StoryEditor
Targi i konferencje
27.02.2010 00:00

Drogeria Roku 2010 o krok od finału!

Pierwsza edycja konkursu Drogeria Roku zbliża się do finału. 11 marca emocje sięgną zenitu – w trakcie trwania uroczystej Gali, jury zadecyduje, kto zdobędzie statuetkę Drogeria Roku 2010. Opierając się na otrzymanych materiałach do półfinału zakwalifikowaliśmy po 5 drogerii w dwóch kategoriach.

Już dziś gratulujemy wszystkim półfinalistom!

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu Drogeria Roku odbiorą piękną statuetkę, wykonaną w częstochowskiej pracowni Zbigniewa Pstrusińskiego oraz szereg atrakcyjnych nagród ufundowanych przez Partnerów i Sponsorów konkursu Drogeria Roku 2010.

Kategoria
DROGERIA NIEZALEŻNA LUB ZRZESZONA W SIECI FRANCZYZOWEJ


Drogeria ABC, Lucyna Reglińska­‑Trędowicz, Rumia

Drogeria Zuzanna, Danuta Arendt, Łódź

Drogeria Celux, Celina Kamińska, Suwałki

Drogeria Best, Zdzisław Koźlarzewski, Łomża

Drogeria, Irena Konopka, Zambrów 

Kategoria
DROGERIA WŁASNA SIECI


Drogeria Vica, Vica Sp. z o.o., Grodzisk Wielkopolski

Drogeria Kama Beauty, Mariola Frysiak, Leszno

Drogeria Stars, Tomasz Modzelewski, Elbląg

Drogeria Visage, Visage Sp. z o.o. Teresa Jonas, Wisła

Drogeria Vica, Vica Sp. z o.o., Rawicz

W jury konkursu Drogeria Roku 2010 zasiadają

 Przewodniczący jury
Arkadiusz Wódkowski,
prezes firmy badawczej AMPS
Blanka Chmurzyńska­‑Brown,
dyrektor generalny, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
 Monika Wątorek,
training team manager, Coty, Prestige & Beauty
 Jarosław Bogusz,
retailer services director, ACNielsen
 Wojciech Janiak,
dyrektor sprzedaży, Siroscan
 Wojciech Drozd,
prezes, Ret-Pro Retail Property Management
 Edward Hajdrych,
dyrektor handlowy, Brodr. Jorgensen (Gosh Professional)
 Grzegorz Chyła,
dyrektor handlowy, Delia Cosmetics Distribution
 Stanisław Bober,
market development manager, Eveline Cosmetics

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
02.10.2024 04:45
Premiera marki Kloo na polskim rynku już za nami
Podczas premiery zaproszone gościnie i goście mieli okazję wypróbować kosmetyki i zrobić sobie zdjęcia na tle liliowych dekoracji.Agata Grysiak

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka pielęgnacyjna, Kloo, która zaprezentowała swoją pierwszą linię produktów pielęgnacyjnych. Nowy brand ma na celu wprowadzenie kosmetyków opartych na składnikach naturalnych i zrównoważonym podejściu do produkcji.

Pierwsze produkty marki skupiają się na wykorzystaniu ekstraktów roślinnych oraz składników pochodzenia naturalnego. Według producenta, celem jest połączenie tradycyjnych metod pozyskiwania surowców z nowoczesnymi technologiami produkcji kosmetyków. Produkty zostały zaprojektowane tak, by nawilżać i odżywiać skórę, a także wspierać jej regenerację. W skład linii wchodzą krem na dzień, krem na noc, serum i balsam-booster.

Nowa marka stawia na rozwiązania ekologiczne, bo oparte na pomyśle łatwo wyjmowanych refilli. Firma podkreśla, że jej działalność jest zgodna z rosnącymi trendami na rynku, związanymi z etyczną produkcją i zrównoważonym rozwojem. Plany rozwoju marki obejmują wprowadzenie kolejnych linii produktów.

Premiera marki i jej pierwszej linii kosmetyków spotkała się z zainteresowaniem konsumentów oraz mediów branżowych, a na premierze pojawił się między innymi znany z social mediów lekarz-celebryta, Dr Tadeusz Oleszczuk, i Lara Gessler. W kolejnych miesiącach firma planuje intensyfikację działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek, a także rozbudowę kanałów dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
19.09.2024 12:25
Pierwsze urodziny Catch a Tiger już za nami — co dalej w planach marki?
552967
/ Agata Grysiak
552961
/ Agata Grysiak
552965
/ Agata Grysiak
552966
/ Agata Grysiak
552967
552961
552965
552966
Gallery

18 września 2023 roku w warszawskim Koneserze odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji pierwszych urodzin Szkoły Akceptacji i Pielęgnacji. W ramach spotkania, uczestniczki miały okazję zgłębić wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz wziąć udział w interaktywnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów.

W wydarzeniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób, które spotkały się w przestrzeni CHPTR by Bites, by wspólnie świętować pierwsze urodziny inicjatywy. Kluczowymi punktami programu były warsztaty prowadzone przez Magdalenę Kaczanowicz, technolożkę i chemiczkę kosmetyczną, oraz Patrycję Bujarską, psycholożkę, znaną jako @70_tysiecy_mysli. Ekspertki dzieliły się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi pielęgnacji skóry i dbania o swoje zdrowie psychiczne.

Spotkanie było także okazją do poznania marki Catch a Tiger, której ambasadorka – TikTokerka Klaudia Michalak (@kitka) – oraz brand managerka Agnieszka Ratuszniak, przybliżyły uczestniczkom filozofię i wartości marki. Uczestniczki mogły skorzystać z indywidualnych porad, a także wziąć udział w licznych atrakcjach, które uczyniły to wydarzenie wyjątkowym i inspirującym.

Podczas spotkania zaproszone gościnie i goście mieli okazję zrobić sobie zdjęcie Polaroidem, stworzyć własny krem do twarzy, spróbować smakowitych przekąsek oraz porozmawiać z ekspertami o pielęgnacji twarzy. Imprezę uświetnił również wokalny występ jednej z zaproszonych influencerek -

Brand managerka marki, Agnieszka Ratuszniak, zdradziła nam, jakie plany ma Catch a Tiger na najbliższy czas, i co planuje świętować za rok:

Chcemy tworzyć kolejne produkty, a także wchodzić z naszymi kosmetykami stacjonarnie do kolejnych miejsc. Planujemy także działania z pewną influencerką — nie mogę póki co zdradzić z którą, ale w ofercie pojawią się produkty współtworzone z nią i jest to nasza odbiorczyni w sensie grupy docelowej.

Czytaj także: Barwa Cosmetics współpracuje ze znaną tiktokerką

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2024 00:16