Sweden dostępne są m.in. drogeriach: Rossmann, Super-Pharm, Hebe, Laboo, Kosmetria, Vica, Drogerie Polskie.



DR IRENA ERIS

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris jest najbardziej znanym polskim producentem kosmetyków pielęgnacyjnych, funkcjonującym na rynku od prawie 30 lat. Produkuje szeroki asortyment kosmetyków dostępnych w różnych segmentach rynku:

•             premium – marki Dr Irena Eris oraz Prostystem Home Care,
•             segmencie marek ekonomicznych – Lirene i Under Twenty
•             segmencie dermokosmetyków aptecznych – marka Pharmaceris.

Kosmetyki Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris sprzedawane są w około 40 krajach świata. Grupa Dr Irena Eris zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników, produkuje ponad 20 milionów sztuk produktów rocznie, a marka Dr Irena Eris jest jedną z najcenniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Dr Irena Eris w edycji Superbrands 2012 została uznana za najsilniejszą polską markę oraz za najsilniejszą markę kosmetyczną na polskim rynku! Pod koniec 2012 r. została przyjęta do francuskiego stowarzyszenia marek luksusowych – Comité Colbert, gdzie jest jedyną polską marką jedyną marką kosmetyczną nie francuską, obok takich przedstawicieli jak Dior, Chanel, Guerlain czy Givenchy.
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris jest jednym z niewielu producentów kosmetyków nie tylko w Europie, ale i na świecie, posiadającym własne Centrum Naukowo-Badawcze prowadzące bardzo zaawansowane, wyjątkowe w branży kosmetycznej, badania metodą in vitro i in vivo oraz ex vivo.
W swoim dorobku firma ma liczne, własne zgłoszenia patentowe, które przekładają się na najwyższą jakość kosmetyków produkowanych przez firmę.


Brodr. Jorgensen S.A.

Brodr. Jorgensen S.A. to polska firma-córka Brodr. Jorgensen Holding, duńskiej firmy rodzinnej, obchodzącej w tym roku 100 – lecie istnienia na rynku. Brodr.Jorgensen S.A. jest wyłącznym dystrybutorem kosmetyków marek: Gosh Cosmetics, Lumene Finland i Lumene Natural Code, Prestige Cosmetics, Montagne Jeunesse, Geomar oraz wyłącznym licencjobiorcą marek: Jelp- hipoalergicznych produktów dla niemowląt oraz wprowadzonej na rynek w 2010 r. marki specjalizującej się w makijażu konturu oka – Ace of Face. Brodr. Jorgensen S.A. jest czołowym dostawcą kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych do polskich sklepów drogeryjnych. Portfolio marek buduje w oparciu o najwyższą jakość produktu i nowe koncepty produktowe co w połączeniu z partnerskim podejściem do biznesu przyczynia się do rozwoju rynku kosmetycznego w Polsce. Z inicjatywy Brodr. Jorgensen S.A. w 2010 roku powstała sieć „Kosmeteria – Eksperci Urody”, która zrzesza już ponad 190 indywidualnych właścicieli sklepów kosmetyczno-drogeryjnych, działających na teranie całej Polski. Wsparcie konkursu „Drogeria Roku 2013″ jest naturalną konsekwencją zaangażowania firmy Brodr. Jorgensen S.A. w wyznaczanie jakości standardów obsługi klienta na rynku kosmetycznym w Polsce.


JFENZI PERFUME PROFESSIONAL

Jako producent perfum dysponujący własnym zakładem produkcyjnym mamy możliwość wprowadzania na rynek wysokiej jakości perfumy oraz inne kosmetyki zapachowe. Poprzez współpracę z Państwem chcielibyśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i odnieść wspólny sukces.
Stała troska o podnoszenie jakości produktów sprawia, że korzystanie jedynie ze sprawdzonych komponentów z najwyższej półki, ciagły rozwój, nowoczesne technologie oraz kreatywne rozwiązania pozwalają nam byc w czołówce producentów najlepszych perfum.
Wieloletnia działalność na rynku kosmetyki zapachowej pomogła nam opracować spójną i stabilną strategię firmy. Starannie wyselekcjonowana grupa przedstawicieli handlowych zatrudnionych w naszej firmie zapewnia naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Szerokie możliwości produkcyjne oraz elastyczność w działaniu umożliwiają nam nawet opracowanie perfum na indywidualne zamówienie klienta.
Tworzenie perfum to nasza pasja. Jesteśmy pewni, że dzięki temu oraz wartościom, jakie stoją za naszą marką wspólnie osiągniemy sukces.


