StoryEditor
Szkolenia
02.03.2021 00:00

Lidl obniżył ceny kosmetyków z okazji Tygodnia Kobiet

Lidl, w ramach Tygodnia Kobiet (od poniedziałku 1 marca) obniżył ceny kosmetyków do codziennej pielęgnacji oraz makijażu. Promocją zostały objęte produkty takich marek jak L‘Oréal Paris, Palmolive, AA, Delia, Organic Shop, Dr Mola, Frudia, Joko i Cien.

W sklepach Lidl Polska trwa Tydzień Kobiet, a wraz z nim dostępna jest oferta kosmetyków w niskich cenach. Objęła ona m.in. kosmetyki do kąpieli marki Organic Shop – peeling do ciała (9,99 zł/250 ml) oraz żel pod prysznic (8,99 zł/280 ml). W ofercie są również żele pod prysznic marki Palmolive oraz Ziaja (8,99 z/500 ml), a także kilka rodzajów kul do kąpieli Body Club w cenie 5,49 zł za sztukę lub 9,99 zł za zestaw 6 sztuk.

Sieć pamiętała również o włosomaniaczkach. W ofercie znalazł się peeling trychologiczny z ekstraktem z bazylii (16,99 zł/100 ml) oraz szampon micelarny (12,99 zł/300ml) marki _Element.

Promocje w kategorii pielęgnacja twarzy reprezentuje płyn micelarny i żel do mycia twarzy marki L'Oréal Paris oraz płyn micelarny łagodząco-nawilżający (12,99 zł/400 ml), tonik regenerująco-kojący (12,99 zł/400 ml) oraz krem regenerująco-wzmacniający z ekstraktem z aloesu na dzień i na noc (15,99 zł AA, a także maski na tkaninie – marki Dr Mola (5,99 zł) czy Frudia (4,99 zł).

Dzięki ofercie Lidla będzie można w atrakcyjnych cenach uzupełnić makijażową kosmetyczkę. Wśród propozycji kosmetyki marki Joko, m.in. rozświetlacz w płynie (19,99 zł), tusz do rzęs (16,99 zł), puder mineralny spiekany w wariancie matującym lub rozświetlającym (14,99 zł), cienie mineralne spiekane (12,99 zł), eyeliner w pisaku (9,99 zł). W ofercie dostępne są również kosmetyki oraz akcesoria, które pozwolą zadbać o piękne i wyraziste brwi oraz rzęsy od marki Delia – np. pomada do brwi (7,99 zł), piórkowy marker do brwi (14,99 zł) czy serum na wzrost brwi i rzęs (9,99 zł). Natomiast wśród makijażowych akcesoriów znalazł się pędzel (9,99 zł) i gąbeczkę do makijażu (6,99) marki New Me. 

W trakcie Tygodnia Kobiet Lidl zwraca też uwagę na kosmetyki swojej marki własnej – Cien, które również są teraz oferowane w niższych cenach. Promocją zostały objęte produkty do włosów, np. odżywka Pro Vitamin (3,59 zł/300 ml),  szampon Pro Vitamin (2,84 zł/300 ml) oraz asortyment żeli pod prysznicy np. kremowy żel pod prysznic Cien (2,45 zł/300 ml). W ramach promocji drugi produkt marki Cien można kupić 50 proc. taniej.

Od czwartku, 3 marca, w ofercie Tygodnia Kobiet pojawią się kolejne kosmetyki oraz promocje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Szkolenia
05.07.2024 08:40
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear / Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
/ Marcin Kossakowski
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Kwiat Dojrzałości & Novaclear
Gallery
Stworzony przez Arche Hotel Krakowska projekt Kwiat Dojrzałości, jest wyjątkową inicjatywą, która aktywizuje do życia społecznego kobiety 40+. Marka Novaclear, związana z projektem już od pierwszej edycji, w tym roku przeprowadziła warsztaty pielęgnacyjne tegorocznym uczestniczkom projektu. Panie miały okazję dowiedzieć się jak prawidłowo pielęgnować skórę dojrzałą i uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania.

