StoryEditor
Targi i konferencje
15.03.2010 00:00

Drogeria Roku 2010 - znamy zwycięzców!

Danuta Arendt, właścicielka Drogerii ZUZANNA z Łodzi oraz Tomasz Modzelewski, właściciel Drogerii STARS w Elblągu to zwycięzcy pierwszej edycji konkursu DROGERIA ROKU 2010. Za sprawą głosowania jury to w ich ręce trafiła główna nagroda – statuetka Drogeria Roku 2010. Zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie głosowania jury, które przeanalizowało osiągane przez drogerie wyniki finansowe, w tym obroty, wartość koszyka zakupowego, poziom marży, jak i dane z badania Tajemniczy Klient przeprowadzonego na potrzeby konkursu przez firmę badawczą AMPS. Arkadiusz Wódkowski, prezes firmy badawczej AMPS, a zarazem przewodniczący jury, postanowił przyznać nagrodę specjalną dla drogerii, która w tym badaniu wypadła najlepiej – reprezentuje najwyższy poziom obsługi klientów. Voucher o wartości 18 tys. zł na realizację projektu „Opracowanie i monitoring standardów obsługi” dla Drogerii Roku 2010 w kategorii sklepów sieciowych trafił do Drogerii VICA w Grodzisku Wielkopolskim. Arkadiusz Wódkowski przekazał nagrodę na ręce Dariusza Tomczaka, prezesa sieci Vica.

Zdobywcy 2 i 3 miejsca w swoich kategoriach oraz wszyscy nominowani odebrali pamiątkowe dyplomy. Wszyscy laureaci zostali także hojnie nagrodzeni przez Partnerów-Sponsorów Konkursu i Gali Drogeria Roku 2010, którzy ufundowali wspaniałe nagrody o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych (!).
Na obszerną relację z Gali Drogeria Roku 2010, która została już okrzyknięta największym wydarzeniem tego roku w branży kosmetycznej zapraszamy na stronę www.wiadomoscikosmetyczne.pl oraz do kwietniowego wydania Wiadomości Kosmetycznych.
Nagrody Drogeria Roku 2010 wręczyliśmy 11 marca podczas uroczystej Gali w hotelu Courtyard Marriott w Warszawie. Organizatorem konkursu jest redakcja miesięcznika Wiadomości Kosmetycznych przy wsparciu firmy badawczej AMPS.


Drogeria Roku 2010: zwycięzcy i wyróżnieni w kategorii „Drogerie niezależne lub zrzeszone w sieci franczyzowej”
I miejsce: Drogeria Zuzanna, Łódź, właścicielka Danuta Arendt
II miejsce: Drogeria Best, Łomża, właściciel Zdzisław Koźlarzewski
III miejsce: Drogeria ABC, Rumia, właścicielka Lucyna Reglińska-Trędowicz
Wyróżnienie: Drogeria Celux, Suwałki, właścicielka Celina Kamińska
Wyróżnienie: Drogeria, Zambrów, Irena Konopka

Drogeria Roku 2010: zwycięzcy i wyróżnieni w kategorii „Drogerie własne sieci”
I miejsce: Drogeria Stars, Elbląg, właściciel Tomasz Modzelewski
II miejsce: Drogeria Visage, Wisła, właścicielka Teresa Jonas
III miejsce: Drogeria Vica, Grodzisk Wielkopolski, właściciel Dariusz Tomczak
Wyróżnienie: Drogeria Kama Beauty, Leszno, właścicielka Mariola Frysiak
Wyróżnienie: Drogeria Vica, Rawicz, właściciel Dariusz Tomczak

Nagroda specjalna za najwyższe standardy obsługi klienta, przyznana przez Arkadiusza Wódkowskiego, prezesa firmy badawczej AMPS i przewodniczącego jury Drogeria Roku 2010: Drogeria Vica, Grodzisk Wielkopolski, właściciel Dariusz Tomczak.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 00:29