MEN ONLY

Men Only to nowa i innowacyjna marka kosmetyków dla mężczyzn. Wyłącznym dystrybutorem jest firma MisterM Sp. z o.o. z Krakowa. Firma MisterM Sp.z o.o. importer, eksporter i dystrybutor art. kosmetycznych i chemicznych z 20 letnią tradycją. Men Only to seria dezodorantów w sprayu, roll-on w szkle i plastiku o formule zapewniającej długotrwały efekt świeżości i 24H ochronę przed brzydkim zapachem(5-7 wariantów zapachowych). Żele pod prysznic Men Only o luksusowej, perfumowanej formule gwarantują znakomite oczyszczenie ciała, skóry głowy i pozwalają na głębokie nawilżenia całego ciała, (5 wariantów).Pianki do golenia zadowolą każdego mężczyznę, najważniejsze, ich delikatny skład niepowodujący podrażnień skóry i znakomicie ułatwiający golenie,(3warianty).Po goleniu Men Only oferuje znakomite wody po goleniu w pięciu wariantach. Zapachy wszystkich produktów Men Only skomponowane są w oparciu o naturalne olejki zapachowe z zielonych owoców, pomarańczy, mandarynek, piżma i drzewa sandałowego.
Równolegle powstała seria nowoczesnych dezodorantów antyperspiracyjnych Men Only 48H. Cztery niesamowite zapachy, innowacyjna i unikalna formuła stopniowego uwalniania zapachu zamkniętego w mikro kapsułkach, pozostawia odzież bez białych lub żółtych zabrudzeń. 0% alkoholu, znakomity dla osób ze skłonnością do uczuleń.
Wszystkie serie kosmetyków Men Only to kosmetyki dla prawdziwych mężczyzn.
Men Only jest Partnerem Ogólnopolskiego Kongresu Handlu i Dystrybucji.
www.misterm.pl.


HARIBO

Historia firmy HARIBO to jedyny w swoim rodzaju bilans sukcesu! Tajemnicą historii sukcesu jest przede wszystkim jakość produktów HARIBO, która przez dziesięciolecia pozostawała na wysokim poziomie i została wielokrotnie wyróżniona. Ponadto HARIBO – w kraju i na arenie międzynarodowej – konsekwentnie buduje potężną sieć sprzedaży i produkcji. Specjalne linie smakołyków, przygotowane z uwzględnieniem upodobań specyficznych dla poszczególnych krajów, również przyczyniły się do międzynarodowego sukcesu HARIBO. Produkty HARIBO są dostępne w Polsce od 1992 roku. W 2002 roku oficjalnie rozpoczęła działalność na polskim rynku firma HARIBO Sp. z o.o. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki i kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
ww.haribo.com/plPL


MODERN EXPO

Grupa Modern-Expo – jeden z największych producentów i dostawców gotowych rozwiązań kompleksowego wyposażenia sklepów w Europie.
www.shop-office.pl


Wanzl

Firma Wanzl, obecna na rynku światowym od ponad 60 lat, a w Polsce od roku 1995, jest jednym z wiodących na świecie producentów wyposażenia obiektów handlowych. Oferta firmy obejmuje wózki sklepowe i transportowe, meble i regały sklepowe, systemy wejściowe, stanowiska kasowe, rozwiązania dla magazynów, systemy kontroli dostępu. Wiedza i wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wyposażaniu obiektów handlowych sprawiają, że Wanzl szczyci się wieloma realizacjami nie tylko w sieciach sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych, ale również w sklepach sportowych, odzieżowych, AGD/RTV, dom i ogród, stacjach benzynowych i innych. Wanzl to godny zaufania partner w biznesie.

