StoryEditor
Szkolenia
27.04.2010 00:00

Nieograniczone możliwości nanotechnologii

Stosowanie srebra i złota w produkcji kosmetyków stało się ostatnio bardzo modne. Jako pierwsza w Polsce użyła srebra trzy lata temu firma Chatier Cosmetics, stosując technologię NanoSilver do produkcji linii pielęgnacyjnej kosmetyków NanoSilver Activ, zawierającej balsamy do ciała, żele pod prysznic i deo roll-ony. Dlaczego właśnie srebro? Co spowodowało, że producenci coraz częściej sięgają po innowacyjne technologie i co one dają w praktyce?

Srebro i złoto to metale szlachetne, bardzo istotne z pewnych przyczyn dla funkcjonowania organizmu człowieka. Srebro posiada szerokie właściwości antybakteryjne, a złoto oczyszcza ciało i umysł nie powodując skutków ubocznych. Zastosowanie tych metali przy użyciu nanotechnologii otwiera nowe horyzonty dla producentów kosmetyków i nie tylko.
Srebro
Jest nie tylko metalem szlachetnym, ale również pierwiastkiem śladowym, ważnym dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Już w starożytności wykorzystywano jego naturalne właściwości wspomagające leczenie.
W XIX wieku w Niemczech odkryto, że łagodny roztwór srebra działa odkażająco w przypadku zapalenia spojówek, a jednocześnie nie podrażnia śluzówki. W 1923 roku przeprowadzono testy, które potwierdziły, że w wielu przypadkach srebro wspomaga leczenie infekcji bakteryjnych.
Analiza badań nad srebrem pozwoliła w 1978 roku w czasopiśmie Science Digest na określenie srebra cudem współczesnej medycyny. W latach 90. Dr Bjorn Nordstrom z Karolińskiego Uniwersytetu w Szwecji potwierdził, że srebro nie wywołuje skutków ubocznych w organizmie. Obecnie na świecie stosuje się preparaty lecznicze oraz suplementy diety zawierające srebro. Jest ono nieocenionym składnikiem przy leczeniu oparzeń i infekcji skóry.
Nanotechnologia
To bardzo nowoczesna i zarazem szeroka dziedzina nauki dająca bardzo szeroki wachlarz możliwości. To właściwie rewolucja w zastosowaniu materiałów w rozmiarze cząsteczek na poziomie atomowym, dzięki czemu posiadają one niespotykane właściwości. Firma NanoActiv wykorzystuje właściwości tych niezwykle małych drobinek metali, rozprowadzając je w idealnie czystej, zdemineralizowanej wodzie. Powstaje w ten sposób powierzchnia czynna. Nanokoloidy tych metali wykazują silne działanie antybakteryjne, a jednocześnie szereg innych właściwości cennych w preparatach kosmetycznych.
NanoSilver Activ
Zdobycze nauki coraz częściej pozwalają firmom kosmetycznym rozwijać swoje portfolio produktów o wyjątkowych właściwościach. Od 2006 r. Chatier Cosmetics wprowadzał na rynek następujące produkty: NANOSILVERACTIV Body lotion – zawiera kompleks substancji zmiękczających i wygładzających naskórek. Doskonale się wchłania, powodując, że skóra jest aksamitna i miękka w dotyku. Działa antybakteryjnie, łagodzi wszelkie podrażnienia skóry.
NANOSILVERACTIV Shower Gel – tworzy skuteczną ochronę przeciwbakteryjną, zapewnia optymalną pielęgnację skóry. Intensywny zapach perfum relaksuje ciało i zmysły.
NANOSILVERACTIV Roll-on – dzięki zawartości nanocząstek srebra gwarantuje skuteczną ochronę antybakteryjną. Daje uczucie świeżości i przyjemnego zapachu przez wiele godzin. Łagodzi podrażnienia skóry.
NANOSILVERACTIV Body Refrashing – zawiera kompleks substancji pielęgnujących skórę.
Posiada właściwości regenerujące i odżywcze. Wykorzystuje biobójcze i hypoalergiczne właściwości.
Obecnie pod nazwą NanoActiv powstała nowa, niezwykle zaawansowana linia kosmetyków obejmująca płyny po goleniu i, co najciekawsze, srebro i złoto koloidalne do użytku zewnętrznego – szczególnie dla kobiet. To innowacyjne produkty, które dzięki swoim właściwościom znakomicie wpływają na skórę na przykład trądzikową i z tendencją do przetłuszczania się. Są świetnie przyswajalne dla skóry, dzięki zastosowaniu bardzo małych cząsteczek szlachetnych pierwiastków.
Warto zastanowić się nad ich wypróbowaniem. Seria kosmetyków NanoActiv jest dostępna w ofercie firmy Exim, dystrybutora marek Chatier Cosmetics i JFenzi Parfums.

