StoryEditor
Szkolenia
20.09.2010 00:00

Uwolnij się od kosmetycznych mitów!

Wokół kosmetyków i ich stosowania narosło wiele mitów. Nieprawdziwe informacje przekazywane z ust do ust rodzą niepotrzebne obawy. Co jest więc prawdą, a co nieporozumieniem? KONIECZNIE PRZECZYTAJ!


Antyperspiranty kumulują w organizmie szkodliwe dla człowieka toksyny?
Nieprawda. Wydzielanie potu jest naturalnym procesem fizjologicznym, który przeciwdziała przegrzaniu organizmu. Pot składa się w 99 proc. z wody i tą drogą nie są usuwane substancje toksyczne, które są wydalane z organizmu głównie przez wątrobę i nerki. Dlatego też stosowanie antyperspirantów nie powoduje zahamowania wydzielania szkodliwych substancji z organizmu.
Słońce leczy trądzik?
Tak i nie. Latem dzięki słońcu stan skóry, jej wygląd i kondycja znacząco się poprawiają. Trzeba jednak pamiętać, że na skutek długotrwałego wystawiania skóry na działanie promieni słonecznych dochodzi do jej przesuszenia. To z kolei może nasilić produkcję łoju, a co za tym idzie pogorszyć zmiany trądzikowe. Zwykle po krótkotrwałej samoistnej poprawie w okresie letnim dochodzi do nasilenia trądziku jesienią.
Kremy przeciwzmarszczkowe mogą być używane przez osoby w każdym wieku?
Nieprawda. Przecież nikt nie poleci kremu przeciwzmarszczkowego 10-latce! Trzeba jednak pamiętać że wiek, w którym pojawiają się pierwsze zmarszczki nie idzie w parze z naszym wiekiem metrykalnym. Przyjęło się, że pierwsze kremy przeciwzmarszczkowe należy stosować już w wieku 25. lat, natomiast „mocniejsze” kosmetyki począwszy od 35. roku życia. Decydującą kwestią powinien być jednak stan skóry. No i zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć... Odpowiednie kremy potrafią opóźnić widoczne efekty starzenia nawet o kilka lat. Rozpoczęcie kuracji przeciwzmarszczkowej, gdy zmarszczki są już widoczne przyniesie znacznie słabsze rezultaty.
Nawilżający balsam do ciała może być stosowany, jako krem do twarzy?
Nieprawda! To jeden z bardzo niebezpiecznych dla naszej skóry mitów. Pod żadnym pozorem nie powinno się używać balsamu do pielęgnacji twarzy – jego składniki, takie jak np. kompozycje zapachowe mogą podrażniać bardzo delikatną skórę twarzy, a w kontakcie ze słońcem mogą spowodować reakcje fototoksyczne czy fotoalergiczne. Na rynku są dostępne preparaty przeznaczone jednocześnie do stosowania na twarz i ciało, ale jest to wówczas wyraźnie zaznaczone na ulotce dołączonej do opakowania. Krem do twarzy można natomiast stosować na całe ciało.
Źródło: Rexona

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Szkolenia
05.07.2024 08:40
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear / Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Gallery
Stworzony przez Arche Hotel Krakowska projekt Kwiat Dojrzałości, jest wyjątkową inicjatywą, która aktywizuje do życia społecznego kobiety 40+. Marka Novaclear, związana z projektem już od pierwszej edycji, w tym roku przeprowadziła warsztaty pielęgnacyjne tegorocznym uczestniczkom projektu. Panie miały okazję dowiedzieć się jak prawidłowo pielęgnować skórę dojrzałą i uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania.

„Jestem zachwycona przebiegiem warsztatów pielęgnacyjnych Novaclear. Uczestniczki były bardzo aktywne i z zaciekawieniem słuchały prezentacji. Dużo pytały i wymieniały się wzajemnymi doświadczeniami. Cieszymy się, że możemy być partnerem tak pięknego i wartościowego projektu, jakim jest Kwiat Dojrzałości. Gratulujemy wszystkim uczestniczkom chęci do rozwijania się i zdobywania nowych doświadczeń.” – mówiła prowadząca warsztaty Natalia Iwaniuk- Dyrektor Działu Handlowego i Marketingu Equalan Pharma.