Produkty
* wózki i koszyki sklepowe na zakupy wraz z wyposażeniem dodatkowym
* systemy wejściowe i wyjściowe (mechaniczne, elektryczne i sterowane elektronicznie)
* systemy regałów sklepowych, systemy ekspozycyjne
* stanowiska kasowe
* wózki transportowe, rozwiązania magazynowe, specjalistyczne kontenery magazynowe
* systemy kontroli dostępu

Usługi
* projektowanie we współpracy z klientem;
* dostawa i montaż wyposażenia sklepowego;
* pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;

 www.wanzl.pl


ART MEDIA PROJEKT

Art Media Projekt jest prężenie rozwijającą się firmą, będącą jedynym przedstawicielem NICE – polsko-słowackiej marki produktów z sektora chemii gospodarczej. Firma realizuje szereg działań marketingowych zorientowanych na konsumenta, zapewniających intensywny rozwój marki na rynku polskim. Produkty marki NICE wyróżnia wysoka jakość, nieodbiegająca od standardów czołowych producentów chemii gospodarczej i dbałość o skład chemiczny produktów, spełniający wymogi Unii Europejskiej. Asortyment marki NICE cechuje się dużym wachlarzem wyboru produktów i różnorodnością kompozycji zapachowych. Priorytetem w działaniach Art Media Projekt jest ciągłe ulepszanie jakości produktów marki NICE, zapewnienie wysokiego standardu obsługi, stałego dostępu do materiałów reklamowych oraz platformy zamówień hurtowych ARTHurt i skrupulatne realizowanie planu ustalonego z Klientem.
www.i-nice.pl

BORJOMI

Borjomi – naturalna woda mineralna z wyjątkową kompozycją mineralną wydobywaną z wulkanicznych głębin gór Gruzji. Generalny dystrybutor Borjomi w Polsce PiastPoL.
www.borjomi.pl


TEEKANNE

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Grupa TEEKANNE została założona ponad 130 lat temu przez Rudolfa Andersa oraz Eugena Nissle’a, którzy jako pierwsi w 1882 roku rozpoczęli sprzedaż gotowych, zapakowanych, mieszanek herbaty produkowanych z zachowaniem najwyższych norm jakości.
W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. Jako lider w swojej kategorii firma TEEKANNE konsekwentnie stawia na mocne marki i rozbudowuje wiodącą na rynku pozycję poprzez najwyższą jakość produktów, atrakcyjny mix marketingowy i produkty innowacyjne. Gwarancją  sukcesów TEEKANNE są wykwalifikowani i zmotywowani współpracownicy.
www.teekanne.pl


REKOPOL

Rekopol Organizacja Odzysku – Jest liderem wśród organizacji zajmujących się recyklingiem i odzyskiem odpadów opakowaniowych na rynku polskim. Założony przez producentów produktów w opakowaniach i producentów opakowań – w najbardziej rzetelny i korzystny sposób realizuje obowiązki ciążące na przemyśle. Rekopol, od początku swojego istnienia, buduje i wspiera system selektywnej zbiórki odpadów, jest organizacją o charakterze non profit, co oznacza, iż środki pozyskiwane od Przedsiębiorców przekazuje na rozbudowę ogólnopolskiego systemu selektywnej zbiórki. Rekopol obecnie współpracuje z ponad 1100 gminami i związkami gmin.  Jednym z wielu działań które Rekopol podejmuje, jest doradztwo i consulting, seminaria oraz kampania Dzień Bez Śmiecenia.
www.rekopol.pl/


RABTROLLEY

RABTROLLEY to marka nowoczesnych wózków sklepowych wykonanych z tworzyw sztucznych. Należy do włoskiej firmy Rabugino, która od blisko 30 lat produkuje specjalistyczne komponenty dla branży samochodowej oraz RTV/AGD.
Wózki RABTROLLEY wyróżniają się kształtem i kolorem, łącząc w sobie niepowtarzalny wygląd, nowoczesność, innowacyjność i elegancję. Kształt wózków oraz materiały z jakich są one wykonane gwarantują bezpieczeństwo zarówno dla użytkowników, jak i właścicieli sklepów, co potwierdzają laboratoryjne badania zgodności z normami UNI EN w zakresie wymiarów, stabilności i odporności na uderzenia, które przeprowadzamy regularnie aby zapewnić niezmiennie wysoką jakość produkcji.
Nasza oferta obejmuje wózki o pojemnościach: 80, 160 i 210 litrów. Oprócz wyrobów standardowych, dostępne są również serie EKO i BIO (zawierające 75% surowca pochodzącego z recyklingu) oraz GLAMOUR (wykonany z transparentnego poliwęglanu o wyjątkowo wysokiej sprężystości).
www.rabtrolley.com