Nanokoloidalne złoto
- stymuluje proces oczyszczania organizmu drogą skórną
- zmniejsza powstawanie zmarszczek i regeneruje już istniejące
- nawilża skórę i likwiduje jej przebarwienia
- działa kojąco i antybakteryjnie
Nanokoloidalne srebro
- ma silne właściwości antybakteryjne  i grzybobójcze
- działa nawilżająco
- przedłuża trwałość produktów
- jest nietoksyczne, nie podrażnia skóry

 


Nowa linia płynów po goleniu NANOACTIV. Dzięki wykorzystaniu nanocząsteczek srebra mają przede wszystkim działanie antybakteryjne. Dają poczucie nawilżonej i odświeżonej skóry


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Szkolenia
05.07.2024 08:40
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear / Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Gallery
Stworzony przez Arche Hotel Krakowska projekt Kwiat Dojrzałości, jest wyjątkową inicjatywą, która aktywizuje do życia społecznego kobiety 40+. Marka Novaclear, związana z projektem już od pierwszej edycji, w tym roku przeprowadziła warsztaty pielęgnacyjne tegorocznym uczestniczkom projektu. Panie miały okazję dowiedzieć się jak prawidłowo pielęgnować skórę dojrzałą i uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania.

„Jestem zachwycona przebiegiem warsztatów pielęgnacyjnych Novaclear. Uczestniczki były bardzo aktywne i z zaciekawieniem słuchały prezentacji. Dużo pytały i wymieniały się wzajemnymi doświadczeniami. Cieszymy się, że możemy być partnerem tak pięknego i wartościowego projektu, jakim jest Kwiat Dojrzałości. Gratulujemy wszystkim uczestniczkom chęci do rozwijania się i zdobywania nowych doświadczeń.” – mówiła prowadząca warsztaty Natalia Iwaniuk- Dyrektor Działu Handlowego i Marketingu Equalan Pharma.

Podczas gali finałowej projektu Kwiat Dojrzałości, obok tytułu Laureatki Kwiatu Dojrzałości, zostanie przyznany tytuł Kwiatu Dojrzałości Novaclear. To wyjątkowe wyróżnienie podkreślające znaczenie pielęgnacji skóry dojrzałej. Celebruje kobiety, które z pasją i zaangażowaniem dążą do samorozwoju.

Gala finałowa, już 24 sierpnia w Hotelu Arche Krakowska, w Warszawie.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Szkolenia
26.06.2023 00:00
Komunikacja w procesie sprzedaży w kanale tradycyjnym
fot. materiał partnera
O sytuację na tradycyjnym rynku kosmetycznym zapytaliśmy Jarosława Pawelca dyrektora handlowego firmy Venita.

J. Pawelec: Tradycyjny rynek jest pod presją wobec rosnącej konkurencji sieci handlowych i e-commerce. Sytuacja wymusza na właścicielach drogerii podjęcie rozmaitych działań w celu utrzymania rentowności biznesu. Zarządzający drogeriami starają się przyciągnąć klientów przez programy lojalnościowe, promocje, eventy, porady, podążanie za trendami aby mieć w ofercie nowe modne i poszukiwane produkty.

Do oczekiwań rynku muszą dostosować się producenci ze swoją ofertą produktową i promocją.

Istotną rolę J.Pawelec upatruje w budowaniu relacji klient-sprzedawca: „Sprzedawczyni mająca długą przyjacielską wręcz więź ze swoją klientką z łatwością zarekomenduje jej nowe produkty”.  
 
J.Pawelec: Firmy kosmetyczne starają się włączyć w proces komunikacji producent-sprzedawca-klientka, aby ułatwić wprowadzanie nowych produktów i zwiększać sprzedaż.

Ważnym działaniem są konkursy sprzedażowe dla personelu, gdzie często nagrodę stanowią produkty producenta. Dzięki temu sprzedawczyni może przetestować produkt i znając jego zalety rekomendować go, swoim klientkom, pełniąc rolę konsultantki”. 

Kolejnym działaniem, według J. Pawelca są akcje promocyjne producenta nastawione bezpośrednio na konsumenta o treści: "kup produkty firmy za kwotę X i odbierz produkt gratis"

Promocje dają bezpośrednią korzyść dla wszystkich stron procesu: 

- klientki uzyskują korzyści w postaci produktów gratis, drogerie korzystają, ponieważ akcje przyciągają nowe klientki i podtrzymują zainteresowanie stałych klientek tworząc program lojalnościowy, producent ponosi koszt promocji, ale w zamian uzyskuje wyższą sprzedaż i buduje dobre relacje z drogeriami co przekłada się m.in. na łatwość we wprowadzaniu nowości i silniejszą pozycję względem konkurencji.

Ekspert Venity podsumowuje: Aby rozwijać pozycję marki na rynku należy pozyskać lojalnego klienta. Służą temu aktywne działania dające dodatkowe korzyści wszystkim uczestnikom procesu komunikacji. Doceniamy w firmie korzyści płynące z prowadzenia działań promocyjnych nastawionych na budowę relacji i będziemy się w nie angażować. 

Uważamy, ze rynek tradycyjny jest ważny nie tylko dla uzyskania sprzedaży, ale również dla budowy wizerunku firmy w świadomości konsumentów. Venita utrzymuje i zwiększa swoje zaangażowanie w tym kanale sprzedaży. Obecnie firma rekrutuje na stanowisko przedstawiciela handlowego w regionach śląskim i pomorskim. Osoby zainteresowane zachęcamy do kontaktu: sprzedaż[email protected]

Venita jest wiodącym polskim producentem kosmetyków do koloryzacji i pielęgnacji włosów.

Firma eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów na całym świecie.

Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu  na rynku oferujemy produkty wysokiej jakości wpisujące się w najnowsze trendy na rynku kosmetycznym. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 12:51