„Jestem zachwycona przebiegiem warsztatów pielęgnacyjnych Novaclear. Uczestniczki były bardzo aktywne i z zaciekawieniem słuchały prezentacji. Dużo pytały i wymieniały się wzajemnymi doświadczeniami. Cieszymy się, że możemy być partnerem tak pięknego i wartościowego projektu, jakim jest Kwiat Dojrzałości. Gratulujemy wszystkim uczestniczkom chęci do rozwijania się i zdobywania nowych doświadczeń.” – mówiła prowadząca warsztaty Natalia Iwaniuk- Dyrektor Działu Handlowego i Marketingu Equalan Pharma.

Podczas gali finałowej projektu Kwiat Dojrzałości, obok tytułu Laureatki Kwiatu Dojrzałości, zostanie przyznany tytuł Kwiatu Dojrzałości Novaclear. To wyjątkowe wyróżnienie podkreślające znaczenie pielęgnacji skóry dojrzałej. Celebruje kobiety, które z pasją i zaangażowaniem dążą do samorozwoju.

Gala finałowa, już 24 sierpnia w Hotelu Arche Krakowska, w Warszawie.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Szkolenia
26.06.2023 00:00
Komunikacja w procesie sprzedaży w kanale tradycyjnym
fot. materiał partnera
O sytuację na tradycyjnym rynku kosmetycznym zapytaliśmy Jarosława Pawelca dyrektora handlowego firmy Venita.

J. Pawelec: Tradycyjny rynek jest pod presją wobec rosnącej konkurencji sieci handlowych i e-commerce. Sytuacja wymusza na właścicielach drogerii podjęcie rozmaitych działań w celu utrzymania rentowności biznesu. Zarządzający drogeriami starają się przyciągnąć klientów przez programy lojalnościowe, promocje, eventy, porady, podążanie za trendami aby mieć w ofercie nowe modne i poszukiwane produkty.

Do oczekiwań rynku muszą dostosować się producenci ze swoją ofertą produktową i promocją.

Istotną rolę J.Pawelec upatruje w budowaniu relacji klient-sprzedawca: „Sprzedawczyni mająca długą przyjacielską wręcz więź ze swoją klientką z łatwością zarekomenduje jej nowe produkty”.  
 
J.Pawelec: Firmy kosmetyczne starają się włączyć w proces komunikacji producent-sprzedawca-klientka, aby ułatwić wprowadzanie nowych produktów i zwiększać sprzedaż.

Ważnym działaniem są konkursy sprzedażowe dla personelu, gdzie często nagrodę stanowią produkty producenta. Dzięki temu sprzedawczyni może przetestować produkt i znając jego zalety rekomendować go, swoim klientkom, pełniąc rolę konsultantki”. 

Kolejnym działaniem, według J. Pawelca są akcje promocyjne producenta nastawione bezpośrednio na konsumenta o treści: "kup produkty firmy za kwotę X i odbierz produkt gratis"

Promocje dają bezpośrednią korzyść dla wszystkich stron procesu: 

- klientki uzyskują korzyści w postaci produktów gratis, drogerie korzystają, ponieważ akcje przyciągają nowe klientki i podtrzymują zainteresowanie stałych klientek tworząc program lojalnościowy, producent ponosi koszt promocji, ale w zamian uzyskuje wyższą sprzedaż i buduje dobre relacje z drogeriami co przekłada się m.in. na łatwość we wprowadzaniu nowości i silniejszą pozycję względem konkurencji.

Ekspert Venity podsumowuje: Aby rozwijać pozycję marki na rynku należy pozyskać lojalnego klienta. Służą temu aktywne działania dające dodatkowe korzyści wszystkim uczestnikom procesu komunikacji. Doceniamy w firmie korzyści płynące z prowadzenia działań promocyjnych nastawionych na budowę relacji i będziemy się w nie angażować. 

Uważamy, ze rynek tradycyjny jest ważny nie tylko dla uzyskania sprzedaży, ale również dla budowy wizerunku firmy w świadomości konsumentów. Venita utrzymuje i zwiększa swoje zaangażowanie w tym kanale sprzedaży. Obecnie firma rekrutuje na stanowisko przedstawiciela handlowego w regionach śląskim i pomorskim. Osoby zainteresowane zachęcamy do kontaktu: sprzedaż[email protected]

Venita jest wiodącym polskim producentem kosmetyków do koloryzacji i pielęgnacji włosów.

Firma eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów na całym świecie.

Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu  na rynku oferujemy produkty wysokiej jakości wpisujące się w najnowsze trendy na rynku kosmetycznym. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 01:13