TOSHIBA

Marka Toshiba jest obecna na rynku polskim od wielu lat. Japońska technologia kreująca najnowocześniejsze rozwiązania zapewnia pozycję innowacyjnego lidera w branży HVAC.
Toshiba w swojej ofercie posiada pełną gamę urządzeń klimatyzacyjnych: klimatyzatory mieszkaniowe oraz systemy dla małych i dużych obiektów komercyjnych. Jednostki klimatyzacyjne TOSHIBA serii mieszkaniowej pasują do każdego rodzaju wnętrz dostarczając czyste powietrze dzięki zaawansowanemu systemowi filtracji. Produkty serii komercyjnej charakteryzują się najwyższymi parametrami sprawności energetycznej. Dla dużych obiektów, systemy klimatyzacji VRF oferują wysokie współczynniki sprawności energetycznej, szczególnie przy obciążeniach częściowych (‘part load’) oraz szeroką gamę systemów sterowania z jednoczesnym poszanowaniem środowiska naturalnego. Systemy klimatyzacyjne Toshiba dystrybuowane są za pośrednictwem sieci autoryzowanych dealerów. Wspólnie zapewniamy pełna obsługę od doradztwa technicznego i projektowania, dostawę urządzeń po obsługę serwisową. Oferta produktowa Toshiba obejmuje:

pompy ciepła powietrze-woda Estiaklimatyzatory split i multisplitsystemy VRF – SMMSisystemy sterowaniarekuperatory

Pełna oferta oraz wszelkie szczegóły techniczno-handlowe dostępne na naszej stronie www.toshiba-hvac.pl


AMAZIS

Amazis.net specjalizuje się w wyłącznym dostarczaniu na polski rynek win jakościowych spokojnych oraz musujących pochodzących z południowych Moraw – jednego z najbardziej docenianych regionów winiarskich na świecie.
www.amazis.net


WYJĄTKOWY PREZENT

WyjatkowyPrezent.pl – to Lot Szybowcem, Jazda Lamborghini, Dzień w SPA i 400 innych pomysłów na prezent dla Twoich Pracowników, Klientów i Partnerów biznesowych!
www.wyjatkowyprezent.pl


RASTER

Firma Raster od 20 lat działa w branży poligraficznej i reklamowej. W przeciwieństwie do typowych producentów z branży nie ograniczamy swojej działalności do wąskiej specjalizacji. Nowoczesne technologie i park maszynowy jakim dysponujemy pozwoliły nam na stworzenie szerokiej oferty, w której każdy klient znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Jesteśmy producentem naklejek wypukłych pokrywanych żywicą, magnesów reklamowych, notesów magnetycznych, breloków i wydruków trójwymiarowych na folii soczewkowej.

Obecnie wprowadzamy na rynek absolutną nowość – emblematy MULTISTICK . Ich innowacyjne właściwości umożliwiają wielokrotne przyklejanie i odklejanie do dowolnego podłoża (metal, szkło, tworzywa sztuczne, drewno, ceramika i skóra). Przy odklejaniu nie brudzą i nie pozostawiają śladów. Można wykorzystywać je zarówno do produkcji drobnych gadżetów reklamowych jak i dużych plakatów informacyjnych. Przy zastosowaniu emblematów MULTISTICK kampanie reklamowe realizowane w punktach sprzedaży detalicznej są łatwiejsze i tańsze do przeprowadzenia.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą  na stronie www.raster.eu


CHARTIER

CHATIER POLSKA powstał w 1996 roku i od samego początku wyróżnia się profesjonalną nutą zapachową w swoich produktach. Zastosowanie najbardziej wartościowych komponentów spowodowało uznanie konsumenta. W swojej ofercie posiadamy ponad 350 nut zapachowych inspirowanych najnowszymi trendami. Najwyższy standard i estetyka to główne filary na których opiera się działanie firmy, która zawsze dostosowuje się do potrzeb klientów. W 2009 roku firma nawiązała ścisłą współpracę z firmą NANO ACTIV która zapoczątkowała rozwój nanotechnologii w naszych produktach kosmetycznych.
Wszystkie te zmiany spowodowały powstanie w 2012 roku własnego działu handlowego, którego największym celem jest świadczenie profesjonalnego serwisu. We wrześniu 2012 roku firma Chatier Polska zrezygnowała ze współpracy z firmami EXIM I TIAMO.
Partner Gali Drogeria Roku i Market Roku 2013.
www.chatier.pl


PASJA Grupa Dobrych Trenerów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów biznesowych we wrześniu 2004 roku powstała firma PASJA Grupa Dobrych Trenerów.
Od tego czasu z dużym powodzeniem i sukcesami prowadzimy działalność szkoleniową, doradczą i projektową, dostarczając najwyższej jakości usług w zakresie warsztatów szkoleniowych, treningów interpersonalnych oraz projektowania i aranżacji przestrzeni handlowych.