Podczas gali finałowej projektu Kwiat Dojrzałości, obok tytułu Laureatki Kwiatu Dojrzałości, zostanie przyznany tytuł Kwiatu Dojrzałości Novaclear. To wyjątkowe wyróżnienie podkreślające znaczenie pielęgnacji skóry dojrzałej. Celebruje kobiety, które z pasją i zaangażowaniem dążą do samorozwoju.

Gala finałowa, już 24 sierpnia w Hotelu Arche Krakowska, w Warszawie.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Szkolenia
26.06.2023 00:00
Komunikacja w procesie sprzedaży w kanale tradycyjnym
fot. materiał partnera
O sytuację na tradycyjnym rynku kosmetycznym zapytaliśmy Jarosława Pawelca dyrektora handlowego firmy Venita.

J. Pawelec: Tradycyjny rynek jest pod presją wobec rosnącej konkurencji sieci handlowych i e-commerce. Sytuacja wymusza na właścicielach drogerii podjęcie rozmaitych działań w celu utrzymania rentowności biznesu. Zarządzający drogeriami starają się przyciągnąć klientów przez programy lojalnościowe, promocje, eventy, porady, podążanie za trendami aby mieć w ofercie nowe modne i poszukiwane produkty.

Do oczekiwań rynku muszą dostosować się producenci ze swoją ofertą produktową i promocją.

Istotną rolę J.Pawelec upatruje w budowaniu relacji klient-sprzedawca: „Sprzedawczyni mająca długą przyjacielską wręcz więź ze swoją klientką z łatwością zarekomenduje jej nowe produkty”.  
 
J.Pawelec: Firmy kosmetyczne starają się włączyć w proces komunikacji producent-sprzedawca-klientka, aby ułatwić wprowadzanie nowych produktów i zwiększać sprzedaż.

Ważnym działaniem są konkursy sprzedażowe dla personelu, gdzie często nagrodę stanowią produkty producenta. Dzięki temu sprzedawczyni może przetestować produkt i znając jego zalety rekomendować go, swoim klientkom, pełniąc rolę konsultantki”. 

Kolejnym działaniem, według J. Pawelca są akcje promocyjne producenta nastawione bezpośrednio na konsumenta o treści: "kup produkty firmy za kwotę X i odbierz produkt gratis"

Promocje dają bezpośrednią korzyść dla wszystkich stron procesu: 

- klientki uzyskują korzyści w postaci produktów gratis, drogerie korzystają, ponieważ akcje przyciągają nowe klientki i podtrzymują zainteresowanie stałych klientek tworząc program lojalnościowy, producent ponosi koszt promocji, ale w zamian uzyskuje wyższą sprzedaż i buduje dobre relacje z drogeriami co przekłada się m.in. na łatwość we wprowadzaniu nowości i silniejszą pozycję względem konkurencji.

Ekspert Venity podsumowuje: Aby rozwijać pozycję marki na rynku należy pozyskać lojalnego klienta. Służą temu aktywne działania dające dodatkowe korzyści wszystkim uczestnikom procesu komunikacji. Doceniamy w firmie korzyści płynące z prowadzenia działań promocyjnych nastawionych na budowę relacji i będziemy się w nie angażować. 

Uważamy, ze rynek tradycyjny jest ważny nie tylko dla uzyskania sprzedaży, ale również dla budowy wizerunku firmy w świadomości konsumentów. Venita utrzymuje i zwiększa swoje zaangażowanie w tym kanale sprzedaży. Obecnie firma rekrutuje na stanowisko przedstawiciela handlowego w regionach śląskim i pomorskim. Osoby zainteresowane zachęcamy do kontaktu: sprzedaż[email protected]

Venita jest wiodącym polskim producentem kosmetyków do koloryzacji i pielęgnacji włosów.

Firma eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów na całym świecie.

Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu  na rynku oferujemy produkty wysokiej jakości wpisujące się w najnowsze trendy na rynku kosmetycznym. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2024 20:10