Do tej pory z zakresu Merchandisingu zrealizowaliśmy projekty doradcze w obszarze:
- Tworzenia książek standardów
- Doboru asortymentu dla sklepu
- Opracowań strategii cenowych
- Koncepcji wyróżniania produktów w sklepie

Zakres szkoleń i warsztatów prowadzonych przez PASJĘ z dziedziny Merchandisingu:
- Nowoczesny Merchandising
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Obsługa klienta – skuteczny sprzedawca
- Efektywne zarządzanie sklepem


Kwiatowisko

„Kwiatowisko” to miejsce tworzone z pasją.
Tworzymy wyjątkowe dekoracje zgodne ze stylem wnętrza, nawiązujące do rodzaju prowadzonej działalności, czy też tematu imprezy, zwracając szczególną uwagę na jakość, trwałość i użyteczność kompozycji.
Zachęcamy do współpracy wszystkich, którzy poprzez kwiaty pragną podkreślić  prestiż swojej firmy, stworzyć miejsca pracy przyjazne pracownikom czy niezapomniany klimat organizowanych imprez.



Grupa Pernod Ricard

Grupa Pernod Ricard nieustannie rozwija się poprzez wzrost organiczny jak również akwizycje wzmacniające portfolio, z których najważniejsze to zakup Seagram (2001r.), Allied Domecq (2005r.) oraz Vin&Sprit (2008r.). W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań (później Wyborowa S.A.), a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek dla ekspansji międzynarodowej. W 2008 roku podczas integracji z V&S, do portfolio Pernod Ricard w Polsce dołączyły kolejne lokalne marki wódki, takie jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Od października 2011 roku firma wyodrębniła dwa niezależne oddziały. Jednym z nich jest Pernod Ricard Polska, Oddział Wyborowa S.A. w Warszawie, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów Pernod Ricard na ryku polskim. Obecnie na polskim rynku firma jest jednym z dwóch największych graczy w kategorii mocnych alkoholi importowanych. Koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych. Chcemy odegrać wiodącą rolę w branży alkoholowej w Polsce poprzez oferowanie światowej klasy produktów i wysokiej jakości usług naszym Klientom, tworzenie satysfakcjonującego i atrakcyjnego środowiska pracy dla pracowników oraz wyznaczanie standardów etycznych w biznesie. Naszym celem jest kontynuowanie zrównoważonego wzrostu opartego na bardzo dobrym portfelu uzupełniających się wzajemnie marek i zmotywowanym, utalentowanym zespole.


Verona Products Professional

Verona Products Professional istnieje od 10 lat. Jesteśmy producentem kosmetyków do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała,  kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów oraz produktów perfumeryjnych. Innowacyjność, profesjonalizm, oryginalny design opakowań oraz wysoka jakość w przystępnej cenie to cechy wyróżniające nasze produkty, które dostępne są w ponad 60-ciu krajach Europy, Azji, Afryki i Ameryki. Nieustannie bierzemy czynny udział w najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju i na świecie, błyskawicznie rozwijamy sieć dystrybucji odnotowując wzrosty sprzedaży, wdrażamy nowy asortyment, organizujemy liczne akcje promocyjne oraz prowadzimy wzmożoną aktywność reklamową. Efektem wszystkich tych działań jest przyznanie nam licznych wyróżnień w tym m.in. tytułu Kosmetycznej Firmy Roku 2012, Gazeli Biznesu 2012 czy elitarnej statuetki Polish Exclusive, a tym samym tytułu Ekskluzywnej Polskiej Marki.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
16.01.2025 23:48
Douglas Skincare Weeks 2025 pod znakiem beauty-tech [GALERIA]
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025 / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025 / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025 / fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Douglas Skincare Weeks 2025. Katarzyna Mauduit i Anna Dec
Gallery

Nowoczesne urządzenia diagnostyczne Douglas Beauty Tech to rewolucyjne narzędzia do oceny stanu i kondycji skóry twarzy. Chcieliśmy, aby to one były tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia Douglas Skincare Weeks – zapowiedziała Katarzyna Mauduit, szefowa marketingu Douglasa, witając gości tegorocznej, 3. edycji tego wydarzenia.

Douglas Skincare Weeks w tym roku odbywało się w dniach 15-16 stycznia. To wydarzenie, łączące część konferencyjno-panelową z udziałem ekspertów i osób z branży beauty z częścią wystawienniczą, gdzie gościło kilkadziesiąt marek, na co dzień dostępnych w perfumeriach Douglas. 

Obecni na stoiskach firm eksperci (w sumie ponad stu) chętnie opowiadali, co w świecie pielęgnacji nowego słychać, prezentowali najnowsze linie produktowe swoich marek, udzielali porad na temat skutecznej pielęgnacji. Na kilku stoiskach można było skorzystać z urządzeń high tech, służących do analizy stanu skóry. 

Dwudniowy event w sumie odwiedziło blisko 2 tys. gości, a wejściówki (konieczna była wcześniejsza rejestracja, liczba miejsc była limitowana) rozeszły się w mgnieniu oka.

Czytaj też: Joanna Czech – gwiazdą targów Douglas Skincare Weeks

Jak wyjaśniła Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas, urządzenia beauty tech pozwalają ekspertom na bardzo spersonalizowane doradztwo.

Nam w Douglas nie chodzi tylko o to, żeby sprzedać produkty pielęgnacyjne przeznaczone do typu skóry, ale żeby dobrać je do obecnego stanu skóry. Pod tym kątem wybraliśmy ekspertów tegorocznego wydarzenia. Chcemy tę wiedzę pogłębiać, zależy nam żeby dotarła ona do klienta finalnego. I o tym w czasie Skincare Weeks chcemy rozmawiać jako lider pielęgnacji – podkreśliła Katarzyna Mauduit.

Jak dodała, drugim ważnym tematem jest pielęgnacja nocna.

Jestem w branży już dwudziesty rok. I przez cały ten czas mówi się o tym, że klientki niewłaściwie pielęgnują skórę na noc, że cały czas nie ma tej wiedzy. Obecne badania pokazują, że tylko co piąta klientka stosuje pielęgnację nocną. Dlatego ten temat także będziemy chcieli pogłębiać, żeby demokratyzować tę wiedzę, przekonywać, dlaczego to jest takie ważne – zaznaczyła Katarzyna Mauduit.

Perfumerii Douglas w całej Polsce jest już blisko 160, i nadal otwierają się kolejne. W każdej z nich, nawet w mniejszych miejscowościach, jest wykwalifikowany ekspert do spraw pielęgnacji.

Wszystko się zmienia: zmieniają się trendy, składniki, technologie i otaczający nas świat. Ale to, co się nie zmienia, to takie nasze wewnętrzne DNA w Douglas. Nasz zespół, który na co dzień spotyka się z klientkami, jest bardzo mocno edukowany, i dba o to, by klienci dostawali najnowocześniejszą wiedzę: spersonalizowaną, ukierunkowaną, dobraną odpowiednio do swojego typu skóry, do swoich potrzeb – wyjaśniła Anna Chomik, regional skin care expert w Douglas. – Oczywiście szkolimy nasze całe personele, tak więc każdy konsultant jest przygotowany do takiej ekspertyzy. Natomiast w każdej perfumerii znajdziecie też eksperta przez duże E, który na pielęgnacji zna się najlepiej – podkreśliła.

Obecnie dostępność kosmetyków jest ogromna. Niestety, często pojawia się zjawisko nadużywania kosmetyków, zawierających aktywne składniki. – Dlaczego tym bardziej zapraszam do naszych perfumerii, żeby nie robić tego intuicyjnie, ale zapytać, poradzić się eksperta – dodała Anna Chomik.

Zdaniem Tomasza Kozaka, customer experience managera CEE Douglas, w ostatnich latach wiele się zmieniło w kwestii technologii, ogromnego dostępu do informacji i do social mediów. 

W 2025 rok weszliśmy jako lider pielęgnacji i nie oddamy pierwszego miejsca. Mogę też z ogromną dumą powiedzieć, że w 2025 roku jesteśmy absolutnym liderem, jeśli chodzi o urządzenia beauty tech – podkreślił Tomasz Kozak. Zapowiedział też, że eksponowane podczas wydarzenia urządzenia (których sieć posiada w sumie ponad sto) będą podróżować wraz z ekspertami przez cały 2025 rok po Polsce. Jednym z topowych urządzeń beauty tech jest Skin Screen, dostępne w wybranych perfumeriach Douglas. To precyzyjne i bardzo zaawansowane urządzenie, które bada dwanaście parametrów klinicznych skóry i jest efektem 20 lat badań nad skórą. 

Chcę podkreślić, najważniejszy jest dla nas ekspert. Narzędzia nigdy nie zastąpią człowieka i ekspertów. Ale razem potrafią zrobić niesamowite rzeczy – podsumował  Tomasz Kozak.

Wśród wystawców tegorocznej edycji Douglas Skincare Weeks znalazły się m.in. marki Guerlain, Lancome, La Mer, Clinique, Dr Irena Eris, Caudalie, Babor, Dax Cosmetics/Yoskine, Yonelle, Sunew, Sol de Janeiro, Awesome Cosmetics, Sesderma, BasicLab, Kylie Cosmetics, a także marka własna Douglas Naturals.

Czytaj też: Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
16.01.2025 02:14
Joanna Czech – gwiazdą targów Douglas Skincare Weeks
Joanna Czech fot. M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Joanna Czech nie lubi być określana jako “kosmetyczka gwiazd”, mimo że dba o skórę Anny Wintour, Jennifer Aniston, Cate Blanchett i Kim Kardashian. Polka, która od 35 lat z powodzeniem prowadzi urodowe imperium w USA, była gościem specjalnym Douglas Skincare Weeks 2025.

Dwudniowy event Douglasa, łączący panele dyskusyjne i część targową, odbywał się w tym roku w dniach 15 i 16 stycznia w warszawskim Studio Tęcza. 

Joanna Czech podkreśliła, że najważniejsze dla niej jest postrzeganie ciała jako całości, a najważniejsze wartości w pracy personalne podejście do klienta, edukacja i zdrowie skóry. Z perspektywy ponad trzech dekad spędzonych za oceanem docenia wiedzę i edukację, wyniesioną z Polski. 

Wszystko, do czego tam doszłam, zawdzięczam edukacji w Polsce. Bo w momencie, jak 35 lat temu wyjechałam do Stanów Zjednoczonych, miałam tylko cztery lata doświadczenia zawodowego – stwierdziła Joanna Czech.

Jak przypomniała, 35-40 lat temu mówiono najwyżej o trądziku, trądziku różowatym i lekkich zmarszczkach. – Nikt  nie wspominał o niczym więcej. W Stanach Zjednoczonych w ogóle nie było żadnego poziomu, jeśli chodzi o wiedzę na temat zdrowia skóry. Nadal uważam, że Europa była przed Stanami Zjednoczonymi, jeśli chodzi o tę dziedzinę wiedzy – dodała.

Zapytana o swoje słynne klientki, przychodzące na zabiegi kosmetyczne, zdradziła: “Absolutnie nie wiedzą, czego chcą, przychodząc do mnie. Z Anną Wintour nie ma dyskusji. Ona po prostu kładzie się. Uwielbia czyjś dotyk. Więc po prostu ja robię w tym momencie to, czego ona potrzebuje. Mówi, że właśnie wylądowała, a ja mam na zabieg z nią 38 czy 47 minut. I rzeczywiście tak jest. Ale ostateczna decyzja należy do mnie, bo to ja jednak określam, co się dzieje ze skórą”.

Joanna Czech wyjaśniła też, jak ważne jest dokładne “przesłuchanie” klientki przed zabiegiem  – czyli zadanie szeregu pytań, począwszy od wieku. 

Bo ja chcę oceniać też, jak się ktoś starzeje – czy z przyspieszeniem, czy nie. Czy skóra wygląda młodziej, niż jej wiek chronologiczny. Później pytam dokładnie o styl życia, zażywane leki, niezależnie kim jest dana osoba, czy to gwiazda, czy pielęgniarka, czy nauczycielka. Wszystkie są traktowane tak samo i zadaję im takie same pytania – wyjaśniła Joanna Czech.

Te pytania towarzyszą każdej wizycie danej osoby, niezależnie, czy przychodzi ona do gabinetu po raz pierwszy, czy po raz czterdziesty. 

Po na przykład trzech tygodniach od poprzedniej wizyty muszę diagnozować na nowo, bo nie wiem, czy ta sama osoba nie jest w ciąży, albo na antybiotykach, lub zaczęła brać jakieś sterydy, albo przeszła operację. Dlatego taka wnikliwa analiza odbywa się za każdym razem – podkreśliła.

Jej zdaniem, ponieważ obecnie świat bardziej pędzi, a środowisko jest też bardziej zanieczyszczone, jesteśmy bardziej narażeni na stres oksydacyjny, co przekłada się na naszą skórę. To tempo życia wpływa na tempo zmian na naszej skórze. 

Spędzamy więcej czasu w samolotach. Ja sama odbyłam 40 lotów w ubiegłym roku. Dlatego badałam, jak skóra reaguje przez cztery godziny w samolocie, jaki jest jej poziom wilgotności w samolocie, ile tej wilgotności skóra przez lot traci. Chciałam się tego dowiedzieć, żeby ochronić i zabezpieczyć skórę – powiedziała Joanna Czech. 

Okazało się, że w czasie lotu tracimy około 30 proc. wilgotności skóry, ale “szybciutko możemy to odpracować przez zjedzenie jabłka i wypicie butelki wody". Oraz sen, o ile jetlag pozwoli na to.

Joanna Czech słynie ze swoich zabiegów, łączących innowacyjne technologie ze spersonalizowanymi masażami twarzy. Powołując się na swoje długoletnie doświadczenie oceniła, że obecnie o wiele częściej, niż 35 lat temu, zdarzają się przypadki osób z wyniszczoną skórą – mimo obecnej świadomości i większych możliwości pielęgnacji.

Jesteśmy otoczeni niesamowitą ilością rzeczy. Uważamy, że jemy bardzo zdrowo. Nie jestem pewna, ale podejrzewam, że niekoniecznie tak jest. Skóry są w tym momencie przesuszone. Wykonywanych jest zbyt dużo zabiegów, bez odpowiedniej analizy skóry. Tak że pomoc ekspertów, połączona ze wsparciem specjalistycznej aparatury, może pomóc nam zachować nasze skóry – dodała Joanna Czech. 

Podkreśliła, że ciało jest ważne tak samo, jak i twarz.

Kobiety narzekają na brak czasu, ale uczę je, żeby znalazły wieczorem chociaż te pięć minut, żeby spłukać z siebie ten dzień. Naprawdę, więcej nie trzeba na odpowiednią pielęgnację. Ja osobiście nie wierzę w siedemnaście różnych kroków, jeśli chodzi o pielęgnację. Cztery podstawowe są najważniejsze: cleanser, tonik, serum i później krem, który spowoduje wygodę dla skóry. To są podstawy – podkreśliła.

Obecnie skóry są dużo cieńsze, bardzo wrażliwe. Często dlatego, nakładanych jest zbyt wiele produktów. Brak tutaj edukacji. Mamy dostęp do social media, ale warto szukać wiedzy w różnych źródłach, aby sobie później weryfikować. Trenujmy krytyczne myślenie i pamiętajmy, że jednak zawsze ekspert powinien być punktem wyjścia do weryfikacji wiedzy. Polecam kontynuację edukacji, obojętnie na jakim poziomie i w jakim wieku jesteśmy, ile lat doświadczenia posiadamy. Ja to robię nieprzerwanie - podsumowała Joanna Czech.

Czech otworzyła swoje pierwsze studio w Nowym Jorku, kolejne powstały w Austin i Los Angeles. Techniki wykorzystywane przez polską ekspertkę przyciągnęły uwagę wielu gwiazd, w tym Kim Kardashian, Kate Winslet, Umy Thurman, Belli Hadid, Jennifer Aniston i Cate Blanchett. Współpracowała także z takimi znanymi magazynami jak Vogue, Harper‘s Bazaar i Marie Claire.

Polka jest zwolenniczką delikatnych i progresywnych zabiegów, takich jak technologia LED, ultradźwięki i krioterapia, a także tradycyjnego masażu i pracy mięśni twarzy.

Czytaj też: Joanna Czech dołącza do Diora jako ambasadorka pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 13:48